Zdarec, mám zvláštní problém. Zadřela se mi ruční brzda a v důsledku toho se rozžhavil levý zadní kotouč. Smrděl, byl pokrytý oranžovým práškem. Ostatní kotouče běžně provozně zahřáté. Poté začala svítit kontrolka ABS/ASR. Jenže ta záhada je, že diagnostika mi vytrvale píše chybu snímače otáček PZ kola! Čekal bych, že se roztekl snímač v tom levým kole, pravé s tím nemůže mít souvislost. Kabel a konektor je nepoškozený. Je nějak možný, že by zkrat levýho snímače blbnul elektroniku a ta hlásila pravé kolo?? Zatím se chystám vyměnit levý snímač, pak bych případně dělal pravý. Až po pročtení této diskuse se děsím, že to bude ještě náboj, v případě této zmatečně diagnostikované závady, abych neměnil nakonec oba náboje.
---
Tak to byl PZ kroužek, vyhnilé místo. Nepochopitelná náhoda, že se to projevilo stejný den, kdy jsem rozžhavil LZ kotouč. Vyměnil jsem oba náboje (FAG), oba snímače (Hella), i krycí plechy, kotouče a desky ATE. Když už, tak už. Program VCDS s čínským kabelem mi ale zvládne rychlost snímačů online ukazovat do rychlosti něco přes 40 km/h, pak spadne s chybou, že příliš mnoho požadavků. Asi to čínský čip v kabelu nezvládne, nevím. Každopádně kontrolky ABS/ASR nesvítí a žádná chyba se nezapisuje.