Přejít na obsah

Pupak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

518 zobrazení profilu

Oznámení Pupak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, podobny priznaky sice joo, ale ne takhle zaprasenej motor. Jak to muzes vytacet kdyz je to v takovym stavu? Nejdriv ten celej motor poradne vycisti tzn. Proplach a pak stejne bych dal dolu vanu, hlavu abych to zkontroloval.. Rovnou muzes zkontrolovat rozvody... To co se stalo me, bylo zapomenuti klinku.. Tvuj motor potrebuje kompletni GO!
  2. Ok diky moc, diodu jsem koupil 1kc/ks a dal zpet puvodni žárovku. . Vse ok. Ted cekam az dojde nova ledka a zkusim instalovat.. dam vedet. Diky vsem...
  3. No jelikoz je tam blbej pristup je mozny ze jsem to tou ledkou lehce mohl vyskratovat.... A zeptam se , musi tam ta dioda byt?
  4. Cau, u obou fabii jsem jiz vymenil vsude zarovky v interieru a spz a ted kdyz mi prisla zarovka na vymenu do kufru u F2, pri zasunuti ledky jiskreni a smrad. Musela odejit dioda co je uzarovky. Ale proc?? Proctam vubec je????? Takze kdyz jsem zkusil dat zpet zarovku,uz nesviti... Jinak jsem z Pce...
  5. Jj to jo, spis kecani u prace, a nejaky to pivko :-) Ale hlavne stesti v tom ze co jsem se o techto motorech snad spravne docetl, ze se nemuzou potkat... A jestli ne, tak lzu noo :-) Dik...
  6. Ahoj, neda mi to a musim to napsat. Dnes jsme se na to koukli znovu a lepe. Stale dokola to psalo chybu cidla vacky... Takze jak jsem psal ze se s hridelema nehybalo a nove soukoli se preci musi dat na stejne misto, tak se bohuzel ale zapomnel dat kolicek do zamku,tudiz jednoduse ozubene kolo na vacce bylo posunuto o 3 zuby a bez zajistovaciho kolicku,jendotazene sroubem... Kolicek totiz zustal na starem ozubenem kole, jeste ze nic nevyhazuju :-) Takze rozvody udelany spravne a F1 jede jako dabel , trosku jeste kolisaji otacky volnobehu ale to uz nejak doresim....
  7. Jako ze je to mozny ? Je mi to divny , protoze po sundani stareho soukoli se s hridelema nehybalo a novy das preci podle vymezovacich kolicku... Po svatkach na to asi mrknu...
  8. Kontrolka svitila jeste pred vymenou vseho.. ale napichli jsme to az po vymene.. Byl to kablik od cidla vacky a jeste ted pred napichnutim na vag jsem promeril zasuvku co jde do cidla a dle hodnotz DP OK. Jen pro kontrolu opravy kabliku. Po na pichnuti, vymazani chyby , 2 sec ok, pak opet znovu to samy viz obr. Takze vse furt stejne , zkusim jeste vyndat vstriky a vycistit. Nekde jsem tady cetl ze tuto chybu a chovani muze zpusobit rozvody o zub...
  9. Odpovim najednou - Tlak nezmerim, nemam tlakomer/ pripravek -Cidlo je vedle olej filtru -Z patice koukalo 3 mm kabliku, zbytek visel na buzirce. Oholil jsem a pripajel, po promereni ( propipnuti) s koncem svazku u RJ uz ok - Ano hned po nastartovani a dyl to toci, kdyz po nastartovani chci přidat plyn dusi se ihned, po chvili uz s opatrnosti muzu pomalu slapat na plyn, ale jede to hur nez embecko
  10. No snad v po, ut sezenu Vag. Jinak moc nechapu proc mam odpojovat cidlo klikovky , kdyz byl v pr . kablik od vacky. Jeste pred opravou kabliku jsme na toto auto dali obe cidla z jine jedouci fabky, smazli chyby a 2 sec. motor ok, pak hned vyhodilo chybu a kolisaly otacky. Ted po oprave kabliku stale stejne. Vic me vrta hlavou ze to netahne a asi i zere benal. Treba lambda fakt nevim... Chybejici matku na vyfuk. parohach jsem nasrouboval Pockam na vag...
  11. Jako ze, dokud se po vymene vadneho dilu nesmaze chyba, tak to pobezi furt spatne?
  12. Ahoj, Musel jsem zalozit novy, hledal jsem 3 dny a odpoved nenasel :-( 1.4 mpi 50kw 2001 AQW 426000 km :-) Ted ten problem: Auto mam mesic, delalo to toto: hrozne moc kolisaly otacky na volnobeh, tahlo az od 3000 ot. , silene rachtal rozvodak. Ted vymeneno: rozvody, cidlo teploty, vycistena klapka, svicky, pal filtr. Pred a Po nastartovani, probehlo serizeni pres vag, Motor krasne tichy ale skube sebou na volnobeh, vubec netahne, do kopce to proste nejede. Nema vykon jako kdyz je zatazena rucka. Hodilo chybu: snimac polohy vack/klik hridele (G40) - neverohodny sig. Obe cidla vsak byly funkcni, pro jistotu dany na druhou fabku a ok. Ted mi to nedalo a sel jsem po kabelech od cidel k ŘJ. Ejhle na cidle vacky upadly kablik, opraveno , ale zadna zmena skube to stale a netahne.. Veci jsem menil se strejdou v jeho servisu, ale je 50km daleko. Kabel jsem opravil doma, ale nemam moznost Vagu.. prosim o rady popr kdo je z okoli Pardubic a muze pomoct.. Diky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...