Přejít na obsah

mbrazdil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    180
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mbrazdil

  • Narozeniny 17. Květen

Návštěvy profilu

2498 zobrazení profilu

Oznámení mbrazdil

  1. Specifikaci i třídu oleje jsem našel, ale to množství jsme nedohledal. Děkuji za info ;)
  2. Omlouvám se, ale v návodu obsluze jsem to nenašel :( to bylo úplně první, kde jsem hledal. Navíc ani v manuálu se neuvádí jaký olej resp. jaké specifikace tam má být. Návod odkazuje otevřít kapotu, kde by měl být štítek, kde je uvedena specifikace, což jsem dohledal, ale množství ne.
  3. Mám to sice v podpisu, ale dobře :) F4 2022 1.0 TSi 70 kW. Ty 4 litry budou aktuální i pro můj motor?
  4. Zdravím, do měsíce pojedu do servisu na výměnu oleje. Vzhledem tomu, že jsem si vždy kupoval svůj, kolik litrů mám koupit. Do rapidu mi stačilo 4 litry + 1 litr na případné dolévání. Je to stejné i u F4?
  5. Je to jen o tom ukazateli nic víc. Nevybíhá žádná hláška. Jen ukazatel / rádce vhodného převodobého stupně se mi posunul, že více vytáčím motor, kdybych podle něj jel. Sice už to teď nedokáži říct na 100%, ale mám pocit že mi to dříve radilo řadit vyšší stupěň již okolo 2000 ot/min. Teď je to zhruba cca 2800 ot/min.
  6. Tak mám auto zpět. "Vytáčení" motoru, ale přetrvává. Mám obavu, zda-li tomu nebylo i dříve, ale já jsem se většinou řídíl "hlučností motoru". Mám totiž ještě rapida s DSG a ten přeřazuje v nižších otáčkách. Dnes jsem zkoušel vyporozovat v jakých otáčkách to radí přeřazovat a z 2 na 3 to chce při cca 2800 ot/min. Dělá to i vám (u pětikvaltu)? Druhá možnost co mě napadla, zdali nedošlo k nějaké aktualizaci SW RJ (ikdyž to zřejmě dělá jen servis) nebo se nezměnila při určitém nájezdu nebo způsobu jízdy parametry rádce řazení. Možná o tom moc přemýšlím a raději bych měl jezdit a neřešit tyto věci :)
  7. Tak nic jiného se neobjevilo krom oné škrtící klapky dle servisu. Tu by dnes měli vyměnit a uvidím, zdali to bude už OK.
  8. Tak toto není můj případ. Já jezdím delší vzdálenosti a když jedu domu, tak to beru delší trasou, aby se auto vždy zahřálo, na do dbám a s tím problém nemám. V pátek se mistala taková věc. Chtěl jsem odjet domů, po nastarování se rosvítilo EPC a omezovač rychlosti. Auto nešlo vytočit přes 2000 ot/min. Naštěstí bylo cca 16 hodin a AS jsem měl za rohem. Tam mi to hodili na diagnostiku a přej je nečo se škrtící klapkou sání. Takže jsem auto nechal v servisu s tím, že mi dnes budou volat co s tím. Takže to nakonec nebylo GPF, ale škrtící klapkou ... jsem zvědavej co z toho vyleze, protože mi bylo řečeno, že se to často nestává ...
  9. Nějak jsem tedy nepochopil, kdy se ta kontrolka má rosvítit ...
  10. No to řazení mi ukazuje od pondělka, předtím to nedělalo. Když bylo před vanocemi zima, tak to nedělalo nebo jsem si toho nevšiml :) Jezdím krátké vzdálenosti v podstatě po městě, ale není to tak dávno cca. měsic co jsem na jeden zatah jel 600 km. Díval jsem se do manuálu, ale tam je uvedeno, že by se měla rozvítit kontrolka. Což v mém případě není ...
  11. Nedalo mi to, a napsal jsem do AS a bylo mi řečeno, že žádná kontrolka se neukazuje při tom, že by se měl čistit filtr pevných částic. Něco jiného by pak bylo kdyby se to dlouhodobě neřešilo, tak by se mohla objevit jako závada, to už by napalubce něco svítilo, ale při regeneraci nesvití nic. Takto mi to bylo řečeno. A bylo mi víceměně potvrzeno, že by to mohlo být tu regenerací, kdy auto doporučuje vytáčet více motor dle ukazatele žazení. Ale upřímně, tuto informaci by palubka mohla zobrazovat, aby řidič věděl co se děje ...
  12. Jezdím podle "sluchu" :) Na ukazatel se dívám jen orientačně. Řadím podle toho jak to cítím. Dříve mi to ukazovalo zhruba okolo 2000 ot/min přeřazovat o stupen výš. Teď tam mám klidne i 3000 ot/min a nevadí mu to. Navíc mám pocit že motor je hlučnější ... Nemůže to souviset nějak s tím filtrem pevných částic?
  13. Zdravím, v březnu to bude rok co mám F4 70 KW, najeto necelých 4500 km. Od začátku tohoto týdne pozoruji, že mi PP doporučuje jízdu ve vyšších otáčkách než tomu bylo dříve. Jedu např. 30 km/h a je mi doporučováno mít zařazenou dvojku. Když jedu 50 km/h tak mi to říká ať zařadím trojku. Nedej bože, kdybych spadnul na trojku pod rychlost 45 km/h, to mi doporučuje jet na dvojku. Příjde mi, že motor je o něco hlučnější. Napadlo mě, zda-li to nějak nesouvisí s filtrem pevných částic a jeho regenerací? Nebo čím by to mohllo být?
  14. Zdravím Vás, tak se mi po cca. dvou měsících začali objevovat zajímavé věci. První je "kovové" cvaknutí v oblasti motoru, když brzdím. Nejvíce si toho všímám, když odjíždím z práce, kdy vyjíždím z parkoviště ke křižovatce , kde je stopka. Tam to vždy cvakne docela hlasitě. Případně mi to jako by mělo uložení motoru vůli a při brždění se posune na koncový doraz. Dělá mi to samozřejmě i v jiných situacích, kdy brzdím např. když jedu 50 km/h po městě a zastavuji na červenou na křižovatce. Toto jsem na začátku co jsem měl fábku nepozoroval, ale poslední dobou mi to přijde častější a hlasitější. Další věc, se kterou mám poslední dobou problém je rozjíždění. Všechno to začalo jednoho dne, kdy jsem stál v kopci na červenou a auto mi při rozjezdu chcíplo. Chápu, mnozí namítnou, musíš přidat plyn. Toto je jasné. Nějak se mi tehdy podařilo dostat z křižovatky, ale bylo to nepříjemné. Jenže ono se to začíná zhoršovat. Už se mi to stává i na rovince. A tento týden jsem si všiml, že při rozjíždění v křižovatce (rovina) jsem pouštěl spojkový pedál a místo toho, aby začala zabírat, nic se nedělo a až ve třetině začala, ale až tak moc, že chcípl. Vždy mi spojka zabírala plynule od spodu, ale toto vypadá jako by elektronika nereagovala na spojku a pak až si to uvědomila, tak to natvrdo připnula. Možná, že toto chování je způsobeno s výše zmíněným cvaknutím, možná to spolu nějak souvisí.
  15. mbrazdil

    Stěrače

    Zdravím, řeším výměnu stěračů na rapidovi a tak bych ještě při samotnou výměnu zkusil vyměnit gumičky. Mohl by mi někdo poradit jaké přesně mám vzít?
×
×
  • Vytvořit nový...