Jump to content

podhrjan

Uživatel
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About podhrjan

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

614 profile views
  1. podhrjan

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Fúha. Tak to je zaujímavé. Takže, ani ten najnovšie ospevovaný F-kový napinak nepomohol. Tak to je konečná :-)
  2. podhrjan

    rozvody 1,2 TSI škoda octavia

    Nechcem ti brať ilúzie, ale či tam dáš napinak F, D, Y, X....., pri štarte ti sporadicky reťaz zarachotí občas a niekedy nie. Je úplne zbytočné kupovať F -kovy napinak.
  3. podhrjan

    Hrkanie z motora

    Vodná pumpa ti odchádza. Neskôr, ti začne okolo vodnej pumpy prepúšťať chladiacu kvapalinu a budeš mať pokles chladiacej kvapaliny v nadrzke. Vyskočí ti aj kontrolka chladenia. Takže, ak ti menili rozvody, tak trebalo vymeniť aj vodnú pumpu.
  4. podhrjan

    Hluk od rozvodů po startování v kopci/náklonu

    Nie je dobré parkovať na kopci. A keď už tak, tak pri naštartovaní dať neutral, ručnú brzdu, zmačknuť spojku a modliť sa :-)
  5. Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou.
  6. podhrjan

    Datum výroby motoru

    A vôbec by som sa nebál motora 1,2 tsi /cbza, cbzb/ vyrobeného pred dátumom 18.06.2011. Ako vidíš ja som jeden z vlastnikov tohto motora a je to v pohode :-) samozrejme už mam vymenenu komplet rozvodovu sadu v roku 2016 a doteraz v pohode auto šlape....klop, klop, klop, :-)
  7. podhrjan

    Datum výroby motoru

    V mojom prípade škoda fabia combi 1,2 tsi 63kw/2010. Podľa štítku je motor vyrobený dňa 25.06.2010. Podľa štítku na chladiči oleja je dátum výroby 07.06.2010. Čiže na tvoju otázku odpovedám, že motor je vyrobený +- ako chladič oleja :-)
  8. podhrjan

    Datum výroby motoru

    Bez slov :-)
  9. podhrjan

    Datum výroby motoru

    Bez slov :-)
  10. Stále tu plačete, dokoliečka, dokola :-)
  11. podhrjan

    Vyčištění škrtící klapky

    Nemusis nic nastavovat
  12. podhrjan

    Vyčištění škrtící klapky

    Pokiaľ ti nevyskoci žltá kontrolka motora, takze by som to neriesil
  13. podhrjan

    Kontrolka motoru, výpadky turba

    Klapka vyzerá takto...
  14. podhrjan

    Kontrolka motoru, výpadky turba

    Zdá sa vám toto v poriadku? Našiel som olej pod klapkou v saní, kedze som ju rozobral, olej je v tej plastovej casti pri motore,........mám ten olej vytriet do sucha? Poraďte kamoši....
×