Přejít na obsah

chio11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli chio11

  • Narozeniny 09/23/1980

Návštěvy profilu

1733 zobrazení profilu

Oznámení chio11

  1. @dfga som rad ze pomohlo .ja uz takmer rok uzivam komfortnu kazdu jazdu bez buchania a hlavne naprava je presna a rozdiel v rezimoch veli citelny
  2. @dfga ahoj .minuly rok v novembri som vymenil DCC tlmicektore isli dolu z 370 na 130e aj s hornym ulozenim,odvtedy naprava bez problemov.vsetko pominulo ziadne buchanie riadenie presne,pri prepinani rezimov citelny rozdiel,najazdene 20tis km bez problemov
  3. Zdravim Priatelia.Vlastnim Skodu Superb 3 combi treti rok.minulyt rok pravidelna vymena prednych i zadnych brzd vzdy brzdenie bez problemov.tento vikend sa mi ale prvy krat stalo ze pri brzdeni som ucitil jemne poklesnutie pedala. mozno tak 1 cm.najprv to bolo v kolone pri nizsej rychlosti potom v cca 100kmh a naslednom brzdeni pokles.brzdny ucinok sa nijako nezmenil.ziadne hlasenie ako pise pan hore.spravilo to tri krat predtym nikdy odvtedy rovnako.nestretol sa s tym niekto pripadne poradit kde by mohol byt problem?.ako som pisal brzdy su rocne a dobre zabehnute.Ako sa pise ho v teme mne pedal neprepadne ale jemne poklesol.Diagnostika nehlasi ziadny problem,rovnako som pozeral unik kvapaliny nie je ziadny.kedze zalozenie inej aj neduplicitnej temy je tu 8 smrtelny hriech,pisem to sem.vopred dakujem za kazdy nazor ci radu.
  4. Zdravim Milan,vsetko je vyssie spomenute spojky myslim 6,8mm,rovnako ide sa dajú kupit,urcite ich kupis v nejakom eshope pripadne v obchode s tym materialom,ja som ich vyhooglil.ano je to naspat v tej kocke a este uchytil taky zicher bindrami.unik odvedy ziadny .ra jedna spojka tam isla riadne ztuha ale natlacili sme ju
  5. supamatoni ja som uz rezignoval neustale vysvetlovat panovi ze original je Monroe.ja na aute som mal od vyroby vsetky tlmice Monroe.radsej vymenim po 50000 km Monroe tlmice za 350e vsetok material ako dat 350e za jeden kus "original"tiez od Monroe bez materialu a dalsieho kusu tlmica za 350e ktory moze vydrzat uplne tie iste kilometre.pre mna je dolezity vysledok ze auto je stabilne naprava pevna bezpecna presna nic nebucha a mam radost z kazdej jazdy.jedna vacsia jama ci vytlk moze spravit unik oleja na original Monroe ci neoriginal Monroe a zacne tiect rovnako
  6. ako pise priatel supamatoni ziadne chyby a komfortna jazda.prave on bol ten ktory si ich sam vymenil a daval mi spatnu vazbu az som ich kupil a vymenil.Velka vdaka patri prave jemu a prave kazdemu komu bucha predok pri nerovnostiach vymente cim skor a uzivajte radost z jazdy
  7. Rzm ja mam 5000km od vymeny a ziadny problem naopak je to bomba ako sa auto sprava pri nerovnostiach.Monroe je prvovyroba aj tie orgigo boli od Monroe.co som cital cena isla tak dramaticky dolu preto lebo to uz ide mimo koncert Volkswagen
  8. Branky53 menil som v novembri,menil som horne ulozenie,ochrannu sadu tlmica proti prachu a dosadzaci diel pruziny,nizsie pridam kde som kupil tlmice.od novembra raj na zemi kazda jazda ziadny buchot naprava pevna presna kazda jazda orgazmus.samozrejme po vymene kalibracia tlmicov,tiez jeto tu dohladas si to https://www.motora.sk/monroe/C2516S.html
  9. ak Pan administrator nezmaze prikladam link kde kupit kolienka a spojky https://www.instrument-naradie.sk/k-662-spojky-vzduchove
  10. @marekzerzan len dve tie pneumaticke kolienka nic viac a trosku zaistili bindrom,v predoslej konverzacii su aj fotky co som posielal.od tej doby dom spravil 30 tisic km a ziadny unik.kamarat to silovo natlacil na tu ciernu hadicku,unik bolv tom bielom kolienku co sa odstranilo.ak by cokolvek napis spravu,ale myslim ze hociktory trosku zdatny clovek to spravi.
  11. Mobilik3 myslim ze to bolo 6 a 8 priemer
  12. co pisal suri vysie isli dolu pretoze konecne idu tlmice volne do predaja od vyrobcu a nie cez koncern
  13. zdravim priatelia,tak konecne predne DCC tlmice .problem som mal s tym od kupy auta.a kedze konecne sa daju kupit Monroe dcc tlmice o dve tretiny lacnejsie.vymenili sme samozrejme aj horne ulozenie gumove dorazy a prachovky a tiez gumy pod pruzinami.konecne radost ist autom ziadne buchanie pri nerovnostiach pri nizsich rychlostiach,pri prejazde hrbolatej zakruty auto stabilne a pevne prilepene k ceste.obrovsky rozdiel v rezimoch konecne badam rozdiely na komforte auto je ako vata.
×
×
  • Vytvořit nový...