Přejít na obsah

OndraJePan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

620 zobrazení profilu

Oznámení OndraJePan

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Asi bych zkoukl spojku. Pořádně jí dal jestli se neprotáčí jako v mým připadě. Ještě mám problém s eletrikou ale nic co by bylo drahé na opravu. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Ahoj takže auto bylo dáno do servisu. A teď výsledky! V autorizovaném servisu mi auto zvedli a řekli co a jak... vyměňoval jsem celý vodní chladič (1600kč) a nějakou hadici která byla prasknutá a tekl z ní olej takže jsem zaplatil 1700 kč za práci a auto je super! A prý to byl oříšek pro servisáky! Tak hlavně už to je opravené! Děkuji všem a může se tohle vlákno zamknout [emoji851] Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Na té fotce to jde trošku vidět. Každopádně auto jsem měl zvedlý a bylo to suchý. Zdá se mi že to někdy teče a někdy ne, ale nmemůžu přijít na to co tomu vadí. Jestli to je rychlá jízda nebo něco jiného. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Zkusím ten chladič je fakt že tohle byla poslední možnost jinak chladící kapalina je čistá a to samé platí i o oleji. Jestli to nedohledám tak to jde do servisu... každopádně zvolím jiného než doteď! Děkuji!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Promiň zapomněl jsem dopsat že to je olejové ale né úplně spíš špinavý olej s něčím ... ale nevím odkud by to tam mohlo týct Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Ahoj prosím o radu ohledně úniku kapaliny. Už delší dobu mám problém s únikem fridexu a oleje. Na olej mi v autorizovaném servisu řekli, že 0,7litru na 1000km je v pořádku. A na fridex že to je normál u takhle ,,vyhoněného" motoru. Posílám i fotku abych vysvětlil z jakých míst to kape. No a to nejhorší na tom všem je to, že vlastně já ani nejsem schopný určit kdy to teče! Přes zimu to bylo minimálně takže spíš když je víc teplo. Takže teoreticky klima? Tu používám minimálně. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ahoj měnil jsem to v Olomouci Auto Hlaváček. Super přístup a měnil jsem komplet celou spojku jakože díl za díl a i dvouhmotu + seřízení náprav nebo něco tqkoveho ale to bylo v ceně. Jinak to začlo tím že prokluzovaly lichý stupně a to nemuselo bylt ani ve vysokých otáčkách. Pak mi přestala fungovat zpátečka tak to bylo jasný a hnes jsem jel na výměnu! Druhej den po práci jsem si auto vyzvedl a všechno v pohodě Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Ahoj já jsem majitelem téhle kočičky (vrs) přes rok. Koupil jsem ji s cca 146 xxx km, teď mám něco málo přes 156 xxx km. Na začátku mi prokluzovala spojka. Teda sice jen na liché stupně ale hned jsem ji vyměnil a komplet díl i práce dohromady mě to stálo 17 tisíc. Jinak výměna oleje po 10ti tisicích mě nepotkala. Olej neměním ale dolévám cca 1 litr na 1500km. Podle servisáků je tohle prý v přádku! Jediná věc co mě teď trápí je unikáni fridexu ale to je otáka pár korun... spíš to chce jen čas abych se podíval jestli to je hadice nebo pumpa .. kdyby cokoli tak se ptejte rád odpovím pokud budu vědět. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Problem vyřešen. Spojka 1 potřebovala vyměnit .. prý následek chipnutí auta a nasledné vrácení do normálu před prodejem ..
  10. Ahoj mám Fabii 2 rs 1.4 tsi. Jsem druhý majitel a auto má cca 150 tisíc km. Dnes se mi stalo že při akceleraci, otáčky motoru začaly mírně kolísat (kolem 3200 otáček) ale na výkonu to nebylo znát. Stále zrychloval. Olej byl zahřátý na 98 stupňů. Toto se stalo jen při automatickém režimu převodovky. Při manuálním řazení jdou otáčky plynule. Je možnost že by odešla spojka? Nemůžu to nikde najít tak se omlouvám jestli to už nejde je:)
×
×
  • Vytvořit nový...