Přejít na obsah

lukass37

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

625 zobrazení profilu

Oznámení lukass37

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Presne tak, teraz ked pretocim klucom, je pocut ze starter toci motorom slabo, akoby nevladal, ale motor naskoci, niekedy po pretoceni kluca sa akoby na 2-3 sekundy zastaví a potom pretoci zase slabo motorom, proste nevladze, neviem cim to môze byt, este skusim vymenit baterku za inu ci to nieje v tom, ale mal som ju pod nabijackou asi 5-6 hodin a robi to to iste stale tak neviem....
  2. Tak neviem ci to bolo magnetmi alebo niecim inym, hlavne je ze uz to funguje, ale starter stale netoci tak ako by mal, uz pred vycistenim a premazanim bezal dobre, nikdy sa mi nestalo zeby tazko tocil alebo nevladal pretocit motorom, teraz ale s tym problem ma. Pri startovani je pocut ze nejde ako by mal, akoby nemal silu, ked som ho vybral von a vyskusal, bezi vpohode, ked ho dam spät do auta, toci slabo, napadlo ma len ze by ho mohlo brzdit vymenene ulozenie v bloku aj novy pastorok, predtym som ho pri montazi jednoducho namontoval, teraz ho tam musim trochu natlacit tak mozno sa potrebuje len trochu vybehat???
  3. zdravim, pred asi rokom som mal "klasicky" problem s padajucimi rucickami, to som dal opravit, ale po oprave stale nesiel tachometer, nepocitalo mi to kilometre ani palubny nesiel, na vagu to vypisovalo SNIMAC RYCHLOSTI tak som kupil druhy ale po vymene to nefunguje, je mozne ze cidlo nefunguje kým sa nevymaze chyba z pamäte?
  4. zdravim, staviam zo starej felicie buginu, z dôvodu ze mam dost casu, priestoru, a tiez ma to baví chec som najprv pouzit motor z favorita, ale tato felicia nam sluzila uz peknych 19 rokov a je cela prehnita, plus motor ma uz skoro 300 000km, a napravy a tlmice su dost vybuchane, takze oprava by uz bola nerentabilna, problem je ze chcem pouzit co najmenej elektriky, ziadne radio, svetla, spinace, smerovky, proste som vybral komplet kabelaz a nechal som len holy motor s cidlamy a riadiacov jednotkov, potreboval by som vsak oznacenie pinov riadiacej jednotky ak to niekto vie, ostali mi totiz dva nezapojene kable a nechcem ich nespravne zapojit, chcel by som aby to malo len jeden prepinac s ktoprym zapnem cerpadlo paliva a prud do riadiacej jednotky a druhy spinac ktorym nastartujem, preto potrebujem vediet ktore kable z riadiacej treba cez ten spinac zapojit na baterku, a ci to vôbec bude mozne, dakujem
  5. CIASTOCNE VYRIESENE, presne ako pises problem bol v magnetoch ktore su prichytene k statoru, dnes rano som tento problem preberal zo susedom ktory roky robil v elektrarni a po prehodeni magnetov ide starter do spravnej strany, stale sa mi ale zda ze nejde velmi dobre, je pocut ze ma trochu problem pretocit motorom, stale vsak neviem podla coho maju byt tie magnety poukladane, nikde som to nenasiel, nieje to ani nijako oznacene, napada ma len ze sme mozno prehodili dobre len cast magnetov, je ich tam 6 a ked napriklad 1 alebo 2 ostali opacne, môze to spôsobit slabsie tocenie startera? starter je vycisteny a premazany, uhliky dobre, vymenene aj ulozenie v bloku motora aj pastorok, cize by mal tocit ako novy
  6. zdravim, mam octaviu 1 r.v.1998 1.6 55kw AEE cca pred mesiacom mi zacal robit problemy starter, ked som pretocil klucom ozval sa len zvuk tocenia startera (zvuk beziaceho elektromotora) ale netocil motorom, ziadne skripanie, brusenie lamanie zubov ani ine kovove zvuky, cize som si myslel ze to bude cievka ktora nevysuva pastorok a tak bezi starter zasunuty, uz som sa ale dozvedel ze to nieje z konstrukcneho hladiska mozne kedze pri zlej cievke by sa starter ani netocil, zaujimave je ze pri opakovanom pretoceni kluca a pokusu o nastartovanie auto na 3-4 krat naskocilo, asi tyzden som to neriesil lebo som nemal cas no najblizsi vikend som vybral starter, rozobral ho, vycistil v benzine, skontroloval, namazal, poskladal a namontoval do auta, a starter zacal startovat hned na prvy krat, no trvalo to len par dni potom sa to vratilo, zasiel som za opravarom, vybral starter, skontroloval, vymenil mi pastorok za novy + ulozenie v motore kvôli velkej vôli, nepomohlo, starter dalej robil problem, nevedel prist na chybu preto som jazdil dalej a stav sa zhorsoval, niekedy nastartoval na 3, niekedy az na 9-10 pokus, teraz uz nestartuje vôbec, len naprazdno toci, este raz som zasiel za opravarom, 3 hodiny skusal vsetko mozne kym sme si nevsimli ze sa starter toci do nespravnej strany a tym padom sa vysvetluje preco starter toci ale netoci motorom, cievka zopne vysunie pastorok, starter toci ale do nespravnej strany a kedze pastorok sa do tejto strany ( opacnej strany) pretaca, tak netoci motorom, na obale startera je sipka a starter sa toci do opacnej strany, opravar povedal ze sa s tym za cely zivot nestretol a nevie mi pomôct, preto prosim o radu vas, ak sa s tym niekto stretol a vie poradit budem velmi rad, kazda rada je dobra, mohol som to spôsobit nespravnym poskladanim startera? je to starter BOSCH, od kupi auta(asi 4 roky) isiel bez problemov je to typ ako na obrazku, pripadne môzem odfotit ak to pomôze
×
×
  • Vytvořit nový...