- Výměna originálních repro - vyplatí se poměr cena/výkon?
-
Výměna halogenových světel za xenony/bi-xenony u před FL Rapidů
Ahoj, ty jsi ale porovnaval s night breaker nove xenony, ja 8 let staré a to je mmch věk i tvých teď..P.S. tady je link na článek který tohle řeší a docela potvrzuje mojí domněnku, čočky degradují https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vidim-ze-nevidim-moderni-svetlomety-s-cockou-degraduji-hur-n/r~d7965d109bc911ea842f0cc47ab5f122/
-
Výměna originálních repro - vyplatí se poměr cena/výkon?
Včera jsem byl s rapidem 2015 s origo 6 repro v jedné pražské firmě na výměně předních 4 + vytlumení dvěří. Vybrali jsme sadu JBL Club 602CTP, výškáče, středobasy, výhybka. Výsledek, no změnu slyším, silnější asi lepší výšky, asi to celý víc basuje - ale na poslech FM rádia? Asi mi jeblo a byly to vyhozené peníze - cca 13.000,- Jednak tak kvalita rádia je dle stanice (a konkrétních korekcí) celkem o ničem a taky výběr skladeb ve vysílání - končí to tím, že člověk stále přepíná někam jinam a nakonec to otráveně vypne. Na pouštění Cd-ček nebo něčeho ze Spotify přes mobil a vestavěné BT možná. Ale podle mě kvalitu jako doma ze sestavy z toho člověk stejně nikdy nedostane.
-
Výměna halogenových světel za xenony/bi-xenony u před FL Rapidů
Zdar chlapi, ja teda z těch xenonů nadšenej nejsem, ale nemám je od nova jako třeba miklis. Vyměnil jsem jednoho rapida s halogenama, ale s žárovkama osram night breaker (kde opravdu byla dost znát změna proti těm co tam byly a podobně pozitivní změna i u dvou moto), za druhého s xenonama skrz čočku rok 2015 - a vidím jen trochu změnu barvy, lepší osvit ne. Moje teorie je, že ty čočky budou při tom jejich šetření dost mizerná kvalita, bude to nějakej plast (protože kvalitní optika, třeba objektivy stojí i v malém rozměru docela peníze) a bude to časem nějak degradovat, třeba čirost atd. Navíc tyhle ošizený xenony musí mít sníženou svítivost pod 200 lumenů. A podle mě člověk, kterej ty světla má 8 let tak to postupné pomalé zhoršení nemá moc šanci poznat, jen zase při výměně za nové. Názory?
-
Jemné pískání na volnoběh motorů EA211
Moje 1,4 tsi taky píská, ale už to snad ani není jemné, je to jak nějaká píšťalka. V servisu na garančce jsem to neříkal, ale podobnej a tak hlasitej zvuk jsem ještě z jiného auta neslyšel.
- Topení
- Topení
- Topení
- Topení
-
Topení
PTC: Vysvětlete prosím po lopatě co to má dělat / k čemu to slouží? V návodu k obsluze ani slovo a když jsem to teď po přečtení fóra v autě zkoušel, tak teplota na max., větrák chvíli na 3, pak chvíli na 4 (max), nic nespínalo, necvakalo, světla nepohasla, volnoběh se nehnul a ruka co jsem měl u výdechu z větráku mi málem umrzla..
-
Rapid vs konkurence
Zkoušel jsem teď nový Ceed, ve verzi kombi, výbava Comfort plus, motor 1,6 GDI 99 kW (benzin), stojí teď v akci 395.000,-Kč což mi připadá že se třeba může měřit s rapidem, ale mě to zklamalo. Auto hlučnější, citelně méně tahavé (až to působilo jako, že za půlkou spektra otáčkoměru už to prostě nahoru nepoleze i přes plyn na podlaze) i přes ten výkon (atmosféra) a takový poměrně nepříjemný řazení, taková tvrdá kulisa jakoby člověk narážel na kovový dorazy a navíc to tu páku jakoby samo nesměruje ale je nutný precizně vést rukou.. Jsou to subjektivní dojmy, nejsem žádný auto profík, ale za svého rapida bych to neměnil, ohledně srovnání motoru (mám tedy 1,4 tsi). Jinak zbytek auta, interiér, exteriér hezkej.
-
Regulace intenzity podsvícení palubky (budíků + rádia)
Chlapi taky to máte při potkávacích světlech neregulované takže to svítí stále stejně naplno a v noci to docela oslňuje? Nejde s tím něco dělat, aby to regulovalo stejně jako při denním svícení?
-
Kontakt na technickou podporu Škoda auto
Diky moc.
-
Volnobeh 1.4 TSI
Ahoj, tohle ja asi nepozoruju, jedine co mi nejde uplne vzdy je plynuly citlivy rozjezd z 0. Ale ne ze by to skubalo, ale proste se to rozjede docela prudce i kdyz plyn simram citlive jak umim. Jinak pri stání na volnobehu, pri vypnutem radiu, idelane i vetraku, tavrenych okynkach a tichu v kabine, je zretelne slyset zvuk jakoby kolisani voolnobeznych otacek, otackomer se nehne a jsou to zvuky z motoroveho prostoru. Je to spis kosmeticka zalezitost, ale zkratka ten motor presto ze je tichej tak se tam nese jeste nejakej kolisajici zvuk.
-
Kontakt na technickou podporu Škoda auto
Někde tady na fóru jsem četl, že si pár lidí dopisovalos jakýmsi pánem z fabriky, nepamatuji si bohužel jméno, dokonce jsem si s ním kdysi dávno psal také a zjevně je tam stále :-) Nevěděl byste na něj někdo email prosím?
Martin.75
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva