Přejít na obsah

kaktus69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

430 zobrazení profilu

Oznámení kaktus69

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Skus tam dať hrubšu podložku ako tam bola,bez noveho nastavenia . tak obtok ostane dlšie uzatvoreny a pri menšich otačkach motora budeš mať viac vzduchu
  2. Moje riešenie drčiacích trubiek,vložil som ich do izolacie na vodovodné trubky izolaciu natlačil zo zadu čim viac do predu.Prikladam foto.Auto r.v.10.2011.Problem pri.5000Km.Filter paliva od vyroby 6.6bar.
  3. Moje riešenie drčiacích trubiek,vložil som ich do izolacie na vodovodné trubky izolaciu natlačil zo zadu čim viac do predu.Prikladam foto.Auto r.v.10.2011.Problem pri.5000Km.Filter paliva od vyroby 6.6bar.
  4. Presne je to tak aj v skutočnosti ako v tom grafe.Auto po akci zaberá od 1800 ot razantnejšie.Preto asi aj ta vetšia spotreba.Vyriešil to vobec niekto? a ak ano v akom servise. Ja som bol v Sp.N .Ves.a v Ružomberku.Pristup servisakov v poriadku,ale vraj som prvy čo sa na to sťažuje. Kontrola sof. riad.jed.,zosuladenie turba ajazdiť.Po3000Km žiadna zmena k povodnemu stavu ako keď bolo pred akciou.
  5. Je to tak preto asi ovlivnili SW nabech turba. Inak vykon ostal tam kde somjazdil na 5. a 2200otačkach jazdím aj teraz a žiaden rozdiel
  6. Jar da. Pokial viem tak rozvodova reťaz pohaňa vačku nie kolesa a tá zvyšuje namáhanie reťaze akurát zvyšujucimi sa otáčkami a náhlym zvyšenim otáčok.
  7. Auto Fabia 1,2 63kw RV10 2011 kúpene20.1.2012 najazdene1700km po namontovaní podložky 300km spotreba rovnaka zrýchlenie trochu pozvolnejšie ale aj trochu tichšie
×
×
  • Vytvořit nový...