Přejít na obsah

Lumicak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

574 zobrazení profilu

Oznámení Lumicak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, rád bych poprosil o radu! Občas, především tedy když jedu z kopce se zařazenou rychlostí, stane se mi že při sešlápnutí spojky jde spojka velmi lehce bez jakéhokoliv odporu a nejde vyřadit. Vypadá to jako by vůbec nedošlo k rozpojení spojky. Pokud spojku pustím pedál zůstane viset na podlaze, musím ho nadzdvihnout špičkou nohy a pak zase funguje normálně. Prvně jsem si myslel že je spojkový okruh zavzdušněný a proto dochází k těmto problémům ale spojku jsem již odvzdušnil a problém setrvává. Teď se tedy spíše přikláním k faktu, že je poškozený pístek umístěný přímo na převodovce sloužící k rozepnutí převodovky. Někdo mi tvrdil, že bude problém přímo se spojkovou lamelou, ale to se mi nezdá, to by dle mého názoru docházelo k problému při každém řazení. Nemáte s tímto problémem někdo prosím zkušenost??? Předem děkuji za kladné odpovědi!!
  2. Díky kluci, jste vážně ochotní! ;-)
  3. Jo díky za radu, koukal jsem na to téma. Trošku mě zarazilo, jaký jsou u tématu dohady, někomu se to nepovedlo atd... Nemáte někdo dílenskou příručku, kde bych si o tom přečetl něco více, prosím?
  4. Myslíte, že je to jen o seřízení ventilů? Já jsem právě také četl, že se na tomto voze ventily neseřizují, že ventilovou vůli mají za úkol seřídit zdvihátka. Zvláštní je to, že se to za tepla někdy uklidní a nedělá to vůbec. Mám strach, že když dotáhnu vůle mezi ventily tak se stane to, že se podpálí... Myslím si, že mám vadné nějaké zdvihátko, jen bych to chtěl mít podložený, abych je neměnil zbytečně...
  5. Ahoj díky za radu, můžu se ještě zeptat, jak je možné hydroštely překontrolovat, zkoušel jsem sundat ventilové víko a tlačit na vahadla ze strany hydroštelů. Nepřišlo mi ale, že by nějaké vahadlo pružilo nebo mělo větší vůli...
  6. Ahoj, prosím někoho, kdo se s tím již setkal o radu. Když nastartuji studený motor, motor dost intenzivně klepe, po ohřátí se někdy uklidní někdy klepe dál. Na youtube jsem našel odkaz na kterým motor klepe úplně stejně jako můj, tady přikládám link: Motor má najeto poctivých 84 t km, olej byl měněn pravidelně po 10 t km, nebo po roce užívání. Olej používám Castrol 10W - 40 Magnatec. Sundal jsem ventilové víko a "klaviatura" má takovou zlatavou, možná trochu do oranžova barvu, na ventilovém víku je trocha usazenin z oleje karbon a podobně. Co mě zarazilo nejvíce, že na víčku pro nalévání oleje byla emulze, ale chladící kapalina se neztrácí nijak nadměrně. Kamarád mi tvrdil, že se to objevuje u vozů, které jezdí krátké cesty, to znamená že se příliš nezahřejí. Předem velice děkuju za každou radu!
×
×
  • Vytvořit nový...