-
Zatékaní do vozu
Přesně jak píšou kluci. Mám stejnou zkušenost, jen to bylo taky při průtrži. Naštětí jsem brzo našel místo pod střechou. Kanál plný vody a vevnitř koupaliště. Nejlepší je demontovt kryt stěračů za kapotou a pořádně vyčistit celý kanál a hlavně ty zmiňované odtokové kanálky. Vedou do podběhu za ochranný plast. Tak hodně štěstí.
-
chrom kola
Co je LK??? Chromovat lze, ale bude to "balík". Jestli to není moc členitý disk, tak doporučuji radějio vyleštit a přelakovat. ale ten lak stejně časem zažloutne.
-
Úvaha-prodat O1 a za kolik???
Za kolik prodáš záleží na kupci a tvých schopnostech prodat, ale pro porovnání já prodal před cca 4-mi měsíci moji "stříbrnici" ve stejné výbavě jak píšeš, jen bez klimy,a bez faceliftu, r.v. 1997 najeto něco pod 170tis km, dal jsem to na stare plecháče a prodejní cena 115tis kč, ale dával jsem to do áček, takže mohla být ta ceny vyšší.
-
Fotodokumentace - montaz park.cidel
Už se tady o tom někde psalo a bylo to myslím za velmi podobnou cenu. To umístění do lišty se mi zdá šmrncovní, aspoň nemusíš řešit lakování. Kudy jsi pak táhl kabely až dopředu. ŘJ jsi přilípnul na blatník vzadu zevnitř že?
-
Jak vynulovat servisní interval?
No tak to bude nejlepčííí koupit si P 307
-
Zimní pneu
Já letos poprvé obul NOKIAN a hnedle jejich novinku WR G2 (obuto za 6 600kč) a jak na sněhu, tak břečce i suché cestě jsou skvělé. Alespoň dle mého subjektivního pocitu. Porovnávám s Michelin Alpin z loňska.
-
rozměry skel
Tak se pochlub ne? Přihoď nějaké foto
-
Prohnuté prahy
No to si snad děláš kozy ne?? Promiň ten výraz, ale to je fakt maso. :kuk: To bych asi nedal. Já jsem podobný týpek, "problémový zákazník" když tam už s něčím musím tak si taky ohlídám co a jak. To poté, co mi dolívali kapalinu do ostřikovačů do úplně plné nádobky - dolil jsem před příjezdem do servisu. A když jsem juknul na fakturu a ptal se, co to tam dělá, tak si ještě vymýšlel že to tam nalil. Děs. Omlouvám se za odbočení od tématu "prahy..." Jinak taky zvedám pouze hydraulickým heverem. Na první Octě jsem musel jednou dělat defekt a na prahu (na tom lemu) to bylo znát. Zvedáno origo zvedákem.
-
Bazar mě napálil !!!
No jak to můžeš vědět, že původní majitel nic netuší, třeba to tady pročítá a směje se. Anebo užzpytuje svědomí. Každopádně je to sviňárna. Přeju hodně štetí při "vyjednávání" a hlavně dobrý konec, jak jsme pochopil jsi s auťákem spokojený, takže asi slevička. Dej vědět, jak jsi dopadl.
-
Zástěrky
Jj, jen starší kousky měly zástěrky automaticky. Na ten předek jsou praktické...
-
prosim poradte
No normální černá skříňka jako v aeroplánu. Když to někde nabuříš hned budeš vědět kde jsi udělal chybu lol Ale teď taky chvilku vážně: připojuji se k názoru že to mohlo být firemní auto. Něco poboného jsem viděl na firemních autech v Itošce. Ale nemělo to žádný vypínač.
-
Kolesá ALu & plechy
Jj, měl jsem to taky tak ne F Tempra. Jinak u Octy ještě jedna rada, kdyby byly ty šrouby na plecháče dlouhé. Pořídit si na zimu taky elektrony
-
Odemknutí auta bez baterie
Jj, normálka otevřeš klíčem mechanicky dveře řidiče, nebo spolujezdce. Praktická zkušenost - nabíjel jsem baterku. A hrklo ve mě pořádně, protože mám použitelný zámek pouze u řidiče.
-
Couvací senzory s displeyem za 1000,-Kč
Hmmmmm no to vypadá kloudně.
-
Nabíjení baterie
Nesetkal jsem se s tím taky ani z vyprávění a to mám ve svém okolí myslím dost "octaviánů" . A já osobně jsem nabíjel zrovna dnes a klíček jsem zapnul až po připojení baterky a ........ No nic se nestalo