Přejít na obsah

martin850

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

579 zobrazení profilu

Oznámení martin850

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zkusím se zeptat. Od určité doby mi přestaly přední stěrače po vypnutí zapalování přecházet do předsunuté polohy (jak se v manuálu píše že je to po každém třetím vypnutí zapalování). Vím, že dřív mi to na autě normálně fungovalo. Zkoušel jsem to hledat přes vcds, ale bez úspěchu. Nemá s tím někdo zkušenosti? Martin
  2. martin850

    Tempomat

    Ferda 25: Máš svým způsobem pravdu, měl jsem auto takto rozdělané poprvé a vždycky se našlo nějaké překvapení. Když se na to podívám zpětně, tak je určitě lepší si to nechat od někoho udělat celé najednou. Vezme to docela dost času, hlavně tahání drátu. Zase na druhou stranu jsem na to všechny potřebné věci měl, tak jsem to chtěl zkusit. Kdyby se do toho chtěl v budoucnu někdo přeci jen pouštět sám, tak se mrkněte na toto ruské fórum, kde je celý návod s obrázky. Já ho bohužel našel až pozdě. http://www.club-yeti.ru/forum/showthread.php?t=5778&page=3 Přeji hezký Štědrý den.
  3. martin850

    Tempomat

    Chyba byla nakonec v nedoléhajícím kontaktu na pinu 45 u konektoru mot. jednotky (mám benzín). Teď už to funguje jak má, včetně kontrolky. V kódování problém nebyl, tam mi akorát nejde kompletně načíst motorová jednotka dle typu vozidla, ale zadat sekvenci na long coding calculatoru se dá.
  4. martin850

    Tempomat

    Big: Já nejsem v tomhle ohledu ten pravý, protože páčky jsem náhodou sehnal na bazoši za 400 a drát jsem si vyrobil. Asi tak . Rád bych se zeptal někoho znalejšího na chybu, kterou mi to pořád hlásí. Původně jsem tempomat dělal podle návodu na starší verzi, kde jsou páčky oddělené. Nicméně se ukázalo že tam rozdíl je a to v čísle pinu u podvolantové jednotky (díky Čertovi). Původně jsem drát zapojil do pinu 13 a pak teda s radou že patří do pinu 5 jsem to předělal. Proklikal jsem všechny tlačítka tempomatu přes VCDS a ty fungují. Chyba se ale objevuje pořád. 1 Fault Found: 6118 - regulace rychlosti jizdy-tendence: signal-chybna funkce P0568 00 [037] - zkrat na plus info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 39353 km Datum: 2037.14.27 Čas: 08:54:06 Readiness: 0110 0101
  5. martin850

    Tempomat

    Dobrý den, pustil jsem se sám do dodělávky tempomatu. Tz. vyměnil páčky a natáhl vodič mezi podvolantovou a motorovou jednotkou, ale už jsem neuspěl s kódováním. VCDS mi hlásí u jednotky motoru chybějící .rod soubor. Uložení nového kódu tempomatu do motorové a podvolantové sice úspěšně proběhlo, ale takto nakódovaný tempomat zatím nefunguje. Už dřív jsem si dodělával palubní pc a z toho usuzuji, že by tempomat měl být podporovaný. Oprava: Vypadá to, že chyba v kódování to nebude. Chybějící .rod soubor je důsledek toho že VCDS nerozezná typ vozidla. Manuálně se mi to jednou povedlo nastavit a načtení jednotky motoru bylo ok. Nicméně na nefunkční tempomat mi to nahlásilo chybu v motorové jednotce 6118 něco ve smyslu zkrat na plus. Bohužel jsem si výpis chyb neuložil a znova se mi to identifikovat nepovedlo. Co jsem se díval na netu, tak jsou problémy s páčkou - přepínačem on/off. No a pokud to tím nebude, tak jsem musel něco udělat špatně.
  6. martin850

    Tempomat

    Děkuju za tip . Nakonec jsem instalaci palubního pc přes problémy s vcds zvládl. Nastavuje se v jednotce 16 ovládání skrze páčku stěračů a v jednotce 17 se musí MFA obdobně aktivovat. Pokud můžu doporučit, tak ke kabelu si instalujte verzi 10.6.4 klidně českou, ušetříte si některé problémy s nepřepisováním nových kódů a padání programu.
  7. martin850

    Tempomat

    Zdravím pánové, řeším dodělání palubního pc. Přes diagnostiku jsem hledal v jednotce 17 instruments a aktivování MFA jsem tam nikde nenašel. Je možný, že by podvolantová jednotka zobrazování spotřeb nepodporovala? Yeti active ze začátku roku 2012.
×
×
  • Vytvořit nový...