Jump to content

podhrjan

Uživatel
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About podhrjan

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

660 profile views
  1. Podľa najnovších a poslednych informácií od skodovky tam má byť jednoznacne F-kovy napinak,. Všetky iné sú podla nich nevhodné a nesmu sa pouzivat. Je, však zvlasne, ze ti tam dali B-ckovy. Asi v servise o tom nevedia, alebo to majú na háku a potrebuju minut stare zasoby B ckovych napinakoch.
  2. Ale, pokial viem. Meranie reťaze sa robí tak, ze auto dovezies den predom do servisu a nasledne na druhy den, ked je auto studené, tak vtedy sa vykonava meranie a, nieze, ti prídeš s teplým motorom a spravia ti v ten den na pockanie meranie. Taká by mala byt metodika spravneho merania. Ak sa mylim, tak sa rad poucim.....
  3. Fúha. Tak to je zaujímavé. Takže, ani ten najnovšie ospevovaný F-kový napinak nepomohol. Tak to je konečná :-)
  4. Nechcem ti brať ilúzie, ale či tam dáš napinak F, D, Y, X....., pri štarte ti sporadicky reťaz zarachotí občas a niekedy nie. Je úplne zbytočné kupovať F -kovy napinak.
  5. Vodná pumpa ti odchádza. Neskôr, ti začne okolo vodnej pumpy prepúšťať chladiacu kvapalinu a budeš mať pokles chladiacej kvapaliny v nadrzke. Vyskočí ti aj kontrolka chladenia. Takže, ak ti menili rozvody, tak trebalo vymeniť aj vodnú pumpu.
  6. Nie je dobré parkovať na kopci. A keď už tak, tak pri naštartovaní dať neutral, ručnú brzdu, zmačknuť spojku a modliť sa :-)
  7. Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou.
  8. A vôbec by som sa nebál motora 1,2 tsi /cbza, cbzb/ vyrobeného pred dátumom 18.06.2011. Ako vidíš ja som jeden z vlastnikov tohto motora a je to v pohode :-) samozrejme už mam vymenenu komplet rozvodovu sadu v roku 2016 a doteraz v pohode auto šlape....klop, klop, klop, :-)
  9. V mojom prípade škoda fabia combi 1,2 tsi 63kw/2010. Podľa štítku je motor vyrobený dňa 25.06.2010. Podľa štítku na chladiči oleja je dátum výroby 07.06.2010. Čiže na tvoju otázku odpovedám, že motor je vyrobený +- ako chladič oleja :-)
  10. Pokiaľ ti nevyskoci žltá kontrolka motora, takze by som to neriesil
×
×
  • Create New...