Přejít na obsah

dodko-k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1376 zobrazení profilu

Oznámení dodko-k

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravim, kto by mi vedel na východe Slovenska dokódovať asistent rozjazdu do kopca? Diky
  2. Ráno po štarte studeného motora počuť takýto zvuk pár sekúnd, potom to stíchne (pripájam nahrávku). Čo to môže byť? A rozvodmi to podľa mňa nie je, lebo niekedy zvykne zarachotiť aj reťaz, ale to je iný zvuk. 1,2tsi 63kw, 70 000 km. motor 1.mp3
  3. A keby som dal do 1,2tsi olej Mobil 1 5w-50 ??? Nemá síce normu VW502 Ale bol mi odporúčaný aj pre tento motor....
  4. Zdravím. Mám zakúpené originál škoda senzory a chcem sám spraviť montáž. Aké rozmery medzi senzormi majú byť presne ako sú na autach so senzormi z výroby, alebo po demontovaní nárazníka je z vnútornej strany naznačené??? Aký priemer otvoru pod senzor navrtať? To gumový krúžok ak dám na senzor, má to cez vyvrtaný otvor v nárazníku prejsť voľne aj s vôľou, alebo bez vôľe a má to tesniť ?
  5. Predám nové, len vyskúšané vysokotlaké čerpadlo paliva pre 1,2TSI 63kW, 76kW CBZA, CBZB a 1,4TSI vysokokvalitnej značky PIERBURG 7.06032.11.0 - originál 03C 127 026 R. - v záruke do 07/2020 s dokladom o kúpe (nové stálo 207 eur) 100%-ný stav. Bolo vymenené systémom pokus-omyl, chyba v aute boli nakoniec vstrekovače. Ak niekto ma záujem o čerpadlo, píšte mail na: dodko-k@post.sk Dohodneme sa.
  6. Hej, ale tento motor mal tie km najazdené prevažne v meste, teda krátke trasy so studeným motorom.
  7. No keď sme pri tom že mi boli menené aj vstreky, tak pozerám na pôvodné a chcem sa spýtať čo znamená to číslo 1 alebo 2, ktoré som označil na fotkách.. Lebo na troch som mal "2" a na jednom "1" Čudné je mi že takto to bolo od nového auta.
  8. No práveže to nestačilo, keďže ventily boli podpalene, piestne krúžky boli KO, a motor netesnil - unikal olej na viacerých miestach, asi ten benzín v oleji mal tiež na to vplyv. Rozvody (reťaz ) po štarte bolo strašne počuť. Ani motor už nemal taký ťah. Poslednú emisnú kontrolu by neprešiel, len po známosti, ta asi musel byť niekde problém. Takže poriešilo sa naraz viac vecí... síce stalo to rovných 1000€, ale mám pokoj na určitý čas, aspoň dúfam :)
  9. Ani výmena vysokotlakového čerpadla nepomohla. Už som bol v koncoch, riešil som to s viacerými mechanikmi, nikto nevedel to poriešiť, že to vraj je taký motor. Auto ma len 64-tis km. Až nakoniec po rozhovore s jedným mechanikom som sa rozhodol mu dať zrepasovať motor: zrepasovana hlava, nové piestne krúžky, rozvody, ložiská, gufera, tesnenia, atď. Motor bol zakarbonovany! Vymenené aj vstrekovače, prepúšťali. Od opravy som spravil ešte len 500km, ale zatiaľ to vyzerá OK :)
  10. Keď som vymenil pôvodnú za novú, nič sa nezmenilo. A hneď nová by bola vadná? Pochybujem, no ale tiež ma to napadlo... Kupoval som značku Pierburg, možno trebalo kúpiť originál.
  11. 7bar je minimum pre 1,2tsi , no ja mám 9bar. Meral niekto tlaky valcov? Koľko nameral ?
  12. Tak čo je podľa teba najpravdepodobnejšou príčinou?
  13. No bohužiaľ je to už teraz vážne, za 300km po meste tam nájde teraz v zime aj 0,5 litra benzínu. Takže to musím riešiť....
  14. Ma to len 64000km, jazdí to prevažne mesto, trasy do 5km, sem tam mimo mesto kedy sa benzín odparil. No teraz už mimo mesta sa nestiha odparit, a v meste pribúda viac ako pred tým. Výmena čerpadla nepomohla. Problém je inde. Len vkuse sledujem hladinu oleja, mením ho, atď... Tlaky vo valcoch sú 9bar. Jeden mechanik hovorí že to je OK, že podľa dielenskej príručky sú minimálne 7bar, takže že je to OK. Druhý zas hovorí že to je malo 9, že motor potrebuje generálku, aby mal aspoň 13-14. Čo robiť? Dať spraviť generálku motora? Je tlak 9bar postačujúci alebo nie. Auto ide normálne, aj štartuje normálne. Alebo hľadať príčinu inde?
×
×
  • Vytvořit nový...