-
Fabia III koroze
Já vezu F2 z 06/2008 příští týden na výměnu pátých dveří do servisu, také na záruku, stačila řádně vyplněná servisní knížka.
-
Plnění z havarijního pojištění
Pawlisko: Řešil jsem letos na jaře to samé, vozidlo po střetu se zvěří opravováno z vlastní HAV pojistky v AS. Na světlech jsem měl nalepena mračítka, v mřížkách nárazníku sada LED denního svícení. Nic z toho jako standard dle VIN. Servis přesto objednal novou sadu denního svícení včetně mřížek, mračítka, nechal to vše nalakovat, aby vzhled vozidla vypadal jako před opravou. Následovalo zúčtování, tj. faktura na pojišťovnu, ze které mi obratem volali, že ta mračítka nemohou proplatit, jelikož nejsou součástí dle VIN, že jsem je měl mít připojištěné. Oponoval jsem však, že nevidím důvod si mračítka připojišťovat s tím, že jsou na fotkách, které si technik dělal před vstupem vozidla do pojištění, že ho tedy chci po opravě vzhledově takové, jak vstoupilo do pojištění. Nakonec tedy proplatila pojišťovna vše mimo spoluúčasti samozřejmě. To je má zkušenost s ČP.
-
Držák na mobil do F3
Používám Connect IT CI-658 v mřížce u F2, naprostá spokojenost. Držák jsem umístil do spodního rohu právě proto, aby se to celé s mobilem nekývalo. Kloub je polohovatelný, sklon si upravíš. V sadě jsou 3 podložky, můžeš si tedy vybrat, kterou použiješ dle toho, zda máš mobil v obale / pouzdře či nikoli. Kupoval jsem zde https://www.tsbohemia.cz/connect-it-ci-658-m8-univerzalni-magneticky-drzak-na-mobilni-telefon-do-auta_d224134.html?fulltextword=connect%20it%20ci-658
-
Nefunkční tempomat
Stalo se mi to samé po servisu v autorizovaném servise. Zavezl jsem jim to zpět s tím, že jistě fungoval před servisním zásahem. Ověřovali jen, zda-li tam byl od výroby nebo dodatečně montovaný. Poté ho "jen" aktivovali, za 5 minut jsem odjížděl s funkčním tempomatem.
-
Zadní sedadla - místo na dětské sedačky
Nemyslím si, z vlastní zkušenosti vím, kolik místa zabere jedna dětská sedačka 15-36 zapnutá v isofixu. Vem sedačky, zajeď do autosalonu, tam tě jistě nechají si to vyzkoušet na vystaveném Roomsteru.
-
Zimní pneu
Zde kompletace i doprava ZDARMA http://www.pneunet.cz/disky-komplety/
-
Aretační háček rolety a rozebrání výplně kufru.
Tak i já to začal rozdělávat, daleko jsem se však nedostal, nakonec jsem to zavezl do škodováckého servisu, za 20 minut bylo po všem. Háček přilepen, stálo mě to 195,- Kč včetně DPH.
-
Aretační háček rolety a rozebrání výplně kufru.
Od včerejška mám stejný problém, rovněž pravá strana. Poradí tedy někdo, jak se k tomu dostat? Co ten kontakt HanyZ, odkud je?
-
Fabia II 1.4 16V - snížený výkon motoru, problém po startování
petrisa: zatím nepozoruji rozdíl ve spotřebě, malinko živější je to určitě
-
Fabia II 1.4 16V - snížený výkon motoru, problém po startování
Tak v mém případě software skutečně přehrán, zda to pomohlo uvidím časem, až bude venku zase tepleji.
-
Samovolné zhasínání motoru, výpis závad
Rok 2008, najeto 70 tis.km, servisní prohlídka v dubnu včetně výměny oleje i filtrů, olej Castrol 5W-30. Zatím se tak stalo jen s klimou v těch aktualních vedrech, jinak nic. Možným řešením by mohlo být přehrání software, jak uvedl "ales-r" v dnešním příspěvku v podobném tématu, zkusím se na to zeptat v servisu ŠA.
-
Fabia II 1.4 16V - snížený výkon motoru, problém po startování
Díky za info, pánové. Aktuálně řeším velice podobný problém jako popisoval "tmorav", viz. samovolné zhasínání motoru. V pondělí jsem objednán do autorizovaného servisu, zeptám se na ten software jak uvádí "ales-r" výše.
-
Samovolné zhasínání motoru, výpis závad
Ve vozidle od 12/2010 nasazena VARTA, black 12V 45Ah. Auto teď 2 dny stálo, dnes jsem měřil napětí, tak v klidu to ukazovalo 12,49V. Potom jsem naměřil rovných 12V na startérem zatížené baterce, po nastartování se napětí ustálilo na 14,13V u volnoběhu.
-
Samovolné zhasínání motoru, výpis závad
Zdravím všechny coby nový člen. V posledních 10ti dnech se mi již 3x stalo, že mi motor samovolně zhasnul za jízdy (1,4 63kW). Vždy venku vysoké teploty, man.klima na nejvyšší výkon, pojíždění po městě, dojíždění do křižovatek apod. Po vypnutí zapalování šlo zatím vždy motor opětovně nastartovat. Po odstavení vozidla a jeho uzamčení však běží ventilátor nadále i 10 minut. Přikládám včerejší výpis závad z autorizovaného Škoda servisu. Má s těmito chybami někdo zkušenost, na co se skutečně zaměřit, aby to elektrikář Škoda servisu nehledal 3 dny. Díky za komentáře. výpis, vyhledávání závad.pdf