gourney Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 To je slusne. Jazdil majitel nejakym specifickym stylom (dlhe trasy, na spotrebu ci naopak nesetril...) ? Citovat
hubo44 Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 (editace) V nedelu večer do Rakuska 500km a piatok nazad čiže dlhe cesty. (žena) Editováno: 24. Únor 2017, autor: hubo44 1 Citovat
gourney Vloženo 27. Únor 2017 Vloženo 27. Únor 2017 Ale už si tu mal i 6V motor čo mal najazdené vysoko nad 400 tisíc... či to už nebol pôvodný motor? Citovat
hubo44 Vloženo 28. Únor 2017 Vloženo 28. Únor 2017 Ano 465 tisic km malo. Ano to bolo maximum najazd ake vôbec som robil HTP. 1 Citovat
Malta Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 jinak dnes je to přesně 12 let, co jsem vyzvedával Andělu v saloonu, takže stav k dnešnímu dni je 345 352 km což činí 28 779 km na rok tak nějak jsem vypozoroval, že si mi objevil na ní další stařecký neduh, nesvítí mi kontrolka dobíjení ... musím přes VAG dát test přístrojů, jestli kontrolka vůbec svítí, nebo je pes zakopaný jinde ... nicméně dobíjet to dobíjí (to už bych dávno nejezdil, kdyby ne) a jezdit bez toho se taky dá 1 Citovat
gloomik Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Hmmm, tak já tento měsíc zjistil, že mi fabka nějak moc žere olej. 1.2htp 40kw (AWY) r.v. 2004, najeto 82tis. Doplnil jsem olej dle měrky na max a vydal se za rodinou z Ostravy do Prahy a zpět. Po cca 800km cestě byl olej na polovině. Takže předpokládám 0,5l. Přitom bych řekl, že auto jede pěkně, motor nevydává žádné divné pazvuky, .... No možná je krapet línější. Tankováno z 80% želví power 95. Auto využíváno z 90% na "cestování" do práce tj. 3km tam a 3km zpět. Citovat
gloomik Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Cca 3roky zpět jsem se nechal ošálit konfigurátorem na shell stránkách, kde byl doporučován pro fabii jako prémiový olej Helix Ultra AV-L 5W-30. Tak jsem asi 8tkm, jezdil na tento. Jinak stále Shell helix ultra 5w40 Citovat
gloomik Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Na 5W40 jezdím. 5W30 jsem tam měl jen jednou a to někdy v roce 2013. Citovat
hubo44 Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 (editace) teraz žere ktory olej? Editováno: 22. Březen 2017, autor: hubo44 Citovat
Malta Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 před 3 hodinami, hubo44 napsal: Už to svieti ta kontrolka? onehdá jsem zapl klíček a poté si uvědomil, že mám zamčenou zpátečku, takže vypnout, vytáhnout klíček, odemknout zpátečku, znovu klíček otočit ... a ejhle viděl jsem jí asi 2x krátce probliknout, takže asi nějaký studeňák, ale přístrojovku kvůli tomu táhat ven nebudu Citovat
Heini Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Tak to asi olejem nebude. Já mám Fl 1.2 47 kw r.v. 2003 a od začátku je tam 10w40. Citovat
hubo44 Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 žiadnu pristrojovku tam bude zavada DF. Citovat
McMatej Vloženo 23. Březen 2017 Vloženo 23. Březen 2017 DF je jeden z drátů do alternátoru http://alternatory.wz.cz/zdrojs.html Citovat
hubo44 Vloženo 23. Březen 2017 Vloženo 23. Březen 2017 Před hodinou, Malta napsal: DF? U 12V je kabelaž altika vedena pod štarterom a tam ma konektor tam budeš mať porušene vedenie či kontakt. O spodny šrob štartera je uchyteny ten držiak konektorov tam su aj lamdove. 1 Citovat
hubo44 Vloženo 23. Březen 2017 Vloženo 23. Březen 2017 Zvykne sa ten konektor vyradiť a tie dva drotiky poletovať. Citovat
Malta Vloženo 27. Březen 2017 Vloženo 27. Březen 2017 je fajn, když tady někdo poradí kde hledat ... díky Hube , už zase svítím ... bylo to přesně jak jsi říkal, modrý drátek v konektoru byl "uklepaný" Citovat
Petrkiller Vloženo 27. Březen 2017 Autor Vloženo 27. Březen 2017 Nebylo by lepší foto kde to přesně je? Rodičům to na HTP poblikává až zhasíná takže nejspíš to samé. Dobíjí perfektně. Děkuji Citovat
Sabiza Vloženo 27. Březen 2017 Vloženo 27. Březen 2017 Dle vlnovce výfuku to bude někde pod řidičem. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.