Přejít na obsah

Žaky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Žaky

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem absolvoval výměnu rozvodů. Napínací kladka a vodící kladky,pumpa ok(200tkm by vydrželi) řemen zpuchřelí, vytahaný byla jen otázka pár tisíc km než by praskl. Řetízek na pohled nevytahaný napínák prakticky bez opotřebení(kluzné části minimální vroubky), ale po výměně motor naprosto tichý, takže pohledovou kontrolou to zkontrolovat nejde (ale po 155tisících je 100% KO), největší problém byl povolit šroub který drží přestavovač(byl dotažený jako prase, a to jsem měl origo přípravky na aretaci vaček+klíč na šroub přestavovače, není to ani imbus ani torx je to speciální vw klíč, doporučuji si sehnat jinak riskujete žvejknutí a následnou pakárnu). Takže dle mých osobních zkušeností(origo rozvody vydrželi 154tisíc km a 11let) měnit rozvody maximálně po 140tisících a nebo 8 letech.
  2. Na cimbu.cz sice píšou že výkon 2.0fsi je 103kw ale měření probíhalo s 95 oktanovým benzínem, což i výrobce udává, že při použití nižšího oktanového čísla než je 98 se snižuje výkon motoru,zvyšuje hlučnost a spotřeba.
  3. Je to asi blbá otázka, ale když jsem našel Thermo top V kosmeticky úplně stejné,ale dieselové nepůjde nějak ze dvou poskládat jedno ?
  4. Noo, ale celý topení nevím kde sehnat já ho podle toho čísla nemůžu ani najít, prostě nejsou
  5. Foto: vodní čerpadlo ok, výfuk by šel opravit, jde mi jen o tu elektroniku nemůžu nikde najít že by šla koupit, když napíšu číslo 1K0 815 005GD tam mi to nic nechce najít.. nevypadá že by ta elektronika dostala nějakou pecku nic urvanýho nevidím, maximálně nějakej kondík trošku ohlej, byl na tom plastový kryt. Vůbec nevím kde by na to šlo něco sehnat. Je to benzínový a těch je jak šafránu.
  6. Ahoj, nemáte někdo kontakt na fakt špičku v opravách webasto topení ? mám od výroby namontované v škoda octavia 2 2.0fsi a po bouračce to odnesla elektronika a potřeboval bych zjistit zda je to opravitelné či nikoliv. specifikace topení : Thermo top V, 12V/42W, 5KW, Benzin, 2.5bar.
  7. Byly špatné obě dvě žárovky. Ferdo díky za pomoc.
  8. Ty jo to mi neřikej a co myslíš že by mohlo být špatně ?
  9. http://www.imgup.cz/image/RgZ http://www.imgup.cz/image/Rgm http://www.imgup.cz/image/Rgx http://www.imgup.cz/image/RgW Tohle jsem vyčetl jedno z jednotky regulace náklonu světlometu+ kodování a pak centrální elektrika kodování.
  10. Jinak mohl bys prosím napsat správné kodování ? kdyby bylo jiné abych to zkusil hned předělat?
  11. Ahoj, sorry že otravuji ale nemůžu to nikde najít mám octavii 2 rv.2006 která je předělaná na facelift a již na ní byly xenony(přestavba na bixenon) pak přišla bouračka a jeden xenon byl na odpis koupil jsem oba dva originální z bazaru dal jsem je tam a při zapnutí světel jen probliknou(oba dva naprosto stejně) je potřeba udělat nějaké základní nastavení nebo ty xenony jsou prostě KO? Vag i hex-can mám. Jen dodám že starý bixenon po zapojení svítí jak má. Pokud někdo bude vědět cestu ve vagu popřípadě kody které jsou potřeba budu velice vděčný. Děkuji. Edit: Není nijak porušená elektroinstalace vedená k světlům z důvodu přestavby na bixenon
×
×
  • Vytvořit nový...