Přejít na obsah

cros72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cros72

  • Narozeniny 10.7.1972

Oznámení cros72

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. JInak hydro klepe pořád, řeším koupi 182 čína, 282 EU a 782 DE prvovýroba, jinak mi to zase začalo topit jako kráva a to sem to neproplachoval, asi vzduch, nebo co, ale že mě to točí, o tom ani potom . v
  2. technickou , chci vědět, jaký je rozdíl mezi : http://www.skoda-dily.cz/eshop/047109309-zdvihatko-ventilu.html německo, Eu a čína, řeším jeden hydroštel a sere mě to jk blázen, díky moc. V. A další věc, kde mám jistotu, že bo dotáhnutí vahadel nepodpálím ventil, když bude nekde po trase načatý?? Srry ale sem rejpavej díky moc
  3. čaw, stále přemýšlím na tím pojebaným topením, jk poznám,že je pumpa v řiti? Respektive, jk se má točit? Přijde mi to, že se málo točí a tím pádem málo tlačí vodu systémem, i když nevařím, teplota je ok, termo cca po 1.5 -2 km na 90, jk zastavim začne foukat vlažně, jk jedu 1-2 teplo, ale ne žhavo, 3-4 vlažno, spíš zima, co nějakej předřadnej odpor, něco v topení, zaseklá klapka, nebo něco, sem z toho fak dost hotovej. Díky z anápad, jinak to prostě o víkendu rozeberu vypustim, naleju tam nějaký odmašťovadlo a uvidim, ale je mi divný, že pořád žhavý na 4 sem nezdržel ruku, a po tom extempore s olejem před 14 dny, je to tak na hovno. Dik borci
  4. Ale ne, jk to bývá, měl sem jednoho, ale ten mi řekl , že už ho to nebaví a že na mě nemá čas/ slušně řečeno- byl levnej a rychlej/ tenhle je rychlej ale ne levnej, aspoň mi to tk přinde to s tím rádiem a ženou byl fór, dost drsnej, no má nalítáno 158600km, dám se pár foto pro vaší lepší představu : http://dataport.cz/file/fabia-1-rar nic neskrývám, nemám co. To sou foto, co sem dělal pro poj. kvůli havarijku . Se z toho picnu, malý detail - z onoho bazaru sem to bral přes autocredit GE a ač to byl úvěr, takže moje, musel odeslat velký TP do jejich úschovny a ve 12/2013 musím žádat o VTP ohledně STK a EM, prostě pakec, 22 měsíců mám zaplaceno mám to na 5 let, takže taky mazec, Asi v bazaru věděli proč to dát do pryč, ale v tý době to bylo v pohodě, njn zlatej forman co sem měl předtím 7 let sem do toho dal jen to nejnut. pak mi hodil vietnamec myšáka v zimě na mostě já to nedobrzdil a rozbil sem mu hubu o jeho tažný auto šlo do bazaru tam mi řekli oprava zlomeného nosníku na světla, světla, haupna oba blatníky, nárazník a výztuha cca 4500 tk sem to tam nechal no a asi byl velice dobře prodán na ND, nebo na přestavbu?? Sice plechařina nebyla 100% ale byl taky z de černej tapicírung, r.v. 04/1994 byl to forman 135GLXi stříkajda, prostě super - paradox, taky netopil, ale sem to s ním těch 7 let zmák a to sem jezdil aj na ethanol kluci zabte mě už mě to fakt ničí
