Jump to content

podhrjan

Uživatel
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About podhrjan

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

688 profile views
  1. Troška mimo tému. Chcem sa opýtať potrebujem demontovať palivovú nádrž benzin, nakoľko je poškodená. Keď tam dáme novú, aký je potom postup pri nastavený, aby mi presne ukazoval dojazd na palubnej doske? Koľko tam treba sprvoti naliať benzínu?
  2. Podľa najnovších a poslednych informácií od skodovky tam má byť jednoznacne F-kovy napinak,. Všetky iné sú podla nich nevhodné a nesmu sa pouzivat. Je, však zvlasne, ze ti tam dali B-ckovy. Asi v servise o tom nevedia, alebo to majú na háku a potrebuju minut stare zasoby B ckovych napinakoch.
  3. Ale, pokial viem. Meranie reťaze sa robí tak, ze auto dovezies den predom do servisu a nasledne na druhy den, ked je auto studené, tak vtedy sa vykonava meranie a, nieze, ti prídeš s teplým motorom a spravia ti v ten den na pockanie meranie. Taká by mala byt metodika spravneho merania. Ak sa mylim, tak sa rad poucim.....
  4. Fúha. Tak to je zaujímavé. Takže, ani ten najnovšie ospevovaný F-kový napinak nepomohol. Tak to je konečná :-)
  5. Nechcem ti brať ilúzie, ale či tam dáš napinak F, D, Y, X....., pri štarte ti sporadicky reťaz zarachotí občas a niekedy nie. Je úplne zbytočné kupovať F -kovy napinak.
  6. Vodná pumpa ti odchádza. Neskôr, ti začne okolo vodnej pumpy prepúšťať chladiacu kvapalinu a budeš mať pokles chladiacej kvapaliny v nadrzke. Vyskočí ti aj kontrolka chladenia. Takže, ak ti menili rozvody, tak trebalo vymeniť aj vodnú pumpu.
  7. Nie je dobré parkovať na kopci. A keď už tak, tak pri naštartovaní dať neutral, ručnú brzdu, zmačknuť spojku a modliť sa :-)
  8. Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou.
  9. A vôbec by som sa nebál motora 1,2 tsi /cbza, cbzb/ vyrobeného pred dátumom 18.06.2011. Ako vidíš ja som jeden z vlastnikov tohto motora a je to v pohode :-) samozrejme už mam vymenenu komplet rozvodovu sadu v roku 2016 a doteraz v pohode auto šlape....klop, klop, klop, :-)
  10. V mojom prípade škoda fabia combi 1,2 tsi 63kw/2010. Podľa štítku je motor vyrobený dňa 25.06.2010. Podľa štítku na chladiči oleja je dátum výroby 07.06.2010. Čiže na tvoju otázku odpovedám, že motor je vyrobený +- ako chladič oleja :-)
  11. Pokiaľ ti nevyskoci žltá kontrolka motora, takze by som to neriesil
×
×
  • Create New...