Publikováno Leden 23, 201114 r Potreboval by som poradit Nedavno som si kupil Octavia 1.9TDI 81KW a mam mensi problem Ked za studena nastarujem auto startuje pekne nesklbe vobec nic volnobeh je ok Ale ked uz je motor teply a tak ho nastarujem tak mi otacky ostanu ako volnobeh 1100 a medzi 1200 a robi to asi cca 3 minuty potom spadne na normal a je dobre ale opatovnom nastartovani to iste Vycistili sme od vyfuku co ide do sania a nic to iste Ale vsimol som si aj to ze za tepla otocim klucik na start a zhavenie zhasne cca za 1 sekundu tak volnobeh je ok ale ked uz to zhasne ako posledne tak uz tie otacky su vysoke prosim vas pomozte mi poradte mi co mam robit
Leden 25, 201114 r Autor ANO BOLO TO CIDLO TEPLOTY PLUS TERMOSTAT A ESTE ZAKLADNE NASTAVENIE NO ALE KED TO UZ TAK ISLO TAK SOM AJ TU EGR KU VYCISTIL NORMALNE SOM ZACAL UVAZOVAT ZE JU ZASLEPIM FUJ TA SPINA
Leden 25, 201114 r Zaslepit není potřeba,je to zbytečná práce. Stačí odpojit jen tu hadičku co to ovládá a zaslepit ji,nebo to jde vypnout softwarově- chip.
Leden 26, 201114 r Omezit vagem jde, ale s citem, jinak půjde blbě motor. Měl jsem vyndanou trubku mezi výfukem a egr ventilem a nakonec jsem ji tam vrátil a jen zaslepil hadičku. Ale zase se to pomaleji ohřívalo takže teď mám egr on a na léto ho zase přepnu na off
Únor 18, 201114 r Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900.
Březen 5, 201114 r Zdravím,takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -28°C. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Prosím o radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.