-
Skoda Yeti s pneu 225/60 R17
Mám na zimákách rozměr 225/55 R17 a je to v pohodě.
-
Zadní reproduktory
Tady je návod od stejné firmy. OCT_II_-REPRO_Z.pdf
-
Zimní pneu hlučnost
Ahojky, tak si tady čtu o hlučnosti pneumatik. Ani v létě ani teď jsem si nevšiml něčeho takového. Letňáky mám Pirelli 17´ zimáky Matador 16´. Jsem naprosto spokojený. A co se týče hlučnosti dízlu? Je to můj první a takové ticho na "palubě" při dálniční rychlosti jsem si ještě neužil.
-
Yeti versus Captur
Ahojky, Captur se mi taky líbí. Byl jsem si ho prohlédnout, seděl jsem v něm, ale to auto je uvnitř o hodně menší než Yeťák. I když tabulky říkají něco jinýho. Je postavené na podvozku Clia a velikostí je asi tak srovnatelný s Fordem Fusion. Můžu dobře srovnat. Yetiho a Fusiona mám v garáži.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Já žádné problémy nemám. Musím zaklepat na dřevo! Mám dízla. Ale tady je toho ke čtení docela hodně o problémových řetězech u benzínů. Až se vychytají problémy, půjdu znovu do benzínu.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Ahojky taky si dovolím reagovat. Clint píše, že šel z nafty do benzínu a zpátky už nechce. Já jsem přesný opak. Preferoval jsem benzín a teď mám doma Ropáka! Vždycky jsem tvrdil, že ten dlouhodobý výzkum a šílené miliardy vražené do naftových motorů, se měly použít u benzínu. Takhle je tu konkurence schopný naftový motor, ze kterého se už jen velmi těžko povede vytřískat víc. Viz norma Euro 6. Proto jsem byl nadšený z nových "turbo" benzínů. Už to mělo být dávno. Takže moje volba byla jasná. Bohužel se moje očekávání nenaplnilo a dětské nemoci těchto motorů jim u mě vystavily stop! Dětskou nemocí myslím takové neštovice, ale to co potkává tyto motory považuju spíš za rakovinu! Po pár tisících s hrůzou poslouchat a pak se vztekat v servisu... Takže netvrdím jako Clint, že nikdy, ale až se vychytají "mouchy". Jinak 4x2 81 kW a průměr 5,7l.
-
Zvetseni kufru - oddelani rezervy.
Ahojky, tak já jsem řešil opačný problém. Koupil jsem Yetiho bez rezervy a do ciziny na dovču tak nepojedu. Před dvěmi lety jsem na jihu Srbska trefil kámen a guma na odpis. Ještě že jsem měl aspoň dojezdovku. V deset večer, pár kiláků od Kosova... Bohužel jsem nesehnal ty polystyrénové nesmysly, tak jsem si poradil jinak.
-
Pravé predné dvere chytá korózia
Ahojky, tak jsem si dnes vyzvedl Ropáka ze servisu. Tímto musím vyzvednout přístup Araveru ve Vlčnově. Lakování precizní, dodána nová lišta a stará přiložena v kufru. Auto je jako z autosalonu! Vypucované z venku i zevnitř!
-
Fotky YETÍků z ulic
To by mě zajímalo, jak se tam vyškrábala.
-
Škoda Yeti facelift
Tak mě se osobně moc líbí ta čínská verze s rezervou na kufru. Vypadá jako chlapák . Současný zavazadelník je s rezervou hódně skromný. Takových 50 litrů navíc by se šiklo. Na dovču jsem jel naložený až po střechu.
- Škoda Yeti facelift
- Škoda Yeti facelift
-
Pravé predné dvere chytá korózia
Ahojky, tak i já. Levé zadní. Že prý od kamínků, ale vezmou to na reklamačku. Ta velkorysost! Je zajímavé, že lak není nikde narušený. Že by teda kamínek udeřil zevnitř?