Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Paradox.f

Člen ŠKODA Klubu
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. z 100 autorizovanych servisu si myslim (a verim, ze nebudu daleko od pravdy), kdyz v 95 z nich Ti reknou, ze to neumeji/neslyseli/nejde/nemaji podklady/neznaji. je to osobni zkusenost
  2. Paradox.f odpověděl na Clint's téma v Hospoda
    nejak zasadne, kdyz staveli, jsem nepocitoval zpomaleni neznamena, kdyz je nekde 80, ze musis jet 80. znacky s cervenym koleckem pouze doporucuji
  3. Paradox.f odpověděl na schimmer's téma v Ostatní
    BTW souhlasim (s tim svicenim displaye), ze samej display oslnuje a neni to uplne to nejlepsi. kdyz jsem sedel v Tesle S, tak jsem byl ohromenej, ale na druhou stranu s tim jet nejakou dalku, bryle a kapky do oci by to jistili.
  4. Paradox.f odpověděl na schimmer's téma v Ostatní
    ja tady ale neresim soucasny rozdil, mezi tema autama, ale resim to, ze SIII ted dostane vlastne vsechno, co uz Passat ma nekolik let. to znamena, ze VW ma v koncernu s tema vecma hromadu zkusenosti. nakolik ta "hromada" k necemu je, muzeme spekulovat. kazdopadne, verim, ze bezne a i dost treba zavaznejsich problemu maji podchycenych, protoze 10 let ACC v Passatu je proste 10 let. full LED svetla ma Audi uz par let, jsou v Seatu (byt hodne "osekany), 360 pohled je u VW taky hromadu let a nic na tom neni. takze, resime tady spise politiku VW, nez to, jaky je rozdil mezi tema autama. politika VW jasne rika, ze SIII je nyni riziko za skoro stejne penize, jako ne-riziko s "lepsi" vybavou.
  5. nevim, koho tim joudou myslis, ale skutecnost je takova, ze i kdyby to mel kazdej AS (jakoze ma!), tak jsou tam ve vetsine z nich totalni neschopny kreteni, ktery proste neumej ani precist debilni navod na to, aby to normalne udelali. mam kolem sebe spoustu servisu a nikde me neumeli pomoct.
  6. Paradox.f odpověděl na schimmer's téma v Ostatní
    SIII je proste oproti novemu Passatu dneska mimo. vsechny "nove" technologie, co ted SIII dostane, ma Passat uz od RV 2005. tech 10 let bude znat a bude to bolet.
  7. Paradox.f odpověděl na Clint's téma v Hospoda
    mate na ten Vas sraz nahlasenou nejakou Poradnou 1.8TSi?
  8. Paradox.f odpověděl na Clint's téma v Hospoda
    ta O3 RS 230 je pecka. dalo by se to nazvat "seriovy tuzing" jako dat do prodeje takovou pecku, jako o 10koni vykonnejsi jinak uplne stejny auto, hmmmmmm
  9. Paradox.f odpověděl na schimmer's téma v Ostatní
    Superba III jsem videl nazivo predevcirem na McDonaldu na D11. Bavil jsem se s typkem, co ho ridil (s "F" znackou) a on rikal: "a co jste cekal? platforma je platforma..." Nenadelas nic Nejvetsi sranda ale je, ze prvni zakaznici tohohle "stroje" budou chudaci a kdyz vidim dnesni O3, tak mozna 1-2 roky potom taktez. Superbu s DCC moc jezdit nebude, Skoda od VW nebude mit analyzu chybovosti a podklady k reseni nejcastejsich problemu, tudiz se bude badat a badat... to je jedno. tohle je prvni Superb, ktery nema ve srovnani s Passatem sanci, alespon u me ne.
  10. Paradox.f odpověděl na Clint's téma v Hospoda
    v dnesni dobe je zakon a "vse okolo toho" postavene v rovine toho, ze kdyz ridis auto, mas predvidat vlastne i to, co clovek sam o sobe predvidat nemuze, byt se jedna ve vetsine o predvidani toho, co udela clovek jiny. kdyz pominu srnky, zver a treba neoznacene diry/vymoly na vozovce, ktery ve velke rychlosti nadelaji paseku, tak pokud dneska ridis auto, musis pocitat se vsim. je jen otazka, kdyz se neco NEDEJ BOZE stane, jak velke mas koule a kolik kontaktu v telefonu, aby si se z toho dostal, i kdyz je evidentni Tvoje nevina. jinymi slovy: stejne tak, jako se da relativne lehce dostat ze zcela evidentniho tzv. "total pruseru", napriklad neumyslne zabity pod vlivem omamne latky (dostanes podminku a zakaz rizeni - realnej pripad), tak stejne lehce se da dostat z totalni kraviny do "total pruseru".
  11. proste jsem to nekde slysel. je me to jedno, jestli je to tak nebo tak. je to tak, jak to pises? fajn neresim to. diky za osvetleni. a myslite, ze jde dodelat to, ze by LED pasek mel dvoubarvu, jako to ma Audi?
  12. ok, diky. necham si to dokodovat, protoze se me to libi. kazdopadne, panove, myslite, ze je "nejak" realne udelat "a-lá Audi"?
  13. ma to nekdo uz udelane, aby udelal referenci? ja jsem slysel, ze LED pasky na denni sviceni nemaji moc dlouhou zivotnost a celkem odchazeji. pokud bude dochazet k castemu blikani, tak se tim (pokud je to pravda) automaticky doba zkrati.
  14. nedavno jsem bral O3 v klasicke cerne metle, ve vybave. trvalo to 2 mesice. hodne zalezi na tom, jakou barvu si zvolis. rekneme, "bezne" barvy jako je cerna, bila, cervena, modra jsou caste a tim padem lakovna jede jako o zavod. ovsem, kdyz si vemes "special" barvu, tak se v lakovne ceka, az bude stejnych barev vice a cekacka se radne prodlouzi (prodejce by ale mel informovat). treba u Passatu me ted rekli, ze muze byt cekacka klidne i 7 mesicu, pokud si zvolim tu barvu, co jsem na nem chtel. takze jsou tam faktory, ktery samozrejme zakaznika nemusi zajimat, nezajimaji a je to jejich problem, na druhou stranu, Skodovka (co sleduju) ma v pomeru kde se to vyrabi, kontra zakaznicky servis u nas a atd., nejdelsi cekacky. BMW X5 se dela v Americe, cekaci doba byla 3 a 1/2 mesice, neceleho. to me prijde vuci 2 a 1/2 mesicum u Skodovky trosku smesny

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.