red_giant Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Zdravím Vás, prosím chtěl bych radu ohledně téhle záměny motoru v mojem autě fabia 2001 1.9tdi (ATD). můj motor ATD je takřka dead...dostal jsem nabídku na motor ASZ, chtěl bych vědět jestli mám počítat s problémama ohledně konektorů k čidlům a jiným hračičkám a jestli bude fachat moje ŘJ do které by se prdl soft na 96kw. kdyby mi byl někdo schopný poradit budu rád. dík Jiří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Čau,jo elektrika ti bude pasovat v pohodě, ale musíš dát jinej filtrbox RS má větší a má jinak připojený hadice od turba přez intercooler k sání přez bajonety, ty je máš chycený sponkama. Doporučuju dát komplet intercooler z RS - je větší. Mnoho zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 29. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Čau,jo elektrika ti bude pasovat v pohodě, ale musíš dát jinej filtrbox RS má větší a má jinak připojený hadice od turba přez intercooler k sání přez bajonety, ty je máš chycený sponkama. Doporučuju dát komplet intercooler z RS - je větší. Mnoho zdaru děkuji za odpověď, jo, klučina mi říkal že hadice mi k motoru dá...taky jsem sondoval ty hadice šlo mi spíš o elektriku...ta je podstatnější... thx man Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 OK, ještě předpokládám že je ten motor z Fabie né z Octavie tam je to trochu složitější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 29. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2011 OK, ještě předpokládám že je ten motor z Fabie né z Octavie tam je to trochu složitější. jj měl by být z fabky, na mojem jsou vstřiky v dymu...(-3.2mg) a chytlé turbo s regulací... a ten ASZ má turbo vycentrované a po repasi a trysky s protokolem...takže konektory budou cajk? mno a jednotka se softem 96kw a no problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Tak to je v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 29. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Tak to je v poho mno v poho jo ale co na STK...? u dvojky neřešili že tam je místo 1.8- 1.8GTI ale co u tohohle? dík J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 na STK dost přitvrzujou, tak bacha...protože jestli se ti na motor mrknou a uviděj že máš zaměněnej ASZ za tvůj ATD, máš pech nechci být rejpal, ale není jednoduší blok motoru nechat a přeházet vstřikovače a turbo (teda pokud máš KO jen ty vstřiky a turbo co píšeš)....při záměně turba a vstřiků potřebuješ pouze přechodku na vývod turba od IC (500,-Kč) a pořešit soft....takže ve výsledku budeš mít svůj blok motoru bez problémů na STK a navíc jako bonus cca 170 PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 2. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 na STK dost přitvrzujou, tak bacha...protože jestli se ti na motor mrknou a uviděj že máš zaměněnej ASZ za tvůj ATD, máš pech nechci být rejpal, ale není jednoduší blok motoru nechat a přeházet vstřikovače a turbo (teda pokud máš KO jen ty vstřiky a turbo co píšeš)....při záměně turba a vstřiků potřebuješ pouze přechodku na vývod turba od IC (500,-Kč) a pořešit soft....takže ve výsledku budeš mít svůj blok motoru bez problémů na STK a navíc jako bonus cca 170 PS mno to jednoduší nebude, zas by stím bylo sraní...jinak ASZ má lepší spodek oproti ATD. takže bych musel použit vše kromě bloku a to by byla rozborka jak cíp. ještě se zkusím poptat u známého co by na to řekl a uvidím...jedná se mi hlavně o STK jinak mi to je fous... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 tak si nech na úřadě zapsat do TP zánik typového označení z důvodu koroze, kódu na motoru trochu pomoz a pak si tam vraž co chceš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 No mám vážnou pochybnost, že ti někdo zruší typové označení motoru. Výmaz čísla motoru to ano ,ale typ ne. Jak to tu nahoře někdo píše můžeš se setkat na STK s neřešitelným problémem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 mám stejnej názor....