Přejít na obsah

Aleš.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Aleš.

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ano, teď už ano. Na podtlaku se ale vůbec nic nezměnilo, servisáci mi k tomu řekli, že tyto motory pro německý trh to prostě dělají a není to závada. Přesto díky.
  2. Mám stejný problém, jenom to začne při 120km/h a začnou se dít věci. Při zapnutém tempomatu se sám vypne, muzika začne při zvyšování rychlosti zeslabovat místo zesilovat. Servismen s Vagem na sedačce spolujezdce mi hlásí, že řídicí jednotka nevidí ABS, proto padá ručička tacháku až na nulu ale nebyla možnost se slušně rozjet a udržovat 120 a více. Např. při nastaveném tempomatu na sto km stačila nerovnost terénu, prohoupnutí auta a tempomat se vypnul. Koukali na to dost překvapeně, a když dali hlavy dohromady, tak závady načetli Vasilem a zaslali do automobilky. Ti odpověděli stejně. Jelikož údajně nemám snímač rychlosti na převodovce TDI V6 120Kw/ 2006 je to zralé na výměnu budíků a je hotovo. Ale tomu moc nevěřím, budík jen ukáže to, co mu pošlou jiní - snímače, čidla atd. Nevím si s tím rady.
  3. Zdar, motor běží klidně a přesně když ale otevřu vičko k nalévání oleje, tak se velmi zvýší otáčky a při studeném motoru skoro zdechne. Mám totiž občasný problém s EGR ale po vymazání chyby se výkon vrátí. Mám dojem, že to spolu souvisí.I když si přisává ať je chyba nebo ne, prostě stále. Jakým zásahem mohu eliminovat ten děsný podtlak. Gufera ventilů jsou nová. Předem děkuji za možnosti.
×
×
  • Vytvořit nový...