Ahoj, tento týden jsem absolvoval nakódování všeho možného u uživatele ferda25 a mám pár postřehů: 1. Mám kameru, takže šel dokódovat Lane assist (používam prakticky trvale na nastavení Slabé, doporučuju) i čtení značek (hrozná blbost, neumí to přečíst ani začátek a konec obce, ani klasickou šedivou značku konec omezení rychlosti, navíc nemám navigaci, jenom rádio Bolero, v takovémto nastavení tuto určitě změnu nedoporučuji, bez navigace to navíc po nastartování zobrazuje upozornění na omezenou funkci čtení značek). Se zbytkem jsem moc spokojený (klima, zavírání kufru, start/stop atd., celkem asi 20 úprav), ale chtěl bych vyzdvihnout nastavení brzd. Teď po změně to je prostě rozdíl v chování jako mezi jízdou s řidičem z autoškoly a vyježděným řidičem: 1. Při zpomalení auta před Vámi to při jízdě s ACC prostě sundá nohu z plynu hned jak na auto dosáhne radar, ne až téměř v kufru auta před Vámi, navíc to tolik nebrzdí kvůli autům ve vedlejším pruhu (I když se občas zadaří, ješte jsem nevysledoval, co je důvod divného chování) a dobrzdí to opravdu plynule. 2. Při pomalém brzdění nohou (tzn. ne pomocí ACC) to už nově nezatáhne "ruční brzdu" v rychlosti cca 2km/h, takže si spolujezdec pokaždé nezlomí krční páteř, ale počká to do úplného zastavení. Za tyhle dva body bych vývojářům ve Škodě Auto zlámal obě ruce, teď se to teprve stalo použitelné a odpovídá to tomu, jak jezdí normální člověk. Poslední poznámka je k zobrazované rychlosti na tachometru vs. skutečná rychlost, ve VCDS je možnost zvolit dva profily: Standardní (při 55 km/h je skutečná rychlost 50km/h, 76 - - > 70, 160 - - >152), druhý (název neznám), kde je rozdíl natvrdo 5% (53-->50, 74-->70, 160-->155). Takže asi není cesta, jak dosáhnout tímto způsobem zvýšení limitu ACC na skutečných 160km/h (v to jsem doufal). Díky, snad to někomu pomůže.