Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

rozhoduji se, zda koupit 4x4 TDI 2.0, 103 kw v kombinaci s automatickou převodovkou DSG. Někteří mne ovšem od této verze odrazují. Údajně auto nemá výkon a doporučují mi oželet 4X4 a koupit TDI 2.0, 125 kw DSG.

Má někdo z Vás zkušenost s tímto typem 4x4?

Je auto podle Vás líné, nebo nižší výkon 103kw v porovnání s 125 kw je zanedbatelný?

Vozy 4x4 s DSG jsou v nabídce cca od 11/2010.

Díky za odpověďi.

K.

Upraveno od kas

na Supa je 103kw málo. Pokud to bude v kombinací s DSG, bude to pocitově ještě míň. A pokud dáš 4x4, bude o nějaké kilo těžší, tzn. zase trošku línější.

Řeknu to asi takhle, pokud se budeme bavit o modelu Superb:

pokud 4x4, tak jedině s 2.0TDi 125kW, nebo 1.8TSI. a vše s manuálem.

Pokud DSG, zase tyhle dvě varianty

Pokud DSG a 4x4 tak jedině 3,6. (problém u tohoto vozu není spotřeba, ale nádrž, která neumožňuje větší dojezde než 600km a to je ta chybička)

Já sám mám OII combi 2.0TDi CR 4x4 a auto super. Chystám se ho zvednout na 125kW, to by mohlo stačit.

Táta má SII 125kW s DSG. Jede to hezky, ale na mokru a za zhoršených adhezních podmínek se nechytá. Prostě pořád bliká kontrolka :)

  • Autor

Děkuji za odpověď.

Měl jsem dnes rozhovor s člověkem, který má zajeté obě verze motoru. Doporučil 4x4 pouze pokud je to nezbytně nutné.

..tak asi objednám 125kw..

Mam SII 125kw s DSG a jede to moc pekne...

  • 4 týdny později...

Ahoj všetci , zhruba o 5 týždňov budem majiteľom SII 4x4 DSG TDI CR 2.0 103KW sedan , mal som celkom slušnú cenovú protekciu na tento model a bojím sa , že pre danú zostavu bude fakt ten motor lenivý . Prvé na čo som sa pýtal na predajni , je rozdiel medzi motormi 103KW a 125KW a dostal som odpoveď " motory sú úplne rovnaké , 103KW je len SW podtlačený " ponúkli mi namontovanie novej RJ na zvýšenie výkonu 125KW(vzhľadom na záruku a bezplatný servis vozidla , by som to ináč neriešil ). No aj tak mi to nedalo a trošku som surfoval po fórach a dostal som sa ku rozporuplným odpovediam , z ktorých som zmetený. Vie niekto skúsenejší povedať čo je na tom pravdy , že motory CR 103KW a 125KW sú naozaj rovnaké ? Je môj strach z montáže novej RJ na zvýšenie výkonu oprávnený ? teda mohol by som autu skôr či neskôr ublížiť ? vopred dík za odpoveď

S mojimi motorovými znalosťami som sa dostal len k jedinej veci , a to v základnom popise auta u 125KW DSG je váha auta 2.135 kg a u 103KW DSG je váha auta 2.133KG , takže ten rozdiel bude asi niekde v tých 2 kilečkách :D

Upraveno od miso261186

podle mě ti nabízejí klasický chiptuning, motory (103 a 125kW) jsou jiné

podle mě ti nabízejí klasický chiptuning, motory (103 a 125kW) jsou jiné

No povedali mi , " že mi nahodia druhú riadiacu jednotku "

Pro ty co mají zájem o čip tak se hlavně ptejte, zda tu jednotku otvírají a nikdy neberte jednotku protikusem(co o té jednotce víte co když není úplně v pořádku jak stavem tak původem). Proč otvírají, protože v jednotce je vakuum a tím se nemá co rosit a když se otevře a pak zavře tak už tam je rosný bod. Co Vy na to?? Tak pokud čip tak jedině přes kabel a když to neklapne tak jedině novou jednotku ze servisu s dokladem a nebo trvat na opravě Vaší s tím, že rozhodně za čip nic neplatíte, protože nová jednotka stojí cca 30 tisíc. Čip jsem si nechal udělat na autě jen jednou a zkušenost byla taková, že už nikdy víc.

