Přejít na obsah

TomasSevcik

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

501 zobrazení profilu

Oznámení TomasSevcik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vlastnil jsem O3 RS tdi rv. 02/2015 se standartním podvozkem a manuálem. Před čtyřmi měsíci jsem měl bohužel nehodu, kdy mě fabie trefila z boku a o auto jsem přišel. Teď mám opět O3 RS tdi, ale je to 06/2016 s DCC a DSG. Musím říct, že je rozdíl opravdu hodně velký a hodně jsem při objednávání vozu váhal. Příplatek cca 27K není málo, ale znovu už bych neváhal. Mod comfort je opravdu super a v okolí Brna i v centru je pro mě opravdu využitelný. Mod sport je dle mého názoru ještě tvrdší než standartní podvozek O3 RS, což se také může na hezkých okreskách velice hodit. DSG je mimochodem taky parádní. V době mezi nehodou a novým vozem jsem jezdil často ve VW Golf VI 1.4tsi 118kw R-line rv.2011 s DCC a rozdíl mezi jídními rešimi pro mě nebyl zdaleka tak výrazný jak v O3 RS. DCC do O3 určitě doporučuji
  2. Měl jsem to stejné na OIII RS tdi (zvuku sem si poprvé všimnul při 5tkm) a bratranec také (cca 20tkm). Já jsem to neřešil, protože jsem čekal co řeknou na servise jemu. Nejprve mu řekli, že jde o homokinetický kloub který je pravděpodobně uvolněný. Následně mu vyměnili ložiska a zhruba na týden mu to přestalo dělat. Potom se to zase opakovalo. Když jsem potom jel v zánovním MB SL63AMG (cca30tkm najeto), slyšel sjem uplně stejné zvuky i za jízdy v ostřejších zatáčkách. Při popojíždění jako třeba při parkování to cvaklo při každým posunutí kol a mnohem hlasitěji než RS. Přestal jsem tedy tento problém uplně řešit. V případě,, že by se to opravdu hodně zhoršovalo bych to dal do servisu a problém by se alespon lépe hledal než to jedno cvaknutí při plném rejdu. To už ale řešit nemusím, protože jsem o auto před měsícem přišel při autonehodě. :/
×
×
  • Vytvořit nový...