číslo motoru se už neeviduje, ale typ ano a hlavně jsem myslel, že ti jde jen o vstřiky a turbo a to je jednoznačně lehčí přehodit z motoru domotoru...pokud ti jde o koplet motor, tak není o čem diskutovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 jasné, nediskutuju o tom že jsem kouzelník a že to legálně pujde. Ale známý dělá na STK tak se ho zeptám jeká by byla nejrozumější cesta aby to tam mohlo být...teda pokud nějaká je. U VW vím, že se dala poslat ,,kolkovaná,, žádost na zastoupení VW group a ten člověk co to má na starosti byl docela rozumný a co se týkalo nějakých přestaveb atp. tak to schvalovali. samozřejmě že když si někdo dal do MK2 motor 1.8T tak se mu vysmáli... Vstřiky a Turbo by přehodit šly ale když už bych měl slušný motor tak se mi do něj nechtělo vrtat a chtěl jsem použít i spodek páč to ASZ má kovaný spodek a to si myslím že by mělo delší trvaní než můj žebráček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 (editace) pochybnosti o výmazu typového označení nemám, protože sám to mám v TP napsané - poznámka ke kolonce 5 (kód motoru)- "zánik typového označení z důvodu koroze" zde pro nevěřící Tomáše Editováno: 3. Únor 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 pochybnosti o výmazu typového označení nemám, protože sám to mám v TP napsané - poznámka ke kolonce 5 (kód motoru)- "zánik typového označení z důvodu koroze" zde pro nevěřící Tomáše Přesně tak mám to úplně to samé, na tý litině to vyrezne hned, kor když tomu pomůžeš. Na STK napíšou do protokolu - číslo a kod motoru nečitelný z důvodu koroze, zaběhneš na magistrát s tím protokolem a tam to zapíšou do TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 (editace) mam otazocku pri vymene motora je potrebne aj menit elektromagneticky blok?? alebo moze zostat povodny ? a je potrebna k motoru aj jeho originalna RJ ? a co na to kluc a immo?? je tam treba nieco prisposobovat ?? okrem KM ? Editováno: 22. Únor 2012, autor: Whitefabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 blok je potřeba....RJ motoru není třeba, ale je třeba do tvé RJ přehrát verzy pro ASZ...immo uzpůsobit ale nechápu, proč rozmejšlíš nad hovadinama a chceš měnit motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 el.blok menit netreba. ked tam das len holy motor asz s atd turbom a vstrekmi atd tak rj riesit nemusis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 kibi to len pre zaujimavost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Zdravím všechny, sám jsem tuto přestavbu loni absolvoval ( z důvodu kleklého vstřiku na ATD :-) ). Dával jsem ASZ, IC a filtrbox z RS, ostatní zůstalo původní. Soft nahratý upravený z RS a až na tempomat vše šlape jak má (prý to chce přehrát eprom či co). Překopávku jsem dělal sám ve "stodole", pouze montáž, demontáž převodovky a nandavat motor mi pomáhal kámoš. 2 dny práce, až mě překvapilo jak to šlo hladce a bez vážnějšího zádrhelu. A pocit z jízdy R.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukascruz Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 A pokud se nepletu tak na ASZ motor nebude pasovat 5q převodovka, je tam jiná velikost. Spojka taky ne, ASZ ma dvouhmotu a ATD jednohmotu. Asi opravdu nejlepší řešení přeházet jen turbo a vstřiky. Pokud nechceš nějak brutálně zvyšovat výkon, tak ATD v pohodě stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 A pokud se nepletu tak na ASZ motor nebude pasovat 5q převodovka, je tam jiná velikost. Spojka taky ne, ASZ ma dvouhmotu a ATD jednohmotu. Asi opravdu nejlepší řešení přeházet jen turbo a vstřiky. Pokud nechceš nějak brutálně zvyšovat výkon, tak ATD v pohodě stačí Převodovka určitě pasuje, sám to tak mám ( bavíme-li se o ASZ z Fabie RS).. Je jasné, že spojka musí zůstat jednohmota z ATD.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 pokud se mění jen motor ATD za ASZ, nechají se věci kolem = sedne samosebou 5Q....pokud by se dala převodovka s 6Q, musí se dát i věci kolem z FRS = samozřejmě spojka, poloosy, startér, řazení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.