Ahoj. Po 220t odcházejí zadní tlumiče do věčných lovišť ( klepání, nestabilita v zatáčkách, atp. ). Musí nebo měli by se zároveň měnit i přední tlumiče pokud zatím nezlobí ? Co stojí taková komplet výměna zadních tlumičů a přidruženého materiálu ? Nejedná se o DCC. Díky
No na mě vyzkoušel Škofin ( VWFS ) na nového Superba za 1,18mil POV, HAV, GAP celkem za 80t ročně. Bylo to teda na nové SRO, které nemá bonusy, ale i tak jsem je slušně poslal do řiti. Zařizuju si to sám a jsem zatím dost pod 40t ročně.
Tak dneska krátké svezení s TDI 147kW. Na rozjezdy ve městě je lepší, dynamika mimo město stejná nebo spíš horší ( protože 7DSG oproti 6DSG ) oproti mému TDI 140kW. Na větší hodnocení bych potřeboval víc času.
Moc toho o TDI 147kW není tak jen pro zajímavost ten samý motor s AUDI, kde už funguje 2 roky :
https://www.garaz.cz/clanek/audi-a6-avant-40tdi-jedno-z-nejlepsich-kombi-na-trhu-21001638
https://autobible.euro.cz/test-audi-a6-40-tdi-2-0-tdi-ea288-evo/
https://www.novinky.cz/auto/clanek/test-audi-a6-40-tdi-quattro-prekvapive-nejlepsi-motorizace-40295098
Audi je těžší takže hodnoty jsou mírně zkreslené. Například zrychlení 7,8 vs 7,3 u SIII
Díky za informace. Docela mě dnešní příspěvky vyděsily, protože jsem na tom dost podobně z hlediska výběru auta. Doufám, že příští týden osobně potvrdím, že lze objednat TSI 206kW.
Myslím si, že jim to za těch dalších 8% dolu ( tj. 100000,-Kč u auta za 1,3mil ) stojí za to. Celkově mají 18% dolu což je 234.000,-Kč. Já se jim nedivím :-)
Já jsem za posledních 5 let "píchl" 2x a oboje to bylo na výměnu gumy. Jednou blbě vzatej obrubník gumou bokem a jednou rygol taky blbě bokem. Kdybych neměl rezervu tak čekám na odtahovku. Takže já si určitě dojezdový kolo budu pořizovat.
Tak po dni emailování jsem dostal sdělení od Škody auto, že nikde v republice není předváděčka TSI 200kW. Od jednoho autosolůnu mi přišla informace, že to snad Škoda auto zakázala. Proboha proč ????? "Doba je zlá Kamile" :-) Počkám tedy na znovuvýrobu 206kW a pak uvidím.