Pro ty co mají zájem o čip tak se hlavně ptejte, zda tu jednotku otvírají a nikdy neberte jednotku protikusem(co o té jednotce víte co když není úplně v pořádku jak stavem tak původem). Proč otvírají, protože v jednotce je vakuum a tím se nemá co rosit a když se otevře a pak zavře tak už tam je rosný bod. Co Vy na to?? Tak pokud čip tak jedině přes kabel a když to neklapne tak jedině novou jednotku ze servisu s dokladem a nebo trvat na opravě Vaší s tím, že rozhodně za čip nic neplatíte, protože nová jednotka stojí cca 30 tisíc. Čip jsem si nechal udělat na autě jen jednou a zkušenost byla taková, že už nikdy víc.

No toto mi navrhli pridanie druhej riadiacej jednotky v autorizovanom servise za 1200EUR , neviem nakoľko je to vhodné či nevhodné riešenie hlavne pre tú zostavu s 4x4 s DSG

nejlepší by pro tebe bylo si to auto projet, vyzkoušíš jak "táhne" a třeba zjistíš, že ti to plně vyhovuje

Asi to tak urobím , pojazdím a uvidím, ale i tak by ma zaujímal názor niekoho kto už má skúsenosti s takýmto autorizovaným chiptuningom priamo z predajne Škodovky pridaním druhej riadiacej jednotky.

Tak to by zaujímalo aj mňa, nakoľko som mal tú česť si nedavno vyskúšať S 4x4 DSG TDI 103 kW a veru by to potrebovalo aspon 125 kW. Ja momentálne čakám na O Scouta TDI DSG, už som sa informoval u rôrnych ospevovaných borcov vrátane Cimbu (CZ), Profituning (SK), no všetky to zvládnu bez problémou, ale musia vybrať a otvoriť riadiačku a to by som asi plakal, keby mi to mali urobiť na novom aute, už len preto, ako píše Ferda25, že sa bude aj rosiť....

Najlepšie, by bolo asi druhú riadiačku, len za či sa to cez Škodu skudočné dá ??

Tak to by zaujímalo aj mňa, nakoľko som mal tú česť si nedavno vyskúšať S 4x4 DSG TDI 103 kW a veru by to potrebovalo aspon 125 kW. Ja momentálne čakám na O Scouta TDI DSG, už som sa informoval u rôrnych ospevovaných borcov vrátane Cimbu (CZ), Profituning (SK), no všetky to zvládnu bez problémou, ale musia vybrať a otvoriť riadiačku a to by som asi plakal, keby mi to mali urobiť na novom aute, už len preto, ako píše Ferda25, že sa bude aj rosiť....

Najlepšie, by bolo asi druhú riadiačku, len za či sa to cez Škodu skudočné dá ??

Mne to škodovka teda náš Žilinský Galimex ponúkol , montáž druhej riadiacej jednotky

Tak to sa pôjdem aj ja opýtať do Škodovky, len pozor čo Ti Galimex vôbec ponúka, oni predávajú chip tuning od ABT, ktoré kupujú od dealera ABT v maďarskom Debrecíne.

Tak to sa pôjdem aj ja opýtať do Škodovky, len pozor čo Ti Galimex vôbec ponúka, oni predávajú chip tuning od ABT, ktoré kupujú od dealera ABT v maďarskom Debrecíne.

Ja som bol v tom , že majú vlastnú medicínu , keď mi povedali , že to neovplyvní 4 ročnú záruku a servis zadarmo na aute.

miso261186: možno že majú (budem na to zvedavý), len viem, čo ponúkajú okrem iného...

Upraveno od DavidSK

DavidSK : to aj ja , takže pridanie RJ od ABT neni nič moc ?

To neni pridanie Rj ale úprava RJ.

TOTO Ti pravdepodobne ponúkli, je to zo stránok galimex.sk

Povedali mi presne toto "pridávame druhú RJ , ktorú je kedykoľvek možno z auta vybrať"

" Na konci roku 2010 ale i toto omezení padlo a aktuálně je dvouspojkový automat s pohonem obou náprav v nabídce pro turbodiesely s výkonem 103 i 125 kW."

Novináry asi nemajú správne informácie o ponúkaných motorizáciách... Alebo???

Mají tam chybu.125 KW zatím nebude.

Ak netrváš na DSG, tak by som šiel stopercentne do 125kW 4x4.

  • 2 týdny později...

Kdo nezkusil 4x4 na mokru nebo v zimě, netuší. Já už bych nikdy dvoukolku nechtěl, leda supersport a jen na léto :palec2: . 4x4 125kW manuál jasná volba, můžu jen a jen doporučit, mám 3 roky a jsem maximálně spokojen, teď jdu do nového, jen Combi, lepší výpava, ale zase 4x4, 125 kW manuál, 18"kola léto zima.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.