Přejít na obsah

Oldaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Oznámení Oldaa

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. Tak tak. Jediné na co slyší jsou právníci a soudní spor. Dopisování si s infolinkou je na h..no a diskuse v servise taky. Taky jsem skončil u právníků a až potom se to hnulo. Bylo mi řečeno , že se ŠA nechce se svými klienty soudit a radši se dohodneme. Asi ví proč . :-) Strhla by se lavina... Takový medializovaný soudní spor asi nebude nic dobrého. Bylo by to jako výstřel ze startovní pistole. :-)
  2. Docela pěkné chrochtání po startu. (viz odkaz) 1.4TSI , cca 30t.km. , po záruce. Jediné co se mu podařilo ukecat je 10% sleva na opravu . Asi se o to správně nestaral lump jeden a teď to chce hodit na prodejce. :-)
  3. Jsem rád ,že jsem se té plečky zbavil..... Nemám zájem za své prachy poslouchat nějaké chrastění v motoru i kdyby to bylo napsané v nějaké knížce (viz příspěvek výše) a poslouchat dokola výmluvy ze ŠA. Byla to moje 13tá škodovka a tahle byla poslední. Od teď bude platit - Škoda SIMPLY NEVER.
  4. Mám pocit , že kopec zůstal stejný. Ale pro jistotu ho přeměřím. :-)
  5. Dobrý vtip. S 1,8T20V 110kW jsem jezdil přes rok a ten zátah byl super. I když jsem byl plně naložený a v kopci , tak když jsem šlápl na plyn , tak to úžasně zrychlovalo. Jako by tam kopec ani nebyl. 63 i 77 kW TSI se s tím nedá srovnávat . Asi ti nechtěl kazit náladu..... :-)
  6. To je zajímavé info. Třeba to už upravili. Jakou verzi SW tam teď máš? A který měsíc /r.v. to je ? Moje byla 12/2010 a SW po úpravě byl 9695. Bylo by fajn kdyby to zase trochu oživili.
  7. Možná dostali rozum a změnili SW.... Já jsem měl po přehrání SW verzi 9695 a rozdíl byl znatelný. Měl jsem ovšem 63kW verzi. Četl jsem , že další generace TSI budou už prý s řemenem. http://www.auto.cz/design-technika-octavia-iii-68386 Nechápu proč? Že by se to nějak kazilo?
  8. Zdravím. Dávám k dobru odpověď z infolinky na dotaz k toč. momentu. Dotaz na infolinku : Dobrý den. Rád bych pokračoval v řešení mého problému se změněnou charakteristikou motoru po servisní akci 24W6099001 (podložka pod turbo). Dnes 3.8.2012 jsem si převzal auto z opravy. Bylo v Mladé Boleslavi na testování jak jsme měli domluveno. Dostal jsem k němu - Zápis o vyřízení reklamace včetně vašeho grafu z měření. (fotokopii grafu zasílám v příloze) Tento motor by měl mít dle technických parametrů , kterými se chlubí ŠA na WWW stránkách a je uveden i v záhlaví protokolu z meření toč.m. 160Nm. v rozsahu 1500- 3500ot. Dle grafu z vašeho měření tento parametr nesplňuje. 160Nm dosahuje až v 1800 ot. Proč? Vámi uváděný rozsah tedy není pravdivý? Děkuji za odpověď Odpověď z infolinky : Co se týká hodnoty točivého momentu uvedeného např. v návodu k obsluze , jedná se o informace , které jsou orientační a podléhají změnám. Tento nesoulad jsme již předali kompetentnímu oddělení , které je za takové materiály odpovědné. Dále bychom uvedli , že jde o údaj převzatý z mateřského Wolkswagenu a rozhodně se nejedná o homologační parametr.
  9. Ptal jsem se na to technika při předávání auta , když jsem si prohlížel ten graf. Neřekl mi k tomu ani slovo. Jen na to koukal , krčil rameny a vypadalo to že se bojí vůbec něco říct. Jediné co z něho vypadlo je , že tak to dostali ze škodovky. Napsal jsem ještě ten samý dotaz na infolinku. S těmi parametry nad 3500 ot. máš pravdu , ale to už není o chybějícím tahu v nízkých otáčkách. A od toho se zřejmě odvíjí i ta spotřeba. Před akcí zabralo turbo , auto se rozjelo a mohl si tam hodit další rychlost dříve , než teď po akci. Teď se to musí vytočit trochu výš a za to vytáčení zaplatíš zvýšenou spotřebou. Graf si nameřili sami , tak jsem zvědavý jak to vysvětlí. Pokud to bude opět nějaká výmluva , tak potom už mi zbývá jen znalec , právníci a soud. Nevidím důvod proč bych měl nést následky jejich nevyžádaných kultivací. Tady je kousek z komunikace s infolinkou (bez adres) , aby jste si udělali představu , že o všem ví. : Uhlazením průběhu výkonu máme na mysli méně agresivní chod, se kterým jste se mohl před přehrátím softwaru setkat. Je to opatření, přispívající k větší kultivovanosti chodu motoru. Z tohoto místa je obtížné odhadnout, jak se chování Vašeho motoru změnilo, znovu opakujeme, abyste kontaktoval servis a seznámil je s Vaším poznatkem, případně nám zašlete název opravny a VIN číslo karoserie, poté budeme schopni opravnu kontaktovat sami. S pozdravem,
  10. Zdravím. Dnes se mi vrátilo auto z testování ve ŠA. Reklamoval jsem nevyžádanou změnu charakteristiky motoru po servisní akci 24W6. Ztrátu zátahu z nízkých otáček a zvýšenou spotřebu paliva. Stav je bohužel stále stejný. Udělali si jen svůj graf ( viz příloha) a vše je prý OK.
  11. Co se vám honí hlavou?

