Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Myslím že buď těsný konec 07, nebo samotný začátek 08 - fábule II, vlastní ji tady člen "mara00", najeto cca 43000km. Je vlastně stejně stará s Drobkem a má i zhruba (± autobus) stejně najeto. To že to je fábule je myslím i ta příčina toho koktavýho rozjezdu - má pravděpodobně těžší převod v rozvodovce než když je v roomu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Známá má FI HTP 1.2 tu nejoholenější Junior co se ze začátku vyráběla. Zatím to má 160 000 a jezdí to. Na to, že se na to absolutně kašle, žádný olej se nikdy neměnil kromě prvních garanček (koupila nové) a dá se říct, že se vyměňují pouze nefunkční věci. Nic preventivně. Ve 140 000 nové ventily (na třetím válci vypadaly jak úplný hvězdice). Rovnou s tím i katík (jezdilo se s tím jakou dobu jednoduše na 2 válce). Svíčky se měnily za celou dobu 1x po tom co zase jeden válec nepálil. No a teď i čepy, který tam neměli absolutně žádnou úlohu jak byly v hajzlu. Jo a jednou snad odešel termostat nebo ted si nepamuji zda to bylo opravdu ono, prostě nešlo kvuli tomu nasratovat tak jsem to odpojil a jezdilo to. Ve škodovce mě pak zjebali jak psa, že jsem to odpojil, ale nějak se s tim autem jezdit muselo. A destičky jednou. Je to po těch 160tis hroznej kostitřas, ale důležité je, že to pořád jezdí. Oleje si to bere hodně. 90% město s řidičkou, které bych auto v životě nepujčil. Pokud se znovu něco stane s motorem, auto jde do šrotu. To už v tom stavu nemá ani žádnou hodnotu, pokud neni plná nádrž.

Editováno: , autor: Owneil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak majiteľ vozidla,z ktorého sú tieto fotky fakt skúša koľko jeho motor znesie...je FAB 1,MR 2006,BME...od poslednej výmeny oleja (čo bolo pri 20 800km/2.2008) najazdil na Shell 5W-40 "nejakých" 51 000km....taktiež si sťažoval na klepot motora...z vane vytieklo horko-ťažko 0,5l oleja (olej je asi nevhodné slovo,skôr vazelíny)...vložka filtra nešla ani stiahnuť z tej tyčky,tá to vzdala a vytrhla sa z toho plastového víčka...filter som musel nakoniec rozrezať tech.nožíkom....proste z takých ľudí mi je na :ble

post-62595-0-32702500-1348513281_thumb.j

post-62595-0-21286500-1348513305_thumb.j

post-62595-0-02596000-1348513325_thumb.j

post-62595-0-05531600-1348513346_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výplach motoru se dělával v době, kdy se ještě nepoužívaly plnoprůtokový filtrace. Vypustil se olej, vyndala se filtrační vložka, její futrál se namontoval zpátky (aby olej nevytekl ven z motoru), do motoru se nalil VYPLACHOVACÍ OLEJ obsahující přísady, kterýma se rozpouštěly nečistoty (karbony atp), motor se nastartoval a nechal se cca 10 minut proběhnout do úplnýho ohřátí - až se plně otevřel termostat. Olej se během výplachu nefiltroval = protékal filtrem bez ovlivnění. Pak se ten vyplachovací olej vypustil a nechal dokonale vykapat (klidně půl hodiny). Vždycky vytekl černej jak bota. Ale dal se použít opakovaně, musel se nechat usadit a opatrně slít. Do vyčištěnýho motoru se pak dal nalít (po namontování nový filtrační vložky) nový čistý olej.

U nových motorů s plnoprůtokovým filtrem to tak nejde, protože filtrem protéká všechen olej co vytlačí pumpa. Musel by se dát 2x po sobě new filtr. Ale existujou přípravky, který se nalijou do motoru TĚSNĚ PŘED VÝMĚNOU OLEJE a který rozpouštějí velkou část usazených nečistot. Jednou jsem to nechal servisáka udělat, když jsem si nebyl jistej typem oleje v autě, který jsem koupil. Jsou to kapaliny složený z benzínu a čisticích přísad, který se nalejou těsně před výměnou do olejový náplně. motor se pak nechá určitou dobu běžet na volnoběh. Pak se olej normálně vypustí a vyhodí se filtr. Dál se pokračuje jako při normální výměně - zašroubuje se výpusťák, filtr se naleje olejem a namázne se gumka, našroubuje se na přírubu a do motoru se naleje normovaný množství oleje. Problém těch čisticích kapalin je v tom, že pokud je v motoru velký množství svinstva, filtr se po jeho uvolnění může ucpat natolik, že jím neproteče dostatek oleje ani pro základní mazání při volnoběhu a motor se přidře. Značku toho čistidla si bohužel nepamatuju, ale naprosto přesně si pamatuju že to kurevsky smrdělo benzínem :D ... Byla to asi litrová plechovka vzdáleně připomínající pivo - taky byla otevírací "na ouško"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...