Únor 11, 201114 r Záleží na tom jak se zadrbal? Důvod?Málo oleje nebo z jiný příčiny jako ucpaný sací koš poškozený olejový čerpadlo nebo prasklý blok nad uložením kliky v mazacím kanále.Pokud to bylo jen z nedostatku oleje tak bude nejspíš drbnutej na klice.Tam by stačila jiná klika komplet s uložením.Potom by to chtělo důkadně rozebrat a zkontrolovat ostatní díly zda nejsou poškozený přidřením a hlavně to bude chtít komplet rozebrat a vyčistit od špon který tam budou ze zadrbanejch ložisek kliky.Kompletní vyčištění mazacího systému a umytí všeho.ale to by se muselo vidět jak to opravdu vypadá a jak to dopadlo,těžko se to řeší pokud to není k nahlídnutí.Je to na zváženou nejprv je to potřeba rozebrat a pak to řešit dál,zda to má význam opravit nebo schánět jinej motor.
Únor 11, 201114 r Autor Ještě to nemám rozebrány.Příčina asi bude v sacim koši a nedostatku mazání.Oleje bylo dost.
Únor 11, 201114 r Pokud bylo dost oleje tak je to buď čerpadlo který je KO nebo je přicpaný na sacím koši a nebo je prasklej blok nad uložením kliky tam se stratí mazací tlak a je to zadrbaný raz dva na klice.Pozná se to velice jednoduše až sundáš vanu a olejový čerpadlo tak vem kompresor a natlač vzduch do kanálu místo čerpadla a hned to uvidíš kde to bude prdlí bude tam prskat hodně oleje(zbytek co je v kanálku) a bude máznutý hlavní uložení klikovky.Většinou to je na druhým nebo třetím uložení.Pak to bude na schánění jinýho motoru.
Březen 7, 201114 r stát se to u 1,8T může úplně normálně...i když se motor a turbo po jízdě dochlazuje, většina superbů má náplně oleje 0w-30 nebo 5w-30, který se připalujou - to zakarbonovává sací koš a ovládací ventil na olejovým čerpadle. Pak se to přicpává a ucpává i filtr. Pokud se používá kvalitní olej (ne long life) např. 5w-50,5w-60 apod tak se problém eliminuje ale ne dlouhodobě... u 1,8T je prostě potřeba měnit olej po max 10.000Km, protože ten motor nemá dostatečně řešený chlazení oleje. Se superbem jsem najel 170tkm a po všech zkušenostech a opravách si myslím že motor jako takový je vyroben z hodně kvalitních materiálů ale to co je na něj přišroubováno je aušus...právě např. chlazení apod...jako celek to nesnáší úplně dobře tvrdé zacházení. Mimochodem pokud se ten motor ještě točí dá se leccos zachránit, ale pokud je zadřený je na místě pouvažovat co je lepší-jestli kopit jiný nebo si udělat GO...aspoň totiž člověk ví co si tam dal a co je a není v pohodě... doufej že blok prasklej není, tolik případů jsem neviděl... Pokud bys měl zájem asi bych motor uměl sehnat, teď mám jen APX 165kw cena 40tkč, má najeto 25tkm. - musí se ale uzpůsobit zástavba do superba.
Březen 12, 201114 r Autor Tak jsem zkusil dat trojku a strčit jestli se motor převali a snad dobrá zprava motor se převalil.Bohužel jsem to ještě neotevřel tak nevím co tam bude.
Březen 14, 201114 r no tak aspoň tak...nastartovat to asi nejde co...? ideálně zkoukni vanu, koš, vyměn hadici od mazání turba a zkus to...asi neni co zprasit
Duben 24, 201411 r kdyby náhodou někdo sháněl, mám komplet blok motoru. Hlava je OK, zbytek ne... nejlépe na díly či GO :-) Když tak kontaktujte :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.