  12. Rumík - Až jim sdělíš VIN a servis , tak ti nabídnou otestování výkonu ve ŠA a zapůjčení náhr. auta zdarma podobu opravy. Já už se dostal v dopisování až tam. Bohužel předpokládám , že je to jen další zbytečná procedura , kterou ale budu muset v dohledné době podstoupit ať neřeknou , že nespolupracuji a oni mi chtěli ze všech sil pomoct. Max.výkon tam dle TP je. Takže se nejspíš do měsíce auto vrátí zpět s tím , že vše je OK. To co změnili je průběh a ten byl pouze na orientačním grafu na jejich stránkách. Subjektivně to vnímá snad každý řidič , který tento upgrade podstoupil. Druhá věc je to dokázat. Na mont.listu při akci nemám napsáno , že se bude přehrávat SW a budou mi měnit svévolně vlastnosti výrobku se kterým byl doteď spokojen. Proč mi tedy provedli tuto úpravu a s jakými důsledky? Na konkrétní otázky neodpovídají.... Nechávají na mě abych jim vše dokázal. Ve ŠA mají všechny fakta a SW je jejich takže by se mohli vyjádřit , ale komunikují jen obecně. Nic konkrétního nepustí ven , protože by následovaly další a další otazky a to by byl jejich konec. Nechávají nás prokousávat se krok za krokem , přesto , že je jim vše známo. Důležité je si uvědomit jak správně formulovat reklamaci a co reklamovat aby na to slyšeli a začli konečně něco dělat.
  13. Rumík - V podstatě přiznávají to co se tady celou dobu omílá. Bohužel za jejich chybu je bit zákazník. A vše co jsou schopni k tomu říct je : Litujeme, že Vám nemůžeme poskytnout příznivější odpověď. Jinými slovy - Polibte nám prdel , na nás nemůžete.
  14. Dneska jsem si zašel na brzdu , abych se kouknul co s tím udělali. Není to státní zkušebna , ale pro orientaci by to mělo stačit. Nejsem odborník přes motory , ale nevidím tam těch deklarovaných 160 Nm / 1500 - 3500 1/min , které uvádí na svých stránkách ŠA . Zdá se mi že ten strmý růst ("turbokopanec") podle jejich původního grafu tam už není a nárust je pozvolnější. Což je asi to , co mi tam teď chybí a od toho se asi odvíjí i zvýšená spotřeba. V maximálních hodnotách sice převyšují 63kW i 160Nm , ale o tom to není. Možná si to jen špatně vykládám.... Najde se tu někdo kdo je schopný to odborněji posudit?
  15. mc2uba - Je to tak jak říkáš. Vidím to bohužel podobně , jen se nerad vzdávám po první prohře. Je třeba se poučit a pokračovat. Příště nebudu reklamovat výkon , ale změnu charakteristiky motoru o kterou jsem nežádal.
×
×
  • Vytvořit nový...