Tak ono je to jako s každým autem (Yetiho nevyjímaje), auto tě musí oslovit na první dojem, jakmile má člověk nějaké pochybnosti, tak raději ruce pryč. Já ho kupoval necelé 4 roky starého 2.0 TDi 103 kW 4x4 a dal jsem za něj ještě o málo víc než máš uvedenou cenu. Měl ale celkem slušnou výbavu a relativně málo najeto (58 tis.) Stav auta se zdál odpovídat ujetým kilometrům. Je fakt, že ale v tomhle těžko soudit, protože jestli má najeto 60 nebo 150 není na dnešních autech moc vidět. Takže svým způsobem musí mít člověk i štěstí. Taky je to o tom, co od auta požaduješ na co ho budeš využívat.
Co se týká motorizace. U nafty si myslím, že většina nabízených bazarových aut bude s větším nájezdem kilometrů (většinou firemní služební auta). Protože normálnímu smrtelníkovi se při koupi nového auta nafta pomalu nevyplatí. Pokud bude nájezd malý bude auto za jiné peníze. A hlavně vzhledem k filtru pevných částic a dieselovému motoru obecně to není auto na poskakování po městě (ujet 2-3 km a vypnout). Pokud ovšem potřebuješ tahat těžší přívěs/karavan, je nafta určitě lepší.
S benzínem zkušenosti nemám. Asi bude poněkud "pažravější", ale taky na pořízení levnější a odpadají výše zmíněné naftové "neduhy".
Když jsem si poskládal všechno pro a proti, tak u mě zvítězila nafta.
Co se týká problémů, tak asi největší slabina Yetiho jsou kvetoucí dveře, prahy a kastle obecně. Takže zaměř svou pozornost i tímto směrem.
Tak asi toliko ode mě. Ale co člověk to názor, vybrat si nakonec musí člověk stejně sám.