dar Škodováci
mám 1.6 75 kw rv. 2005 120 tis km natočeno a před měsíce jsem zjistil, že mi ubyla chladící kapalina , do té doby jsem doléval jen občas při údržbě. Teď to bylo 4 dcl, od té doby dolévám celkem pravidelně jednou za týden. Auto jezdí denně 10 kilometrů a nějaká ta bílá emulze na víčku pro dolévání oleje je, ale to jsem měl i u starší Octavy a přisuzuji to právě krátkým vzdálenostem které auto jezdí. Hledal jsem netěsnost systému, ale tu jsem nikde nezjistil. Po pročítání různých diskuzí jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou v peklech a dle rad jsem zkusil při ohřátém motoru otevřít víčko nádobky s kapalinou a čekal jsem zda někde nevylezou bublinky. Ze začátku se nic nedělo ale potom asi za dvě minuty se začala vracet voda z hadičky z horní části nádobky na kapalinu , ta se začala plnit a jen tak tak jsem to zarazil aby nevytekla ven. Otázka na Vás zní , je to příznak prasklého těsnění pod hlavou ?
Na fotce je červeně označena hadička kterou to letělo zpět.
Díky za vaše názory