Tak jsem absolvoval výměnu rozvodů. Napínací kladka a vodící kladky,pumpa ok(200tkm by vydrželi) řemen zpuchřelí, vytahaný byla jen otázka pár tisíc km než by praskl. Řetízek na pohled nevytahaný napínák prakticky bez opotřebení(kluzné části minimální vroubky), ale po výměně motor naprosto tichý, takže pohledovou kontrolou to zkontrolovat nejde (ale po 155tisících je 100% KO), největší problém byl povolit šroub který drží přestavovač(byl dotažený jako prase, a to jsem měl origo přípravky na aretaci vaček+klíč na šroub přestavovače, není to ani imbus ani torx je to speciální vw klíč, doporučuji si sehnat jinak riskujete žvejknutí a následnou pakárnu). Takže dle mých osobních zkušeností(origo rozvody vydrželi 154tisíc km a 11let) měnit rozvody maximálně po 140tisících a nebo 8 letech.