Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Potreboval by som poradit

Nedavno som si kupil Octavia 1.9TDI 81KW a mam mensi problem

Ked za studena nastarujem auto startuje pekne nesklbe vobec nic volnobeh je ok

Ale ked uz je motor teply a tak ho nastarujem tak mi otacky ostanu ako volnobeh 1100 a medzi 1200 a robi to asi cca 3 minuty potom spadne na normal a je dobre ale opatovnom nastartovani to iste

Vycistili sme od vyfuku co ide do sania a nic to iste

Ale vsimol som si aj to ze za tepla otocim klucik na start a zhavenie zhasne cca za 1 sekundu tak volnobeh je ok ale ked uz to zhasne ako posledne tak uz tie otacky su vysoke prosim vas pomozte mi poradte mi co mam robit

Zkus vyměnit čidlo teploty.

Upraveno od lucky.jack

  • Autor

ANO BOLO TO CIDLO TEPLOTY PLUS TERMOSTAT A ESTE ZAKLADNE NASTAVENIE NO ALE KED TO UZ TAK ISLO TAK SOM AJ TU EGR KU VYCISTIL NORMALNE SOM ZACAL UVAZOVAT ZE JU ZASLEPIM FUJ TA SPINA

Zaslepit není potřeba,je to zbytečná práce. Stačí odpojit jen tu hadičku co to ovládá a zaslepit ji,nebo to jde vypnout softwarově- chip.

EGR jde softem jen omezit, ne?

Omezit vagem jde, ale s citem, jinak půjde blbě motor. Měl jsem vyndanou trubku mezi výfukem a egr ventilem a nakonec jsem ji tam vrátil a jen zaslepil hadičku. Ale zase se to pomaleji ohřívalo takže teď mám egr on a na léto ho zase přepnu na off ;)

  • 4 týdny později...

Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900.

  • Autor

Skus vymenit cidlo teploty a napis co to bolob ci si prisiel na to

  • 2 týdny později...

Zdravím,takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -28°C. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Prosím o radu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.