Jump to content

corve

Uživatel
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,007 profile views

corve's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

19

Reputation

  1. A jak to mají akumulátory EFB Moll zde již dříve odtajnil wirer.. https://forum.skodahome.cz/topic/136988-fabia-iii-combi-ambition-plus-wirer/?do=findComment&comment=2515184
  2. Jedním z důvodů přerušení provozu start-stop může být: Teplota nastavená na klimatizaci se liší o více než 8 °C od skutečné teploty v interiéru vozidla. Ale psal jsi, že máš topení manuál, a po 30 km je snad vyhřáto dost..
  3. Hlásím Denso z výroby - F3 3/2016
  4. Blbost, když tu pojistku vyndá, kamera nepůjde, i když je to špatně zapojené. Opačně zasunutý pojistkový držák pouze způsobí, že kamera je jištěná přes obě dvě pojistky.
  5. Nastuduj si, co je přímé a nepřímé měření. Když budou všechny kola stále stejně nafoukané, nic to hlásit nebude.
  6. Já jsem to taky dostal při převzetí, ve schránce u spolujezdce jsou koženkové desky a obsahují : manuál k autu, manuál k rádiu a servisní knihu. V té jsou servisní intervaly.
  7. A jak je potom řízeno nabíjení s tím odpojenym konektorem? Ony zrovna agm akumulátory jsou na to nabíjení choulostivé. Převzato : Protože AGM akumulátory nemají žádný volně tekoucí elektrolyt, mohou být umístěny v jakékoliv poloze a také u nich nemůže dojít k hustotní stratifikaci elektrolytu. Oproti tomu mají zvýšené nároky na správné nabíjení. Napětí na jeden článek v závěru nabíjení nesmí překročit 2,3 V, tj. 13,8 V u 12 V akumulátoru, tj. musí být s dostatečnou rezervou pod hodnotou tzv. plynovacího napětí (hranice plynovacího napětí je 2,4 V na článek, tj. 14,4 V u 12 V akumulátoru). Překročení této hranice způsobí silný vývin plynů a růst teploty, může dojít k tzv. teplotnímu zkratu, při kterém se může akumulátor roztrhnout anebo explodovat. To prakticky znamená, že AGM akumulátory je nutno nabíjet pouze elektronicky řízenými nabíječkami, které mají funkci zajišťující dodržení této podmínky.
  8. corve

    Žárovky

    Taky mám původní, už to bude skoro 3 roky.
  9. Objednáno únor 2016, předáno konec března 2016, vypnuto v pohodě.
  10. A trasa? Něco takového?
  11. Ale jde to, olej bude 15000 km/ 1 rok a servisní prohlídka je první po 30000 km / 2 roky a pak další a další a další vždy po 30000 km / 1roce. Servisní prohlídka není pevná nebo proměnlivá.
  12. Možná se pletu, ale nemá ten servis vlastně pravdu? Myslím, že tě měli informovat, že z pevnýho se nedá přejít na proměnlivej. Podle toho jak píšeš to vypadá, že jsi měl z výroby nakodovanej pevnej interval na olej 15000 km / 1 rok. A pokud máš jednou pevnej, nedá se přece přejít zpět na proměnlivej ??
  13. corve

    Vymena anteny

    Moji anténu si také někdo vypůjčil na "čarodějnice". Na stejný šroub jsem hrál už druhý den, navléknul jsem na to černou buzirku. Jinak náhradní prut jsem objednal na ebay, funguje to ok. Ty antény se teď asi půjčují ve velkým, u nás po městě jsem zahlédl asi 4 další FIII s neoriginální anténou, dokonce i predváděčky u autosalonu jsou bez.
×
×
  • Create New...