Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám oktávku rv 2000 1.9td a rozpadl se mi ten molitan co je pod plastovým krytem na motoru. Zbytek jsem otrhal a nasadil z pět jen plast. Chci se zeptat má to velký vliv na hlučnost motoru? Jde ten molitan někde sehned neb něčím nahradit? Dík za informace. Pokud tohle téma již proběhlo tak se omlouvám, nenašel jsem ho.

Vloženo

ja zhanam tiez prestne ten molitan.. ale co som hladal tak som nasiel len to ze sa to da kupit len komplet aj s plastom a cena u nas je okolo 130€ .... ale ak to niekto niekde videl samostatne potesi ma

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Nazdar!

Taky mě to štvalo,že se mě rozpadával ten molitan zespod krytu.Použil sem výšeuvedený produkt a nalepil.Vypadá to dobře,teď jen aby to drželo :kol-47:

post-3713-0-35095900-1365873942_thumb.jp

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Taky jsem měl problém s rozpadem molitanu krytu motoru. Na výše uvedené rady jsem jel do Ahifi a prodavač mi doporučil novinku http://www.ahifi.cz/tlumici-material-gladen-aero-multi.html - je to tenký materiál, vypadá to jako neoprén a tlumí to prý o dost víc, než např. zmíněný Sinus Live. Nalepení je otázka pár minut, takže doporučuju! Btw., na stránkách to mají za 435,- Kč, ale na prodejně jsem to dostal za 190,- :-)

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj, mohu všem spolehlivě a vřele doporučit zcela obyčejný mirelon. Stačí si nůžkami vystříhat papírový profil, který bude kopírovat spodní stranu krytu motoru a podle této šablony si vystřihnout max 6 vrstev mirelonu (já osobně použil obyčejný žlutý 2mm, byl po ruce). Sedmou vrstvu bych už nedoporučoval přidávat, mezi motorem a krytem motoru by už spíše překážela. Jednotlivé vrstvy jsem k sobě na několika místech (hlavně po obvodu) důkladně přilepil obyčejným pattexem a čelní stranu (ze které proudí za jízdy vzduch do motoru) přelepil izolepou tak, aby se větrem od sebe jednotlivé vrstvy časem neodtáhly a neroztrhaly. Na několika místech se mirelon dotýká rozžhavených částí motoru a i když jsem pochopitelně nejprve podrobil mirelon testu žáruvzdornosti (stačilo přilepit několik menších kousků mirelonu přímo na hlavu motoru mé Škody Octavie TDi 81kW a ujet pár set km - zcela bez potíží), i přesto jsem pro jistotu potáhl vnější stranu poslední vrstvy mirelonu oboustrannou lepící páskou a na ni přilepil obyčejný alobal (klidně i nějaký potravinářský). Efekt odhlučnění vynikající a po roce ježdění mohu doporučit jako spolehlivou zvukovou izolaci. PB

mirelon 6 vrstev + alobal.JPG

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...