-
Počet příspěvků
209 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1382 zobrazení profilu
Oznámení milichky
-
Ahoj, taky mě lákají led H15. Na ali jsem našel nějaký, který by byli použitelný i jako dálkový. Mají i větráček na chlazení. Nemáte s nimi nějaký zkušenosti? Ja jsem našel tyhle. 2x H15 72W 7600Lm Wireless Led Car Headlight Lamp Conversion Kit Driving Bulb DRL Car Light Sourcing For Vw Audi BMW Golf 7 http://s.aliexpress.com/vu6ziiee Nebo 2X Super bright High power LED H15 LED Fog Light Car DRL LED Bulb For Golf /Touran /Touareg/220I / GLK/A180/A45 AMG/ A3/A6 http://s.aliexpress.com/eIrYfmmu Na oboje jsou recenze od těch co je koupili a dokonce je montovali do rapidů.
-
Tak se musím pochlubit se svou spotřebou. A asi to je i můj rekord na delší vzdálenost. Trasa Proboštov>přes Litvínov>Globus Chomutov>Litvínov. Jel jsem na letních pneu R16, bez klimatizace (pouze otevřené okýnko), prázdné auto, rychlost dle předpisů. Je pravda že za Litvínovem byla omezená rychlost na 80km/h cca 8km, ale i tak mě spotřeba překvapila. Jo a do benzínu přidávám již rok a půl VIF superaditiv. Přikládám foto i s převýšením.
-
Tak jsem trošku po dlohé době provětral těch pár vraníků co tam je. Na 18km jsem měl průměrnou spotřebu 11,2 l/100km. Trošku jsme se honili s kámošem co má motorku a v zatáčkách jsem ho i dojížděl. Jinak tu samou trasu, když jedu v klidu, tak jí jedu za 5,6 l/100. Potvrzuji že TSi také dost papá, když je stále pod plynem. Překvapilo mě jak ty 16ky v zatáčkách držej.
-
Tak jsem byl u známého v Plzni a také mi dokódoval nějaké ty fjučury. v Podstatě jsem si nechal dokódovat všechno co šlo. Jediné co jsem ani nezkoušel, tak bylo XDS. tak pokud by měl někdo z okolí Plzně zájem něco dokódovat, tak mi napište SZ a já vám pošlu kontakt a můžete se spolu domluvit. Moje hlavní kladný poznatky jsou ke sportovnímu nastavení řízení. Opravdu je to lepší. řízení trochu víc stuhlo jak psal miklisek a je přesnější. U brzd jsem moc velký rozdíl nepoznal. Možná když jsem hodně sešlápl pedál, tak mi přišlo že to brzdí ostřeji. nechtělo se mi to tady rozepisovat. Seznam dokódovaných fjučur najdete v mém vlákně .
-
Tak v pátek jsem byl také na úspěšný výměně silembloku. Měl jsem najeto 27000 km a klepání bylo slyšet i při teplotách kolem 8°. Servis se k reklamaci choval seriozně. Proběhla zkušební jízda zda je to slyšet, párkrát to zaklepalo, technik něco slyšel, tak jsme to sepsali a začali řešit. Ještě jsem se na ně připravil a vytáhl si pár informací tady z fóra. Ten technik docela koukal, když jsem mu to všechno říkal. Tuto reklamaci tam řešili poprvé. Nejdříve mi měnili nějaké gumy že vzali a mysleli si že to je ono(číslo 6Q0411314R). Po výměně mi auto vrátili, že to je asi opravené. Že žádné klepání po testovací neslyšeli. Pokud bych něco slyšel, tak se mám ozvat. Jenomže tam jsou v tom servise asi nějaký hluchý, nebo že ten zvuk neznali, tak ho neslyšeli. Tak jsem tam ještě ten den volal, že to klepe pořád a začli to řešit s centrálou ŠA. Když jsem odjížděl po výměně, tak jsem žádný klepání neslyšel, ale bylo 14° tak uvidíme snad to bude dobré. Jo mám ten nový silembloku s označením H.
-
Tak moje NBU moc nevydrželi a to jsem s nimi moc nesvítil. Měl jsem je tam od 18.12.13 a 18.11.14 mi odešla levá žárovka. Celkem bylo najeto 13760 Km, ale NBU svítili tak polovinu, protože jsem většinou jezdil jen na denní svícení. I kdyby svítili 8 tisíc km. Tak mi to přijde málo. Teď jsem to vyměnil za ty originály a musel jsem si zase zvykat že to vůbec nesvítí. :-( Teď zvažuju jestli tam dám zase ty NBU nebo zkusím něco jiného.