  5. pánové tk ještě dvě věci, k tomu topení, souvisí to s tím, že mi cvrliká zdvihátko ventilu, nevím tipnu si jeden, je to nepravidelné - cvrliká malinko , pak se to rozjede a pak ztichne a zas dokola. Mechoš mi říkal popídím se ozvu se, od zač. roku mě to stálo 12600Kč a už sem unavenej-------- on mi volal, že u nás není k sehnání, resp. origo škoda podle vin 1100, já našel toto/ jen ta vika mi přinde asi čína ne?? http://www.levne-autodily-skoda.cz/product/zdvihatko-ventilu-hydrostel-skoda-octavia-14mpi44kw-047-109-309-12407/ http://www.skoda-dily.cz/eshop/047109309-zdvihatko-ventilu.html Dotažení se trošku obávám, jo bylo by to řešení , ale co když se podpálí ventil?? Další věc, pude se dát vyměnit to zdvihátko bez toho , aby se opět sundavala hlava,teda skrz víko ventilů třeba magnetem, střílím já vím, ale ptám se, je týden po výměně těsnění pod hlavou, víko, rozvody, nějak se mu klukovi do toho nechce a upřímě docházej mi prachy a to sem cca 1.5 měs. bez práce, doufám, že už dlouho nebudu. Další věc, byl sem dneska nechat přehodit a vyvážit zimáky, zatím nikde nikdo 400Kč - no nic jedu a při prudkém zatočení do prava ze zadu klepy klepy od kola, říkám asi poklice, mám ty originální škoda na ty pružiny a už mi tam aj nějaký chybí tk sem to řešil páskama, jedu a zase, tk sem jel za mechošem a on mi říká hraje vám rádio, máte ženskou, tk to neřešte a pak sme jeli a říká, jednoduchý při dotažení kol holt vám nějaký projel cca o 0.1mm víc a drbe to o pakny no, já a na těch leťákach mi to nedělalo a on no můžou bejt jiný disky, jinak si to sedlo nevím, tk sem dojel a vyndaval jeden po druhýc strh sem si záda, ten k......t v pneu to dorval tak že to prostě nešlo urvat, sem to povolal tyčí a pak to zpátky dotáhl golou, šrouby sem lehce máznul A0, na jednom byl voština tu sem serval a dal to z5 , byl sem to projet a zatím dobrý, ale už sem jk hromada nervů, každý den čekám, co se mi zase posere, ještě mi bude čekat spojka, bere mi na hoře sem včera jel dom a při projíždění křižovatky sem asi rychleji pustil spojku a nedal plyn a normálně mi to zhaslo, pocit jedu řadím a spojka mi zabere hups až nahoře, neklouže, zabírá, ale se toho děsím, teď na to prostě není, mám to zatr. auto od 01/2012 po důchodci z DE serviska naposled 07/2008 - pak už já reg.12/2001 - provoz 01/2002 - ale.......................začínám do toho srát pod tlakem prachy a už mi to nebaví. Jo k tomu topení někdo to tady psal, na 2 na venilátor a plný kotel mi to fouká teple, ne žhavě, ale vytopí mi to dobře, dám to na 3-4 - ředí se vzduch a chladno, termostat mi otevírá cca po 1.5 -2 km na 90 takže tam to asi nebude, sahal sem znova na hadice ta od termo do výměníku je žhává ta co jde z výměníku asi k čerpadlu je vlažňoučka, jk zastavím a motor jede na volnoběh začne to topit vlažňounce, přinde mi to, že aj to čerpadlo, nějak málo honí vodu, ale kdyby nešlo, asi bych vařil ne?? No toť asi vše fábiím zdar PS: díky moc Jo a ještě něco olej polosyntetika castrol 10/40W. Sem zapoměl
