Přejít na obsah

kartarhk

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

831 zobrazení profilu

Oznámení kartarhk

  1. Voda v pátých dveřích Ahoj, u obou fábií co máme se po dešti drží voda v pátých dveřích, která po otevření víka kufru buď vyteče do kufru, na plato kufru nebo dotyčnému na hlavu. Mám podezření na podfouklé lepené těsnění zadního skla. Setkal se někdo s tímto problémem, popř. vyřešil ho někdo bez vyřezání zadního skla? Odtokový otvor na spodku dveří je průchozí a dřív se to nedělo. Děkuji za odpovědi
  2. Nebo někomu praskala pojistka, tak tam vrazil silnější a auto prodal 😉
  3. Na ovládání je  vypínač na zapnutí ventilace v kokpitu, občas se sám zapne.

    IMG_20240704_123107.jpg

  4. Přidřené ložisko ventilátoru způsobuje vysoký odběr proudu. Vyměnit ventilátor nebo alespon promazat ložisko.
  5. Co popisuješ může být kombinace přibrždujícího kola s letitou brzdovou kapalinou. Takže: 1. Zkontrolovat stáří brzdové kapaliny popř vyměnit. 2. Nedělalo se v poslední době neco na brzdách? (Při výměně kapaliny jednou za deset let šlapaním na pedál je velká pravděpodobnost že odejde HBV, při výměně komponentů je vždy možnost, že 'nový' komponent stojí za dve veci) 3. Nemizí brzdová kapalina? Prasátka a válečky suché? Popř. zkontrolovat odhrnutím manžety 4. Zkontrolovat jestli nepřibržďují kola
  6. Jak přesně jste identifikoval že vržou právě tlumiče? Už jen tvrzení že oba začali vrzat ve stejnou dobu mi nepřijde moc věrohodné. Typicky vrže uložení stabilizátoru, nové jste dával určitě druhošku, tak bych začal tam.
  7. Nez se v tom porad hrabat, co zkusit sehnat jiny svazek popř. jine dvere a vymenit cely kabelovy svazek? Jinak bezne se to resi tak, že se v schematu zjisti barvy kabelu, kabely se proměří a v případě závady se svazek v kritickém míste rozpáře a tyto kabely se zkontroluji. Jinak bych se zameril na konektor, ohyb mezi dvermi a karoserii, vstup do dveri.
  8. Muze to byt brzdy, kryci plech brzdy, klouby poloosy, lozisko, chtělo by to vědět nájezd. Az vyloucis vse ostatni tak ti zbyde pouze to lozisko. U zvedleho kola muzes zkusit jeho vuli kvrdláním kola v horizontální a vertikální rovině. K nalisování noveho loziska je potreba pripravek, jinak se nové lozisko zničí. Pokud mas podezreni na prevodovku/poloosu tak nejjednodussi je odsroubovat poloosu od prevodovky a zavesit na provázek, popř. ji vyndat a do ložiska zašroubovat starý homokineták. Pohybovat s ložiskem bez poloosy pod zatéží se všeobecně moc nedoporučuje.
  9. A měřil vůbec někdo tlak oleje, jestli je chyba v tlaku oleje nebo v elektronice? Připadá mi to jako měnění dílů naslepo, takže nejlépe najít někoho kdo dělá paralelní diagnostiku a umí změřit vstupní veličiny (lak oleje).
  10. kartarhk

    Zámek dveří

    Tipuju na vadný mikrospínač v zámku dveří. Jestli si pamatuji dobře, je možné jejich aktuální stav vyčíst přes VAG. Asi nejlepší vyměnit celý zámek, ptž. samotné spínače se špatně shání.
  11. kartarhk

    Autobateria

    Kolik to má najeto? Alternátor má životnost kolem 250tkm pak je nutná výměna nebo repas.
  12. Zdravím všechny milovníky jedničkových fábií, dnes jsem při výměně motorového oleje objevil ve vypuštěném oleji drobné kovové šupinky. Průměr tak do 1 mm, stříbrná barva, nemagnetické, takže nejspíše slitina hliníku. Nějaké nápady co by to mohlo být? Pokud by byly magnetické, tipoval bych to na hydroštely, ale takto mě napadají jen samé hororové scénaře 🤫 Auto má najeto něco málo přes 300 tkm. Děkuji za odpovědi
  13. Ahoj, mohlo by se jednat o odsávání klikové škříně. Ale samozřejmě záleží kam to vede. Edit: Pokud to vede k Trubka topná Škoda 036121188B (skoda-dily.cz), nejspíš se jedná o předehřev motoru
  14. Asi to není odpověď co chceš slyšet, ale doporučuji si sehnat schémata nebo zajet za někým kdo tomu rozumí, protože bude potřeba proměřit kabely a napětí. Jinak pokud nemáš fabii s rozpoznáváním prasklých žárovek, tak zadní světlo je na každé straně propojené s předním parkovacím. Takže příklad kontroly pro levou stranu bude: Kontrala funkce předního parkovacího světla, kontrola koster (ty budou asi vpořádku když ostatní světla fungují), měření napětí v paticích žárovek, pojistce, výstupu z vypínače světel. Pokud je napětí v pořádku pak proměřit odpor vedení.
×
×
  • Vytvořit nový...