Přejít na obsah

dawis.s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení dawis.s

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. asi podobně jako tobě, 500 až 700 kiláků a voda pryč nejdříve jsem si myslel, že je prasklé těsnění pod hlavou, ale nedalo mi to a hledal jsem dál, nakonec jsem našel místo odkud tekla voda a byla to vadná skříň termostatu která je u mě na pravé straně bloku motoru mám 1.6, chce to ale nejprve hledat místo úniku než s tím vlítnout do servisu a nechat to opravit za ranec.
  2. Jj bylo to pri 90 stupnich. Jinak poznatky zadne. Z auta nejde svetly kouř, nadobka je cista, chladici kapalina nesmrdi po spalinách auto se neprehriva olej nepribyva. Dnes Dam pod auto kartón aby jsem zjistil zda nekde neuroni slzu. A v pripadě že ano tak pujdu smerem po skapavani.
  3. dar Škodováci mám 1.6 75 kw rv. 2005 120 tis km natočeno a před měsíce jsem zjistil, že mi ubyla chladící kapalina , do té doby jsem doléval jen občas při údržbě. Teď to bylo 4 dcl, od té doby dolévám celkem pravidelně jednou za týden. Auto jezdí denně 10 kilometrů a nějaká ta bílá emulze na víčku pro dolévání oleje je, ale to jsem měl i u starší Octavy a přisuzuji to právě krátkým vzdálenostem které auto jezdí. Hledal jsem netěsnost systému, ale tu jsem nikde nezjistil. Po pročítání různých diskuzí jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou v peklech a dle rad jsem zkusil při ohřátém motoru otevřít víčko nádobky s kapalinou a čekal jsem zda někde nevylezou bublinky. Ze začátku se nic nedělo ale potom asi za dvě minuty se začala vracet voda z hadičky z horní části nádobky na kapalinu , ta se začala plnit a jen tak tak jsem to zarazil aby nevytekla ven. Otázka na Vás zní , je to příznak prasklého těsnění pod hlavou ? Na fotce je červeně označena hadička kterou to letělo zpět. Díky za vaše názory
  4. řešil jsem stejnou věc, je to jedna vyhřátá kostička - relé pod volantem , bohužel číslo si již nepamatuji
  5. dnes jsem s tím zajel do servisu napojili jsme auto a chyby které se zobrazovali nebyli kritické, nicméně problém byl vyřešen, jedná se o slabou baterii, kdy chytrý systém vozu zablokuje určité okruhy spotřebičů v tomto případe zadní stěrač, ostřiky skel a ventilátor topení. dobíjení auta odkontrolovano vše v pořádku, jen problém byl v té autobaterií která nedrží potřebnou kapacitu i tak dmoc íky za radu, i toto pro jistotu ještě nechám projít kontrolou
  6. Mam Octavu 1,9 rv 05 a nastal u ni problemek : z niceho nic prestal jit vnitrni ventilator (nejde ani na jednu polohu) pouze je slyšet slabé klapání po vyndání odkládací schránky a do toho jeste nejde zadni sterac společně s předním a zadním ostřikem . Uz jednou jsem to resil, ale nejakym zahadnym zpusobem se to samo rozchodilo a ted se to opet pokazilo. Nema nekdo z Vas pro me radu jak a co s tim udelat nebo kde je zakopanej pes? Diky za vsechny rady
×
×
  • Vytvořit nový...