Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a to ti napíše 16V 74kW, těch problému s nima, asi se začínají rozpadat :smich:

Pripoj miesto čidla na kolese nejaký odpor, trebárs 180 ohmov a meraj na opačnom konci kábla pri RJ, aký má odpor. Ak to bude niečo okolo 180, tak je to OK, ešte káblom počas merania poriadne pokýv, poohýbaj ho (ako pri kolese, tak aj v motorovom priestore). Ak sa neobjaví výpadok alebo skrat, tak je zbytočné kábel meniť.

Rovnako sa mi nepozdáva, že by mal byť problém v snímači alebo krúžku, keď sa to objaví už po zapnutí zapaľovania.

  • Autor

Diky moc, zkusim... Akorat jeste zjistit, kam ten kabel vede u RJ - pujde to nekde v DP nebo nekdo vi? Diky.

Upraveno od Luďa
Necituj předchozí příspěvky

  • 3 roky později...

Ahoj, asi ti moc nepomuzu, ale stejne to sem napisu - mam uplne stejny problem, vag mi hlasi stejne cislo chyby jako tobe. Mam F1 Combi r.v. 2005, 1,9 TDI 74 Kw. Jedna vec by ale prece jen mohla byt dulezita - rikal si ze krome uvedene zavady na ASR ti to hlasilo jeste zavadu na alternatoru. U me totez, tzn. ze by to spolu melo souviset... tady je vypis chyb z Vagu:

17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal

P1503 - 35-10 - - - Sporadicky

18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru

P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

ta klapka vzduchu s tim asi nebude mit nic spolecneho, ale pokud je pravda, ze se nam oboum objevily prvni dve zavady, tak to bude mit asi nejakou souvilost... jenze jakou? :-D

jo a mozna jeste neco zjistime tady... je to sice superb, ale...

takže vám zkusím poradit.. měnil jsem kámošovi alternátor na superbu 96kw, byl to nejlevnější co mají na cc-autodíly - německý.. sám mi prodejce říkal že s ním mají špatné zkušenosti!! známý měl na starém špatné vinutí... po namontování nového alternátoru to psalo tuhle hlášku.. začal jsem zkoumat proč.. v měřených hodnotách jednotky motoru najdete zatížení alternátoru.. ale u něho po namontování nového stále 0... nový alternátor sice dobíjel, ale nedával informaci o zatížení... příčinou byl regulátor na novém altenátoru.... na starém alteránoru odešlo vinutí, namontoval jsem tedy starý regulátor na nový alternátor a chyba byla vyřešena!! zatížení v měřených hodnotách ukazovalo jak mělo!! volal jsem do cc, že se tohle stalo.. poslali origo alternátor asi o 500kč dražší a vše fungovalo jak mělo! chyba může být bud v regulátoru nebo v kabelu který jde od alternátoru do RJ motoru..

a hazelo Vam to taky obe chyby - tedy jak ASR, tak alternator?

jinak jeste bych chtel doplnit, ze kontrolka ASR se mi rozsviti vzdy priblizne po deseti minutach jizdy, nezavisle na tom zda zrychluju, zpomaluju nebo stojim...

  • 2 týdny později...

tak co, uz ma nekdo overeno, jestli je problem opravdu v regulatoru?

pokud ne, jeste bych se chtel zeptat, jestli si teda muzu nejak pres VAG-COM overit, jestli regulator funguje... nekdo psal cituji: "v měřených hodnotách jednotky motoru zjistit zatížení alternátoru" - otazka zni jak?

  • 3 týdny později...

stale aktualni, nikdo nepomuze?

připoj se k moturu a v měřených hodnotách najdeš zatížení alternátoru...

prosim te mohl bys mi to trochu detailneji popsat, jak to udelat za pomoci programu Vag-Com krok po kroku?

  • 2 týdny později...

takze u me signal do ridici jednotky jde - alternator dle Vagu dava 14,4 V, tzn. ze kabely vedouci do ridici jednotky by mely byt vporadku, je to tak? zacinam byt zoufaly...

  • 2 měsíce později...

takže jsem zavítal na konkurenční server, kde mi kluci poradili a problem je vyřešen!:-) stačilo sundat spodní kryt motoru a pak asi minuta hledání konektoru s přetrženým drátem, který byl poblíž převodovky... pak už jen přerušený drát sletovat a hotovo!:-) ASR už zase zůstává zhasnuto... kdyby chtěl někdo poradit, kde hledat, rád pomůžu. pěkný den.

  • 9 měsíců později...

Ahoj to by mě vážně zajímalo oč tam šlo;) Pošli prosím odkaz;)

Upraveno od Luďa
Necituj předchozí příspěvky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.