Přejít na obsah

Capri

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Capri

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Ani je to přesně tak jak píše pawouk koncový index značí nějakou změnu . v případě toho víka to může být opravdu jen materiál případně nějaká tolerance nicméně pohledově jsou ty víka B i D stejné
  2. j to víko co jsem fotil je z mého auta když mělo najeto 35000km tak je trochu špinavý :-) Dneska mám po výměně rozvodů najeto 55000km a rozvody ani jednou nezarachtali
  3. Tady jsou slíbený fotky (foto nového krytu nemám) ale v servise říkali že nechápou proč jsem to chtěl vyměnit jelikož ty kryty jsou naprosto totožný
  4. co se týká víka rozvodů je jedno jaké písmeno máte měl jsem v ruce jak s písmenem 03F 109 210 D tak s písmenem 03F 109 210 B (obě víka jsou naprosto stejné a mají "nálitek proti přeskočení který (víko s indexem B mohu vyfotit a dát sem ale myslím že už jsem ho sem jednou dával)
  5. Ahoj chci se zeptat jestli někdo vyřešil to "škubání" motoru při zátahu (cca 1700ot/min+) auto za studena začne škubat (pocitově to tak hodně vibruje) motor střídavě ztrácí "vědomí" a zase ho nabírá dokud nepustím plyn. Žádné kontrolky se nerozsvěcí a diagnostika nic nehlásí. Jak se pozná vadné turbo ? :-) Jinak mám na autě provedenou změnu 24W6 ale na ventilu není žádná podložka a tyčka i tak nedrnčí Díky za rady
  6. naposledy když jsem měl napíchnuto a koukal jsem na Live data tak bylo nabíjení OK ( cca 14dní zpět) tohohle jsem si všiml náhodou nicméně dnes otestuji další věci kdy to dělá a kdy ne
  7. Dělá to jen za jízdy tudíž bych tipoval že jelikož motor není na volnoběhu a dobíjí bude pokles napětí lépe regulovaný
  8. to je pravda to by mohlo být. budíky lze vyndat nějak jednoduše ? nebo se musí rozebrat pul palubky ?
  9. zatím mě to nějak neruší a neomezuje ale rád bych se toho zbavil Autoelektrikáře žádnýho neznám a trochu mám strach že pokud to někam dám tak to zprasej ještě víc a já se nedoplatim. Mám se servisama blbý zkušenosti
  10. Zdravím všechny, Mám takovej menčí problém s elektrikou v Roomster 1.2Tsi 2010 FL Pokud jedu a rychle škubnu volantem tak se mi vypnou a zase zapnou budíky. Pokud stojím na místě tak se to neděje děje se to pouze při jízdě. Zde jsem to i natočil https://youtu.be/r0hzFE-7G3A Díky za rady
  11. to je pravda ale pokud ty nálitky co na víku jsou opravdu proti přeskočení tak "není možné" aby ten řetěz přeskočil na klice (leda že by je ulomil nebo tam hrozně ohobloval že by nefungovali) :-( zajímalo by mě jak vypadá ten dekl na motoru na kterým přeskočil rozvod
  12. mě by spíš zajímalo kde ten řetěz přeskakuje jestli na klice nebo na vačce protože jestli na vačce tak tam žádný výstupky nejsou a i kdyby byli tak ten plastovej kryt to neudrží takže je to vlastně fuk a na klice nálitky jsou už na krytu s indexem B :-)
  13. dnes se podívám na ten starej dekl co mi vyměnili jestli se ho řetěz někdy vůbec dotkl ale myslím že když jsem na něj před tím koukal že na něm nebyla ani stopa že se o něj něco otřelo a že mi řetěz rachotil třeba než jsem objel blok což je poměrně dlouhá doba
  14. jo jo přesně tak (kdybych to tušil dřív tak ušetřim 2000 no to se holt nedá svítit
×
×
  • Vytvořit nový...