-
Tak pánové vrátil jsem se z dovolené z Chorvatska. Cesta docela dobrá až na zúžený tankodrom na D1. a A poznatky mám takovéto. 4 kola na střeše, 3 pořádní pasažéři + řidič, 160 plechovek národního pití, úplně narvaný kufr ale vše co jsme chtěli vzít, tak se vešlo. Po okreskách jsme skoro nejeli a když jo, tak jsme jeli podle předpisů. Po dálnici jsem se snažil jed 110-120 ale čím víc jsme se blížili cíli tak jsme jeli rychleji, ale na na 5. stupeň 130-140km/h. Na šestku to už vůbec nejelo. Cesta je vidět na obrázku s výškovým profilem. Cesta tam 998 km, 11 hodin cesty, průměrná rychlost 89km/h, a průměrná spotřeba 9,8 l/100km podle PP. Cesta zpět byla stejná průměrná rychlost 86km/h cesta 11,5h malá zácpa v Rakousku. spotřeba podle PP 10,1 l/100km. A skutečná spotřeba na celou trasu tam a zpět byla 10,46 l/100km. Boční vítr nebyl ani moc znát jen mi přišlo, že i z kopce musím mít plyn na podlaze. Tak toto jsou mé reálné poznatky. Osobně jsem počítal se spotřebou okolo 8,5 - 9ti litrů..Možná by to bylo reálné při rychlosti do 100km/h.
-
když je teplo okolo těch 20° tak se víko otevře celé. Ale když je menší teplota, tak se víko jen pootevře. ale je tam je tam ještě mezera, tak tam chci dát ještě podložku a snad to bude fungovat i v zimě.Mám to namontované zhruba rok a mám tam červené pružiny.
-
Nezkoušel, ale jsou to nějaké žárovky od Noname výrobce (takže předpokládám že jsou z Číny). Dosvit 50-60m je na dálkový světla hodně málo, to už H7 night Breaker Ul. mají dosvit okolo 80 m. (Neříkám že night breakery nejsou z číny, ale jsou právě od většího výrobce kde se dá očekávat nějaký standard a kvalita) Dokud tyhle namodralé nebude vyrábět nějaký větší výrobce, tak podle mě nemá cenu ani zkoušet.
-
Nejdřív jsem uvažoval jako Rogerer, ale změřil jsem si délku mlhovky a zjistil jsem že vrchní část je dlouhá okolo 33cm a nepodařilo se mi nikde najít tak dlouhé a zaoblené denní svícení. A dávat tam jenom LED pásek se mi nechce, protože Ty LED pásky nemají ty zrcadýlka a proto nejsou tolik vidět. Teď mě spíš napadlo to dát na šikmou stranu mlhovek, Ale tam to zase vadí při případném sundavání mlhovky a navíc by nebyli tak velké. Je pravda že nejlepší by to bylo do toho světlometu, jak to má Rapid Sport.
-
No to víš. Rapid moc nezlobí, tak to tady jen občas prolítnu co je nového a zase jdu dál. Mno říkám si že ten odpor bude velký no. radši budu počítat s 8,5 spotřebou. A na dálnici v pohodě v těch 130? Co boční vítr? Mno Rapid bude pěkně naloženej. Tak jsem na to sám zvědav.
-
Zdravím, chci se zeptat jestli už někdo jel nějakou delší trasu s 2-4 kola na střeše, plný kufr se čtyřmi lidmi na palubě. Zajímala by mě průměrná spotřeba a jak se auto chová s těma kolama. Nemusí to být přesně jak píšu. Budu rád za každou zkušenost. Jelikož mě čeká dlouhá cesta s koly na střeše až do Chorvatska. Tak bych se na to chtěl nějak připravit. Abych pak nebyl překvapenej, že to papá 8,5 nebo i víc.
-
Souhlasím s Petrrrem. Taky to mám do práce z kopce a kousek do kopce a také jsem vypozoroval, že v určitých úsecích je lepší jed na neutrál, než na nejvyšší stupeň. Ale jak psal záleží na profilu trasy, když je to jen klesání, za kterém není kopec, tak je lepší jed na nejvyšší rychl. stupeň..
-
Co se týče srovnání Rapid vs. I30, tak výbavově bych jasně zvolil i30.. ale motorově je to bída. To je zase výhoda Škodovky. Záleží na každým co preferuje. Já bych už asi znova nešel do Rapida. Sice mě pořád baví, ale jak už se tu několikrát psalo, tak mě na něm dost věcí vytáčí.
-
dobrá práce Fumiha . U Spacebacku možná bude stačit slabší pružina, jelikož tam není tolik plechů. Ale každopádně to chce změřit tu mezeru mezi tlumičem a pístnicí v zavřeném stavu a taky změřit tu vzdálenost kde se kufr otevře sám.