Přejít na obsah

kukulka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

620 zobrazení profilu

Oznámení kukulka

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Díky za odpověď. Stejné informace mám i v techničáku. Jelikož jsem ale nikde nenašel kombinování 6J a 225/45, tak se právě ptám tady zkušených. Kvůli riziku málé vzdálenosti od tlumiče mám tedy pneu radši vrátit?
  2. Rád bych se zeptal, jestli je možné na ráfek 6JX17 ET45 (primárně určený pro pneu 205/50 R17) nasadit gumu 225/45 R17. Mám zimní ALU disky 6JX17 ET45, na které jsem omylem koupil špatný rozměr pneu, konkrétně 225/45 R17 94H - Continental - TS-860 FR XL. Takže nyní řeším, jestli gumy složitě vracet a koupit 205/50, kterých je na trhu velmi málo, anebo to zkusit nasadit. Netuším ale, jestli je to vůbec proveditelné a hlavně jestli je to dobrý nápad.
  3. Díky moc za info. Od motoru to určitě zkusím sám, na ten kryt od podvozku budu předpokládám potřebovat dát auto na zvedák...
  4. Už nějaký čas se potýkám se zvukem připomínající klepání nebo bouchání a nejvíce je to slyšet z interiéru a pouze při volnoběhu. Někdy to slyšet není vůbec, někdy málo a někdo hodně. Dříve byla kadence mnohem pomalejší, teď je to jak z kalašnikova. Někde jsem našel zmínku o uvolněném palivovém potrubí které rozonuje v podovzku (bohužel zdroj nemohu dohledat), prý častý problém a stačí to nějak odizolovat. Auto dnes bylo na servisní prohlídce, kde to prý vyřešili nějakou pěnou. Po nastartování kupodivu vše ok, dojedu domů ok, za hodinu znovu nastartuju a najednou je zvuk několikanásobně výraznější, než kdy předtím. Řešil jste někdo už něco podobného? SII/3,6/2013
×
×
  • Vytvořit nový...