  6. Ahoj pánové, moje zkušenost-cca před rokem asi ke konci října, začátkem listopadu se mi začala ztrácet voda z expanzní nádrže, říkám to snad ne, auto jsem měl cca půl roku z bazaru dotaženou fabku z DE po důchodci r.v. 12/2001 - provoz 01-02/2002 +- pravidelný servis, vše doloženo serviskou kupoval jsem to najeto 146500Km asi tak, říkám cože?? Tak sem koupil fridex g12 a cca co měsíc jsem doléval asi 3dc za tu zimu sem dolil asi 2.5 litri fridexu - sem to odkládal bo sem koukal co stojí výměna těsnění pod hlavou a to jsem měl nalítáno zač. roku asi 152000 km- jenže přišly zadní brzdy zůstaly mi pakny viset na jedné straně a jedna byla total tk sem to nechal vyměnit komplet vč. lanovodů- 3.600Kč, olej filtr - 1.000,- Kč castrol 10-40W, do toho mi ke konci zimy řachly obě zadní zimní - kordová vrsta - savy eskimo 5.8 mm 1300 Kč, přední krystal z de původní, a šup to lítalo jk prase, hned potom mi začalo hučet přední ložisko jako prase a to sem měl asi 155000 a říkám na mojí straně z pohledu uvnitř auta tak levá strana, omyl pánové bylo to na pravé straně 2600 Kč i s prací pecka - cca 14 dnů valím do Práglu se ženou do Fn Motol, bez dalniční nejezdím po dálnici jedu starou cestou směr Lovosice a hups kontrolka mazání - zastavil sem říkal jsem si asi olej, bylo ho nepatrně pod půl mezi ryskou koupil sem litr půlku dolil a stejný, zastavil jsem v komplexu továren v Lovosicích asistenční služba ČSOB poj. byla super za 45 minut dojela naložila na plaťák a dovezla mě do aut. servisu na terezínské ulici v Lovosicích do OKIMU - hups technik mi říká a byl pátek no máte kliku bylo 1125 ve 1200 technik zavírá sklad a měl byste smůlu - odvezli mi to na dílnu a bylo vadné olejové tlakové čidlo pánové 125 kč čidlo práce 500 za cca 45 minut práce, no a jeli sme dom, jenže co se nestalo - auto , které mi topilo tak, že sem při plně otevřené klapce topení na červenou neudržel ruku, mi foukalo vlažný vzduch, na 4 ,když sem to dal na 1-2, tak to foukalo teple, ale ne žhavě. Dojedu za svým mechanikem a říkám mu to, on jj dojeďte výměna těsnění pod hlavou je nutná a začaly rachtat aj rozvody, v neděli sem to dovez, dnes mám auto - hlava zkroucená slíznuto asi o 0.02mm rozvody hotový jezdí to dobře, auto stale netopí, byl jsem za ním a říkám fouká to málo, termostat překontrolován ohřívá se to opravdu za chvíli, můžu potvrdit, hadice žhavé , chladič žhavý obě hadice do vložky, topení žhavé, vypadá to že mám zasranou vložku v topení. Můj dotaz , dá se to vyplachnout odmašťovadlem, nebo co s tím ?? Vím, že vyměnit vložku topení je zasraná pakárna, je to zase o prachách, je možně, že ten bordel co foukal z podraženého těsnění do vody mi to za rok zanesl?? Jinak cena - výměna těsnění, vč. svodů a těsnění pod hlavou, víkem, zarovnání hlavy a ventilů, natlakování, výměna rozvodů vč. simerinku na klice přesně pánově 5.384Kč. Další jobovka - klepe mi jedno zdvihátko ale jako prase - to se neměnilo a to mě ještě čeká vč. toho, že to chci znova vyčistit a vypláchnout - co si o tom myslíte ? Díky za názor jinak škoda fabia 1.4 MPi, 44Kwh, classic - z DE - 4x airbag, výškově stav. volant, posl. řízení, ABS. Díky
  7. cros72

    kontrolka ABS

