Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám dotaz ohledně vniknutí vody k ventilátoru topení u octávie I 1.9 TDI.

Situace vznikla nejspíš tak, že v prostoru mezi motorem a palubkou pod sklem je prostor kam při dešti (v myčce) stýká voda. Ta mě nastoupala a přes filtr natekla k ventilátoru u spolujezdce, to sem vyřešil demontáží kastlíku a ventilátoru, otázka je jak tu vodu z toho prostoru pod sklem dostat? jestli tam sou náký odtokový kanálky který sou ucpaný popřípadě jak na ně? Snad stím má někdo zkušenost, a díky za rady:)

No vidíš vždyť sis i sám odpověděl Ucpaně odvodňovací kanálky. Je jich víc. Tak tayd máš alespoň nějaký obrázek z DP.

post-1028-0-47768200-1297889600_thumb.gi

post-1028-0-97859600-1297889615_thumb.gi

  • Autor

díky přesně tohle sem potřeboval, vůbec sem neměl představu kudy by ty kanálky mohly být vedený

  • 2 roky později...

Ahoj všem,mam jedničkovou voktu a chci se zeptat,jestli někdo nemáte zkušenosti s vodou ve ventilátoru topení?je to climatronic..  odtokový kanálky pod torpédem jsou čistý,ten plast co je v něm filtr jsem vyndal a podsilikonoval,ale když jsem v myčce nebo prudce prší,tak voda kape na nohy a v zimě vrtulka chrastí protože se tam dělá led :/ a horší je že ten molitan v tom už slušně smrdí zatuchlinou tudiž když zapnu klimu nebo topení tak to smrdí jak klasickej vysavač co máte doma :/ 

zhod odkladaci kastlik pred spolujazdcom (5 srob - 3 dnu, 2 zo spodu, bacha na konektor osvetlenia z lava) a uvidis motor ventilacie.  na spodku toho motoru su dva 6mm sroby ktore drzia misku a motor na mieste. odpoj dalsie 2 kable a odhackni hnedy kabel zo zapadky v lavo. odsrobuj tie sroby a opatrne odober motor. vysuva sa smerom dole. v tychto miestach sa velmi dobre pozri ci vsetky tesnenia vyzeraju OK a ci vsetko tesni OK. toto je podla mna jediny bod, kadial by ti tam mohlo tiect. pokial mas pod torpedom dobre osadeny filter a nie je tam vyhryzena diera, tak uz neviem kadial inakadial by mohlo.

 

mal som to pred par dnami rozobrate koli cisteniu vyparniku a je fakt ze pokial je to blbo poskladane, tak to upevnis, ale je tam diera.

  • 1 měsíc později...

mne sa to stalo pred tydnom... upchaty odkvap pod torpedom...takze otvorit kapotu,dat dole stierace,dat dole torpeda (pozor na gumy co su v celnom,opatrne lebo prasknes celne alebo potrhas gumu na torpede)..toto das vonku a na jednej aj druhej strane z vnutra na boku je diera na odkvap vody..vycistit..zalozit spät a hotovo.. :)

  • 2 týdny později...

díky moc,ale kdyby jsi četl pozorněji tak jsem psal že kanálky pod torpédem jsou čistý :D 

tak jsem to dneska rozebral,voda nikde a z fukarů to smrdí vesele dál :/ už nevim co s tim,smrdí to jak kdyby mi tam někdo nechal mokrej ručník v tom ventilátoru :/ mam obavy že to bude na nové výparníky :/ ten na klimu je zalepenej prachem

skusal si na to nastriekat cistic? mam dobru skusenost s BG Frigi-Clean v kombinacii s BG Frigi-Fresh.

 

Rozobral som to, nastriekal fest ze velku davku, rychlo zmontoval spat a zaroven som tu penu natlacil aj do vyduchov vzduchu. nechal par desiatok minut posobit. nastartoval som a zapol vnutorny okruh pricom som este vystriekal do priestoru motora ten Fresh. zavrel auto a nechal 3/4 hodky vrcat a fucat. Potom vyvetrat.

 

Malo by sa to nechat posobit dokym citit chemicky zapach. Ja som bol vsak tlaceny casom tak som to trochu urychlil a potom som cuchal chemiu v aute este asi 3 dni kym sa to uplne nedostalo zo systemu.

 

Odvtedy nemam problem ani smrad.

  • 5 měsíců později...

Zdravím pánové...

 

Mám jeden hodně veliký problém a to je ten, že jsem byl na myčce a nevěděl jsem že mám zacpaný kanálky a všechna voda zhruba asi 1,5l vody se dostala přes pylový filtr do motorku topení a taky přes ofuky do auta skoro vše do těch co foukají na nohy, auto normálně jede jsem na garáži odstaven v teple...

 

Otázka zní: Jak se na ten motorek dostanu?A může mi něco vyhořet nebo se spálit?Auto mi běželo normálně asi 20 minut jízda v pohodě, ale jak tu vodu z topení dostat?Přece jenom topit je třeba :D....

 

Moc všem děkuji.... ;)

 

 

EDIT:

 

post-57881-0-62071200-1391200530.jpg

Ten odpor nebo co to je, byl plný vody když ho vysuším pojede?

Upraveno od Wojnar
EDIT-uj příspěvky!!!

jasné

  • 1 měsíc později...

Jestli to nekomu pomuze, me zatikalo ventilatorem potom, co mi DEBIL V SERVISE menil sklo a rozlamal ten plast pod oknem. Potom kapala voda na kabinovej filtr a tama do ventilatoru. Mrknout i na to.

  • 2 týdny později...

Sice zrejme trochu neskoro, ale mohol to byt aj prasknuty radiator a smrdela chladiaca kvapalina...mne sa stalo nieco podobne, jeden pekny suchy den som zbadal, ze na podlahu spolujazca vytieklo par kvapiek vody, neprikladal som tomu extra vyznam az kym som si nevsimol neustale rosiace sa celne sklo akoby mastnym filmom...nakolko mam velmi zly cuch tak smrad chladiacej kvapaliny som nepostrehol, po upozorneni znamym som si to dal hned dokopy...udajne na octaviach dost casty problem...nastastie som auto predal este pred vymenou, kedze kvoli radiatoru treba udajne rozobrat pol palubky :)

  • 3 měsíce později...

ja mel to same co Stanislav H.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.