Přejít na obsah

kartarhk

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1058 zobrazení profilu

Oznámení kartarhk

  1. Jízdou se klouby poloosy zahřejí, čímž klesne viskozita tukové náplně a ta ztrácí schopnost vymezovat vůle. Podle mě v ruce na poloose nepoznáš nic, protože i nová poloosa má vůli. Musel bys to rozebrat, vyčistit a zkontrolovat vnitřek kloubu.
  2. Pravděpodobně vadný spínač v zámku kufru. Sundat tapec víka kufru a vyměnit spínač nebo celý zámek. Začal bych vyčtením bloku 006, pole 2 v ŘJ09: spínač osvětlení zavazadlového prostoru (vedlejší kontakt zámku zadních dveří/kapoty) ♦ vypnuto ♦ zapnuto ♦ ne namont.
  3. Předpokládám, že auto má najeto raketu, takže otázka zní jak dlouho ho vlastníš a jak znáš jeho provozní historii. Jinak by to chtělo kompletní výpis chybových hlášek a zmínit jestli jde o automat nebo manuál. pak logicky zkontrolovat sensory, popř. pokud je to možné vyčíst jejich hodnoty diagnostikou popř. napíchnout osciloskopem. Nevím jak moc na to trpí 1.9 TDI, ale 1.4 TDI často trpí na zvýšenou axiální vůli klikové hřídele a ta pak 'ujíždí' sensoru a ten dává nesmyslné hodnoty, což dle mých informací znamená KO motoru. Takže shrnuto a podtrženo, zajeď někam kde dělají paralelní diagnostiku, protože to sám dohromady asi nedáš.
  4. Závady v paměti jsou stejné? Jinak zbývá pouze ŘJ, ale chtělo by to mít jistotu, aby se neměnila zbytečně, takže ideálně najít někoho kdo dělá paralelní diagnostiku. Záleží ovšem jak moc sporadicky se závada vyskytuje.
  5. Zajeď za někým kdo ví co dělá, protože co říkáš nedává úplně smysl. Pro projití EK nesmí svítit mil a v readinesscodu musí být nuly. I když auto nehlásí žádné chyby, mohou být emise nevyhovující. Navíc, jestli jsi za měření zaplatil, tak bys měl mít protokol proč nevyhovuje.
  6. Ok, dle návodu k použití se opravdu zapíná tím knoflíkem ale funguje pouze u běžícího motoru. Tímto se omlouvám za mystifikaci
  7. Pro zapnutí vytápění zrcátek musí být kolík zrcátek natočen na vyhřívání a zapnuté vyhohřívání zadního skla. Sklo zrcátka je pouze nacvaklé, takže není nic jednoduššího než ho prstama popř. plastovou špachtlí vydloubnout a změřit napětí přímo na konektorech v zrcátko. Minimálně v minulosti se sklo z druhovýroby dalo koupit za malý peníz. Pokud ale nefunguje ani jedna strana (Standartně je vytápěné levé i pravé) tak závada na obou stranách současně by byla přinejmenším zvláštní. Osobně si nejsem jistý ani tím otočným knoflíkem, protože na našich fábiích má jiné popisy, tak jestli tam někdo nevrazil něco jiného, ale takový odborník na fabie zase nejsem. Osobně jsem ho už ale také musel měnit, protože ty zobáčky se rády lámou a pak nedrží ve dveřích.
  8. Mě takhle při prudkém projetí zatáčky pod plynem bouchala levá poloosa, pravděpodobně vnější kloub. Po 300tkm už byl vnitřek kloubu dost ojetý a po očistění byl v dráhách kuliček vidět ukázkový pitting. Abych měl jistotu a protože se mi s tím nechtělo jebat, tak jsem ale nakonec stejně měnil celou poloosu. Jestli se ale netopíš v penězích, chtělo by to alespoň vypozorovat, která strana bouchá, nebo alespoň vlézt pod auto a zkontrolovat manžety.
  9. Dneska vyměněny dorazy patých dveří viz foto. Snad někomu pomůže
  10. Ten snimač stojí 600 Kc a výměna je otázkou sundání krytu motoru a povolení jednoho sroubku, takže bych to asi neřešil. Jestli chceš mít jistotu můžeš: - Zkontrolovat načtenéhodnoty - Změřit napětí na svorkovnici snímače mezi piny 1 a 3. Má být 4.5 V - Proměřit kabelový svazek
  11. Voda v pátých dveřích Ahoj, u obou fábií co máme se po dešti drží voda v pátých dveřích, která po otevření víka kufru buď vyteče do kufru, na plato kufru nebo dotyčnému na hlavu. Mám podezření na podfouklé lepené těsnění zadního skla. Setkal se někdo s tímto problémem, popř. vyřešil ho někdo bez vyřezání zadního skla? Odtokový otvor na spodku dveří je průchozí a dřív se to nedělo. Děkuji za odpovědi
  12. Nebo někomu praskala pojistka, tak tam vrazil silnější a auto prodal 😉
  13. Na ovládání je  vypínač na zapnutí ventilace v kokpitu, občas se sám zapne.

    IMG_20240704_123107.jpg

  14. Přidřené ložisko ventilátoru způsobuje vysoký odběr proudu. Vyměnit ventilátor nebo alespon promazat ložisko.
  15. Co popisuješ může být kombinace přibrždujícího kola s letitou brzdovou kapalinou. Takže: 1. Zkontrolovat stáří brzdové kapaliny popř vyměnit. 2. Nedělalo se v poslední době neco na brzdách? (Při výměně kapaliny jednou za deset let šlapaním na pedál je velká pravděpodobnost že odejde HBV, při výměně komponentů je vždy možnost, že 'nový' komponent stojí za dve veci) 3. Nemizí brzdová kapalina? Prasátka a válečky suché? Popř. zkontrolovat odhrnutím manžety 4. Zkontrolovat jestli nepřibržďují kola
×
×
  • Vytvořit nový...