Přejít na obsah

Vlnka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    90
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1947 zobrazení profilu

Oznámení Vlnka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

11

Popularita

  1. Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu | PRVNÍ TEST – AutoRevue.cz - zde jsou rozměry nové generace. Myslím že dost velký posun. Nová Škoda Fabia 2021 - První jízda prototypem, návrat čtyřválce! - YouTube - menší představení zamaskovaného modelu
  2. Asi tak stará škola nakonec jako Ty nebudu. Zapomněl jsem se totiž zeptat. A abych pravdu řekl, je při té koupi tolik věcí, že se zkrátka vždy na něco zapomene. Ale tak pořád jsme jen lidi, no ne? 🙂
  3. Do sekce F3 nekoukám. Ale díky za tip. Pročtu si to tam.
  4. Děkuji všem za reakci. Je možné z elektronické servisky vyčíst, zda byla prvonáplň opravdu 0W-20?
  5. Zdravím, při poslední návštěvě servisu při garanci výměny oleje jsem dostal olej 5W-30 s normou 504.00 / 507.00. Dnes při další výměně jsem dostal úplně jiný olej 0W-20 s normou 508.00 / 509.00. Vím, že 5W-30 je již dávno minulostí. Ale čekal jsem, že normu dodrží. Samozřejmě jsem si vyslechl krásné pohádky o emisích a že tento olej tam opravdu má být a je to ten správný atd. atd. až jsem z toho byl celej přeslazenej. Na jiných webových stránkách jsem se dočetl, že tam samozřejmě patří. Jen mi vrtá hlavou, zda je v pořádku, že se změní kompletně celá specifikace? Nebude to přeci jen dělat nějakou neplechu? Asi jsem stará škola, ale zastávám názor, že by motor měl dostávat při výměnách stejnou specifikaci oleje, kterou měl úplně jako první náplň. Má někdo podobné zkušenosti se stejnou výměnou, jako já? Díky
  6. V jednom servisu mi řekli, že nemohou dát záruku na díl, který není původem z jejich výroby. Nevěděl jsem, zda je to kec, nebo ne 🤷🏻‍♂️
  7. Mám trochu specifický dotaz. Neví někdo, zda je nějaký autorizák v Ústeckém kraji, kam si na výměnu oleje mohu přinést vlastní olej? (Pokud to ještě někde tedy jde?) Upřímně o tu 0W-30 moc nestojím...
  8. Že by to někde přisávalo falešný vzduch, nebo mohla být od výroby vadná škrtící klapka je asi blbost co?
  9. Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/
  10. @Rapid1.0 Výměnu jsem prováděl v garáži na nájezdech, se zahřátým olejem po cca 20 km jízdy. Po delší jízdě jsem ještě včera večer olej kontroloval a stejný, přesto tam bylo na rysce místo. Tak jsem tam dal něco přes 100 ml. Tím pádem se dostávám na hodnotu 3,7 až 3,8 L. Teď to bude asi ok. Dával jsem 5W-30 s normou 504.00 / 507.00
  11. Ano, samozřejmě toto množství bylo včetně oleje který byl ve filtru. Vykapat jsem nechal vše a celkem dlouho. Pak už ukápla jedna kapka za minutu. Tudíž to bylo opravdu prázdné. Nicméně po dnešní jízdě olej neklesl a drží se stále na horní hranici rysky. Díky za reakci.
  12. Zdravím, dnes jsem vyměnil olej po 15 000 km. Jedná se o první vlastní výměnu (předtím výměna v autoriz. servisu). Všude se tu na fóru píše náplň 4 L. Z auta jsem vylil cca 3,6 L. Stejné množství nového oleje jsem nalil zpět. Olej nyní na horní hranici rysky. Stejně tak byla i před dnešní výměnou. Je tedy myšlena 4 L náplň pro nový "suchý" motor? Díky
  13. Problémem byla nejspíše váha vzduchu. S novou to začalo jezdit, tak jak to snad nikdy nejelo. Nicméně začala diagnostika komunikovat a napsala chybu 16485 - snímač množství nasávaného vzduchu (G70) - nevěrohodný signál. Z VISu pro další doporučený postup: - kontrola vedení (na kabelech jsem nenašel žádnou vadu) - vzduchový filtr - kontrola nebo výměna (starý cca 2 měsíce) - kontrola nebo výměna podtlakových hadic zpětného vedení výfuk. plynů (mám kompletně silikonové, přesto jsem kontroloval a nic) - snímač nasávaného vzduchu - kontrola nebo výměna (ten byl včera měněn za nový) - kontrola vedení a snímače zdvihu jehly - to nemám bohužel jak zkontrolovat, dá se poznat nějak v měřených hodnotách? Případně neví někdo jaký použít kanál? Pokud máte někdo tip co ještě zkusit, nebo kde by se závada mohla skrývat, budu rád za každý ohlas. Díky
  14. Zdravím, mám jeden z mnoha problémů který se probírá v tomto vlákně. Chtěl bych Vás poprosit, kdo by se dokázal k mému problému vyjádřit. A zároveň poskytnout co nejvíce informací k posouzení. motor 1.9 TDi 81 kw ASV. Hlavně po ránu za studena jede motor naprosto v pohodě bez sebe menšího zaváhání. Odpoledne když je teplejší počasí, svítí slunce a je horší vzduch, dochází ke ztrátě výkonu. Mám pocit jako když se motor dusí. Do otáček jde, ale netáhne a nemá výkon. Do nouzáku to za celou dobu naštěstí nepadá. Od včerejška se začal problém zhoršovat, kdy při zahřátém motoru začíná motor za nízkých otáček cukat - hlavně na 1. a 2. převodový stupeň, při otáčkách mezi 1200 až 1500 cca. Dnes bohužel došlo k tomu, že jsem dojížděl k parkovacímu místu a auto cuklo stylem, jako když se nastartuje auto, je tam rychlost a okamžitě se pustí spojka. Auto poposkočilo, až jsem se nestačil divit. Jen pro info: turbo bylo před nějakým časem čištěno, od té doby ho vždy pravidelně čistím za jízdy aby se vyprášily saze. Motor nepodtáčím, tankuju jen aditivovanou naftu. EGR ventil jsem kupoval nový před cca 60 000 km. 2x do roka ho kontroluji při výměně oleje a zanesený není, jen jsou obarvené stěny, jinak ani mm nános sazí. Před měsícem měněný vzduchový filtr, palivový filtr. Minulý rok dělané rozvody, spojka se setrvačníkem. Váhu vzduchu jsem čistil sprejem přímo na ní určeným. Avšak bez odezvy. Zkusil jsem proto udělat diagnostiku, ale žádné závady se nenašly. Zkoušel jsem udělat log ale bohužel mi to nešlo. Zkusil jsem proto aspoň VAG scope. Zadal jsem měřící hodnoty 03 a 11. Může se někdo k tomuto grafu vyjádřit ? Jen připomenu, že problém se také projevuje před cca 3000 ot, když to sešlápnu a jedu do kopce, v tomto rozmezí se zpomalí výkon a více méně nějakou dobu trvá, než se přes tuto mez dostanu a malinko se to zlepší, ale né o moc. Průběh tohoto jevu je zvýrazněn v modrém poli. Díky Bez názvu2.bmp
×
×
  • Vytvořit nový...