Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Octavia II 2.0 TDI PD - nepravidelne cukanie motora na volnobeh

Doporučené odpovědi

Ja rikal ze to bude ten el.svazek nebo to cidlo...prece kdyby to bylo tema silentblokama tak se to trepe porad a ne nepravidelne...

No zkusim ten svazek

  • 1 měsíc později...

zdravim take mam bkd mam rozvody nove maj tak 500km,a dnes spojka komplet  nova a auto porad na volnobeh cuka tak nevim co stim

No já ještě řeším jeden vstřik a čerpadlo tak uvidím

  • 2 týdny později...

 jsem taky majitelem OII 2.0 TDI BKD a cukání po zahřatí mám taká, najeto 250 tis. Kolega to samé auta, ale najeto jen 120 tis. Já měnil spojku i setrvák a dělá to stejně. Jediné co jsem zpozoroval ze když mam zapnuty climatrionic a auto chladí tak dělá méně a pokud stojim do mirného kopce čumák je dokopce tak to nedělá vůbec. Vstřiky a ty další věci co tu píšete jsem dělal také.  

Upraveno od Snoopy_83

No vidíš to a já právě zpozoroval že když stojím do kopce čumák nahoru tak mi to dělá hodně tak už fakt nevím

tak mě to zase vice skube když stojim cumakem dolu. Ale kazdopadně ma na to vliv náklon auta a teplota motoru.

Bohužel mi to dělá taky.

Opravdu už nevím čím to je co myslíte třeba palivové čerpadlo??? Ja fakt nevím.

zdravim take to dela jeste se pokusim pohnout vackou snad to bude v pohode

Čau, musím říct, že jsem podobný problém dnes pocítil, zastavil jsem u marketu a nechal chladit turbo když přitelkyně nakupovala, a najednou při vypnutém radiu slyším tichonké vibrační vzuky z pravé části motoru a drobné vibrace v sedačce, za chvíli to přestalo pak zas a pak to zas přestalo. Mohlo by s tím souviset drobné cukání auta při brždění na neutral při minimální rychlosti. (Brzy kontrolované před i v zvad), hlavně když jsem v koloně a lehce brzdím po dvou třech metrech na vyřazenou jedničku.

BMM 2.0TDI 103kw 190k tachometr.

Zdravím,

 

VYŘEŠIL někdo tento problém vibrujícího PD? Pokud ano ozvěte se sem prosím jak nebo PM s kontaktem. Potřeboval bych info. Díky předem za reakci

Mě to přestalo vibrovat, občasně trochu cítím na volnoběh setrvák, asi to bude ten problém, ale zatím to jen monitoruji, v životě jsou důležitěší věci:)

No koukám že máme všici stejny problemy a reseni zatim zadny :-/ ja kdyz auto necham stat rovne tak je vše ok, jednous emi snad stalo že stalo rovne a kdyz bylo studeny na volnobeh to skubalo s motorem proste jak kdyby makal na dva :-D ale ohreje se a super bez problemu...kdyz necham auto cumakem nahoru a nastartuju tak je to koncert....motor zni jak pred smrti...staci ho projet kilak dva a vse je ok.....já mam podezreni na setrvak mam jnajetejch skoro 220 tis.  tak asi b due na čase ho vymenit....

Ten náklon auta je opravdu zajímavý:) 

taky to nechápu....je to proste jako škubnutí s celym motorem..ale otacky jsou uplne ok pak se to zahreje a super jen na volnobeh je to malinko citit obcas ze to skubne.....tak nevim no zkusim vymenit setrvak

Tak to jsou problémy závad které se špatně hledají,já mám zase menší vibrace do spojkového pedálu při řazení,když došlápnu spojku tak to lehce zavibruje asi tak v 1800 - 2800 ot.

Vendeline, ja osobně bych jen tak něco neměnil, pokud tedy koukáš na finance:) Přijde mi zbytečné to dělat, pokud to tím nemusí být. 

Pavel 5 já bych řekl, že drobné vibrace do pedálu spojky nemusí hnedka znamenat akutní případ:) To bychom museli řešit celé auto:)

dobre PJAY ale co by si dělal ty kdyby si nakopnul auto a za studena ti v tom škubalo jako kdyby to běželo na dva ? :) ja mel podezreni na vstriky ale vsechny jsou ok az na jeden teda ale ta hodnota spsi jen naznacovala ze bude chtit za par tisic vymenit jinak nic hrozneho....já ráno nastartuju vyjedu ze vrat a kdyz vylezu a jdu zavrit vrata twl je mi do breku mi prijde ze kazdou chvilku vyskoci motor z kapoty :-D 

zkusíms ehnat od znamyho z dilny nejakej setrvak a vymenit ho kdyz to bdue tim mám jasno :) nedavno bral znamej z vrakace z ustí od borce celou spojkovou sadu kterra mela najetejch 40 tis. za 5000,- 

Kdyby měl někdo zájem,mám novou sadu Sachs poslední co se montuje.Je na bazaru.

Pokud máš možnost to takhle zkoušet tak proč ne vlastně, dej vědět jak to dopadlo, ale osobně se nemyslím, že to bude setrvák:)

tak nahoď názor co myslíš že to může bejt :) kdyby to byl přicpanej vstřik tak to bude znatelný i na hodnotách a ovlivní to chod motoru si myslim já i když nejsme žadnej mechanik. tohle je jak kdyby do toho motoru kazdou chvilku bouchnul palicí aby se oklepal :-D

Já nevím:) Kdybych to věděl, rád ti pomůžu:). Jede to po startu na studeno jak uvádíš na všechny 4 válce? Jaké jsou volnoběžné otáčky, projeví se tedy změna po sešlápnutí spojky? ( chceš měnit setrvačník)

jo jo jede to normalne, volnobezny otáčky jsou normalni :) ja to seru necham to bejt a uvidim co lehne první nemam peníze na to abych menil postupne všechny silentbloky setrvak a tak ? :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.