Manek88 Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Dobry den, tady na foru jsem zjistil, ze motor 1.4 MPI 50kW splnuje EURO2, novejsi potom EURO4. Jak sjem pochopil, jedna se hlavne o zmenu firmwaru v ridici jednoce a to proto, aby se zvysila teplota vyfukovych plynu a katalizator nejak lepe fungoval. A ted otazka: Jde vubec a pokud ano, jak je to slozite prehrat firmware mazi jednotlivymi verzemi? Ja osobne vlastnim EURO4 a to asi musim splnit i na emisich, ale EURO2 ma pry mensi spotrebu, takze pokud by to slo, hned po splneni emisi bych si nechal prehrat fw na EURO2. Co to vsechno udela s 2. lambdou, skazi se? Nejde na tu dobu jednoduse odpojit, aby se s ni neco nestalo a uzivat si tak podle nekterych az o 2 l/100km nizsi spotrebu? Tesim se na odpovedi. ;-) Diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 18. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Tak nikdo nemá ani tucha?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 19. leden 2011 Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Motor AME 1.4 50kw EU2-1 katalyzátor , 1 lambda sonda ATZ 1.4 50kw EU4-2 katalyzátor , 2 lambda sonda Takže posuď sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 19. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2011 No nevim, proto se ptam... Tipuju, ze by asi lambda sonda hlasila chudou smes, ale kdyby se prehrala ridici jednotka....??? A jsou ridici jednotky hardwarove stejne? Slo by teoreticky prehrat firmware? Pokud by mi svitila kontrolka motoru, cert to vem, hlavne kdyby to motoru fakticky nevadilo... Vlive mene bohate smesi, by byly asi i vyfukove plyny chladnejsi, jaky to ma vliv na katalyzator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) este raz. AME ma JEDEN katalyzator a JEDNU lambda sondu. ATZ ma DVA katalyzatory (predkatalyzator a katalyzator) a DVE lambda sondy. z toho vyplyva, ze to nie je iba o firmweri, ale aj o fyzickych komponentoch. aby ten motor splnal EURO4 tak tam bolo zavedene spatne vedenie vyfukovych plynov.uz samotne tvrdenie o spotrebe je sporne, lebo ak ma EURO4 o dva litre vyssiu spotrebu (co je mimochodom poriadny rozdiel) ako EURO2, tak by musel ist v porovnani s tym motorom EURO2 aj hore vykon, co nie je pravda, lebo su to takmer totozne motory. bolo by proti logike, aby mal motor, ktory ma splnat novsie normy na emisie rovnaky vykon, vyssiu spotrebu a zaroven mensie emisie... akoze normalne spalujes nejaky objem benzinu a mas nejake emisie, po prehrati softu na EURO2 ti teda pojdu emisie hore, vykon ostane ten isty, ale zaroven sa ti znizi spotreba o 2 litre...hlupost Editováno: 1. Únor 2011, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 mezi spotrebou a vykonem v zadnym pripade neexistuje takova prima umera jak si ji predstavujes. a ze pro splneni prisnejsich emisi je potreba zvysit spotrebu je holy fakt, zalezi na zpusobu, ktery se k tomu zvoli, prave pri prechodu na EU4 to bylo zcela normalni. a posledni vec, MPI ani ve verzi EU4 nema zpetny vedeni vyfukovych plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Já mám Euro 4 a jezdím za necelých 7 litrů, a pochybuju že Euro 2 jede pod 5 na 100. To leda tak nafťák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 (editace) vyjimka potvrzujici pravidlo btw EU2 umi za 5,5 normalni defenzivni jizdou Editováno: 5. Únor 2011, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_Kovi Vloženo 10. Březen 2013 Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 Taktéž se připojuji, že není problém ject za 5,5:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masstersvk Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 aj euro 4 vie jazdit za 5,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robertos Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 (editace) Dobry den. Mam taky problem chystam sa menit vyfuk prvy diel - pletec aj katalyzator. Na internete vsade predavaju komplety len s jednym kat a ja mam dva. Vie mi niekdo poradit? dakujem tu je odkaz - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0254500x-vyfuk-1-dil-s-katalyzatorem-1-0-mpi-1-4-mpi-pl-22242.html Editováno: 22. Červen 2015, autor: Robertos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 No a v čem bys chtěl poradit? - buď si koupíš 1.díl výfuku s předkatalyzátorem a katalyzátorem a zaplatíš víc peněz - nebo si koupíš 1.díl výfuku s jedním katalyzátorem a budeš jezdit tak. Je to na tobě jak se rozhodneš, ne na nás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.