    Ahoj kluci, je to asi 3 dny, kdy sem dojel dom zastavil a asi po půl hodině razil za kámoškou a koukám svítí kontrolka ABS - mám fabii 1.4 MPi r.v. 11/2001 dp provozu 4/2002 - classic ale z DE takže 4x airbag, ABS, posilovač, výškově stavitelný volant+ sedadlo řidiče - ups co s tím, volal sem mechošovi a druhý den mi tom hodil na VAG - ventily a snimače na kolech ok, finále - čerpadlo ABS, trvale byl seriozní a říkal hele může to být kabel nabo pojistka v aku . Super dojel sem dom bo neměl čas to hledat , sundal sem kryt aku koukám na pojistky a 6 tá v řadě prasklá, druhý den sem razil do prodejny - 1x pásková 40A pojistka 9Kč, vzal sem dvě, dal sem t tam a nastartoval a nic.................... tk sem auto vzal na projížďku a ABS zhaslo a je klid. Cena čerpadla asi 2000Kč+ práce a sme skoro na 3000 a pojistka/ v tom lepším 9Kč/ a to se vyplatí ahoj
  8. Ahoj, mám dotaz, od podzimu co jsem začal topit v autě mám fabii 1.4 MPi 44kwh classic se mi začal ztrácet voda a to tak, že jsem doléval cca 3 dc směsi G12s destilkou každý měcí, nikde nic, pod autem nic, okolo pu,py sucho, podezření na těsnění pod hlavou, nádržka čistá, nesmrdělo to, bublinky po přidání plynu nic, trochu emulze na víčku. Skončila zima začátkem dubna jsem dolil axi 3 dc a od tej doby ani kapka, teda sem to přelil a prskalo to odvzdušňoacím otvorem v expanzní nádobce, teď už ok. Topení?? Ale ani v autě se mi nic nemlžio, prostě nevím , kde mám hledat a na co se juknout. Teď už to přes měsíc drží a nic neteče a neubývá. DÍKY )
  9. Ahoj draci, tk i já se přidám s pár zkušenostma. Tak jsem si přečetl toto téma a no podělal sem co se dalo. V 01/2012 sem po bouračce svého věrného druha,budiž mu šrotiště lehké - škoda forman 135 glxi r.v. 041994 - já druhý majitel z DE- sem koupil v bazaru, který se zhostil likvidace mého věrného druha po 7 letech, fabii I 02/2002 1.4MPi classic bílá - no a tak sem si říkal světla jsou matná, zoxidované kraje, říkám to vylepším - hm pod vodou sem vzal P1500 pak P2000 no a super - bylo to mléčný jo a to sem si říkal budu nejchytřejší vzal sem polituru na sklokeramiku a přejel sem to houbičkou na nádobí - super kalněmléčné světla slepá - no koukám a co teď v neděli v 1945 na pumpu a koupil sem červené tempo na starší laky a jal se leštit ručo - změna o 70% k čirosti, no se mi to nezdálo , říkám to musí být lepší - tk sem dnes jel do železářství a koupil na štopce do konosu jakoby kombi filcu s ovčí kůží a večer pln nadšení sem před panelákem hodil 3 prodlužky, vrtajdu a jal se leštit tedy na sucho - zklamání, výsledek tristní, no to ani nemůži říct ženě, by mi kopla do zadku, tk sem vzal houbičku na nádobí a tou brusnou stranou sem to tím tempem přejel super - zhoršení o 40% do matnosti poškrabal sem to zas jak pi-------a, tak sem si vzal normo švédskou utěrku - středně hrubou a jal se to leštit jen tempem a ručo - hodinu sem to jel a jen rovně doprava a doleva, žádný točení - pánové aj sousedce spadla čelist bo výsledek ? čiré supr, ty hrubší škrábance se mi podařilo rozleštit tedy do jemna víc to nešlo ale výsledek stál za to, co že v rukou nic neudržím , ale sem spokojenej, :kol-28: :kol-28: jak hrom - průser bude, až to tempo přestanou dělat, se z toho hodně lidí picne. Kdo vymyslel plasty by zasloužil - na skla to prostě nemá. Tk sem se chtěl jen podělit o zážitek a aŤ žije Tempo/99Kč/kotouč/99Kč- na nic/ čaj V
×
×
  • Vytvořit nový...