-
Zvyšují se volnoběžné otáčky na 1000 ot/min
Tak STK mám.Po prvním pokusu mi to nedalo a jel jsem do servisu.Jelikož měli volnou kapacitu až za dva dny,tak jsem aspoň nechal načíst řídicí jednotku,bylo to bez chyb. Pak jsem vytáhl autobaterii a dal nabit.Nabíjelo to jen 1A asi tak hodinu ,pak nabíječka to stáhla dolů ,tak jsem to tam nechal ještě 2 hodiny. Druhý den auto do servisu.Očistili škrtící klapku a znovu nastavili.Z protokolu měření emisí volnoběž. otáčky v limitu( 749ot)(typ motoru CBZB). Vysvětlení autoriz.servisu.Škrtící klapka se zanese výpary z odvětrávaní klikové skříně a řídící jednotka ji postupně přenastavuje, což způsobuje zvýšení volnob.otáček. Podle toho budu muset jít před další STK na vyčištění klapky, no díky.
-
Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna
to není nic ,já pří garančce platil 750 za litr, málem mně omylo.Už tam k nim nejezdím.
-
Zvyšují se volnoběžné otáčky na 1000 ot/min
Pánové ,děkuji za podněty k volnoběž. otáčkám.Od dnešního dne pro mne taky moc zajímá. Má 1,2 tsi 77kw najeto 28 tisíc.od koupě vozu je volnoběh po zahřátí pořád na 900 (radio,klima,ventilátor vypnuto a topení na minimum.jen denní svícení).Dnes jsem neprošel na STK z důvodu nesplnění nových emisních podmínek,protože mi naměřili několikrát za sebou volnoběh 900 ot. Podle technika STK jsou parametry pro tento motor nastaveny tak,že volnoběh má být v rozmezí 550 - 750 ot./min.Z počátku jsem si myslel ,že si kluci dělají srandu,neboť je znám. Ten ,kdo toto vymyslel snad rozumí akorát motorům na gumový pohon.Takže 690 kč v háji. Stk není a auto stojí v garáži. Zkusím tam dát silnější akumulátor,protože od výroby je tam jen 36Ah a uvidíme. P.S dobrá sranda,co.
-
Pravá zadní mlhovka
Taky jsem zapojil pravou zad.mlhovku ale tahal jsem káblík né tak složitě.Horší to bylo s pinem.Nakonec jsem doma měl ale ne origo,ale pasoval.
- Parkovací asistent - přední - dodatečná montáž
-
Dvojtá podlaha v kufru Rapid liftback (sedan) - svépomocí
Pěkná práce,ale pro mne zbytečná.Při mé výšce 2 m ani jako lůžková úprava,pokud to autor projektu využije proč ne.
-
Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky
- Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky
Po přečtení tohoto fóra,jsem zjistil jaké peripetie mně čekají s výměnou ..A k mému údivu to šlo jako po másle.Ve čtvrtek jsem si postěžoval technikovi,projeli jsme to a klepalo .Pak začal dumat čím to je,že tom může být víc věcí.tak jsem zaškubal motorem za montážní oko a cvakalo to(ještě víc to cvaká bez zařazené rychlosti).Sepsali jsme protokol a objednal nahr.díl.Druhý den technik volal,že díl dorazil,ale mechanik ,který to dělal jen jednou má dovolenou a jiným to nechce dávat na opravu,tak jestli s tím vydržím do úterý. Za 6 dnů od nahlášení opraveno.Výsledek perfektní,neklepe to(uvidíme jak dlouho to H ačko vydrží). Velkou pochvalu pro autorizovaný servis.(servisuji u nich už 15 let a nikdy problém)- Co se krade?
Jo jo,jsou to nenechavci(strestat).- krytka kolejnice
Já ty krytky taky sháním.Né že by se rozbila ,ale při montáži bočních krytů na přední sedadla jsem zjistil,že tato krytka je jen jedna .(vpředu na vnější straně).Chci je dolpnit na každou stranu kolejnic.(tak celkem 8 kusů), jednou jsem něco lovil z pod sedadel a nehezky poranil ruku(byl tam takový malý otřep,nešika). A podle mne ,ten kdo si sedne dozadu a nosí sandále si lehce poraní prsty.- Sedačky, zakrytí kolejnic sedáku.
- PLEXI OFUKY OKEN
Na FI jsem měl ofuky a tak jsem je namontoval i Rapida(4 ks),jsem spokojen. (výhody byly tady už popsány)- Zástěrky/lapače nečistot
Já jsem si namontoval zástěrky vpředu(hlavně kvůli kamínkům v zimě) i vzadu( vzhled zas tak neřeším.ale já bych je nařídil povinně,frajer v autě předemou je nemá a já mám čumák auta otřískaný od kamínků nebo v horším případě měním čelní sklo).- Sedačky, zakrytí kolejnic sedáku.
- Palubní "černá skříňka" (onboard kamera)
Jo ten inovovaný CEL-TEC 07 má pravoúhlý konektor mini USB,ale nějak se jim to nepovedlo.Když kameru nainstaluji za zpětné zrcátko(držák nahoře a kamera dole) tak je to horší jak s přímým miniUSB. Chtělo to otočit konektor na druhou stranu . - Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky