Únor 23, 20178 r To je slusne. Jazdil majitel nejakym specifickym stylom (dlhe trasy, na spotrebu ci naopak nesetril...) ?
Únor 23, 20178 r V nedelu večer do Rakuska 500km a piatok nazad čiže dlhe cesty. (žena) Upraveno Únor 24, 20178 r od hubo44
Únor 27, 20178 r Ale už si tu mal i 6V motor čo mal najazdené vysoko nad 400 tisíc... či to už nebol pôvodný motor?
Březen 15, 20178 r jinak dnes je to přesně 12 let, co jsem vyzvedával Andělu v saloonu, takže stav k dnešnímu dni je 345 352 km což činí 28 779 km na rok tak nějak jsem vypozoroval, že si mi objevil na ní další stařecký neduh, nesvítí mi kontrolka dobíjení ... musím přes VAG dát test přístrojů, jestli kontrolka vůbec svítí, nebo je pes zakopaný jinde ... nicméně dobíjet to dobíjí (to už bych dávno nejezdil, kdyby ne) a jezdit bez toho se taky dá
Březen 22, 20178 r Hmmm, tak já tento měsíc zjistil, že mi fabka nějak moc žere olej. 1.2htp 40kw (AWY) r.v. 2004, najeto 82tis. Doplnil jsem olej dle měrky na max a vydal se za rodinou z Ostravy do Prahy a zpět. Po cca 800km cestě byl olej na polovině. Takže předpokládám 0,5l. Přitom bych řekl, že auto jede pěkně, motor nevydává žádné divné pazvuky, .... No možná je krapet línější. Tankováno z 80% želví power 95. Auto využíváno z 90% na "cestování" do práce tj. 3km tam a 3km zpět.
Březen 22, 20178 r Cca 3roky zpět jsem se nechal ošálit konfigurátorem na shell stránkách, kde byl doporučován pro fabii jako prémiový olej Helix Ultra AV-L 5W-30. Tak jsem asi 8tkm, jezdil na tento. Jinak stále Shell helix ultra 5w40
Březen 22, 20178 r před 3 hodinami, hubo44 napsal: Už to svieti ta kontrolka? onehdá jsem zapl klíček a poté si uvědomil, že mám zamčenou zpátečku, takže vypnout, vytáhnout klíček, odemknout zpátečku, znovu klíček otočit ... a ejhle viděl jsem jí asi 2x krátce probliknout, takže asi nějaký studeňák, ale přístrojovku kvůli tomu táhat ven nebudu
Březen 22, 20178 r Tak to asi olejem nebude. Já mám Fl 1.2 47 kw r.v. 2003 a od začátku je tam 10w40.
Březen 23, 20178 r Před hodinou, Malta napsal: DF? U 12V je kabelaž altika vedena pod štarterom a tam ma konektor tam budeš mať porušene vedenie či kontakt. O spodny šrob štartera je uchyteny ten držiak konektorov tam su aj lamdove.
Březen 27, 20178 r je fajn, když tady někdo poradí kde hledat ... díky Hube , už zase svítím ... bylo to přesně jak jsi říkal, modrý drátek v konektoru byl "uklepaný"
Březen 27, 20178 r Autor Nebylo by lepší foto kde to přesně je? Rodičům to na HTP poblikává až zhasíná takže nejspíš to samé. Dobíjí perfektně. Děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.