Přejít na obsah

Problem se spojkou


Vita TDI-PD,Decin

Doporučené příspěvky

Ahoj, mam Fabii RV 00, TDI PD.

cca mesic mi ne zcela vypina spojka. porad jakoby zabira i v pripade zcela seslapnuteho pedalu{temer mi umira noha, kdyz seslapuji}

O razeni ani nemluve, nekdy zuby, nekdy tam nejsem schopen dat rychlost temer vubec. servis mne nemine, ale nechci nekomu naletet, rad bych vedel jake sou moznosti...

Nemam moznost vzhledem k casu a nekdy i penezum zajet do Skody servisu, budou ji chtit urcite menit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evidentne jsem svym problemem nezaujal. Mel jsem spis psat o foliich na okna nebo o DOUBBLE TANDEM BIXENNNNNONECH. :t

Chapu to snad spravne, ze kdyz na to nikdo nereagoval,tak jsem zatim jedinej kdo s tim ma potize. je otazka,jestli je to dobre nebo ne. Ve skoda servise mi po telefonu moc neporadili,tak az budu mit zbytecnych 30tycek za novou spojku s vymenou,tak mne tam maji jako na koni(myslim tim toho sudokopytnika,nikoliv specialni podvozek) Mejte se a diky, Vita :band

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem novacek, potrebuju navod

no teda noa to že seš nováček, jak sám píšeš, tak rozjíždíš docela přivostřený příspěvky!!! B)

bylo ti prazeno ať odvzdušníš spojku, tak to máš skusit a kdyby to nepomohlo, muže se vymyslet něco jinýho ;)

TDI tu ve fábce nemá moc lidí, proto třeba nebylo hnedka milion příspěvků ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojkový systém si bere kapalinu z nádobky na brzdovou kapalinu jde tam z ní extra hadička.

Kup si půl litru kapaliny DOT4.

Otevři kapotu, možná budeš muset oddělat potrubí kterým se vede vzduch do filtru, poté uvidíš zezhora na převodovce malý váleček do kterého vede trubička a kouká z něj také odvzdušňovací šroub.

Sejmi prachovku, nasaď na šroub hadičku, její druhý konec nasměruj do nádobky, posaď manželku/ přítelkyni nebo radši chlapa do auta.

Povol šroub je to na desítku klíč a řekni šlápni a drž, nejdříve nepoteče nic a zavři ( utáhni ) šroub a řekni pusť pedál, udržuj kapalinu na MAX jelikož hadička je od cca dvou třetin nádobky.

Po cca třetím opakování začne téci kapila tak vypumpujte cca 1deci.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na spojkovém válci by měl být odvzdušňovací šroub s krytkou, podobný jako u brzd a tím by se to mělo odvzdušnit. Nejsem odborník, jen chci pomoct a toto jsem vyčetl z knihy. -_-

Já jsem jel do originálního servisu konkrétně jen a jen s tím, aby mi vyměnili brzdovku a to i ve spojce a pořádně odvzdušnili, ale poslali mě pryč, že prý odvzdušňovat spojku je složité, že se to normálně nedělá, že odvzdušňovací šroub je jen plastovej a ten když praskne tak se musí měnit celej válec a už na mě začali vytahovat tisícovky co si mám případně připravit, tak jsem řek ANO, udělejte to i za toto riziko, tak něco chvíli ťukali do počítače a pak mi řekli že ten válec co by případně museli vyměnit nemají skladem a že bych tady musel pár dní auto nechat tak jsem jim řek, že přeju příjemný den a nashledanou :o

Spojku mi neodvzdušnili!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já to tipuji na unavený přítlačák. Třepe se při rozjezdu auto?

Jinak doporučuji převodovku ven, revize nebo výměna spojky, promazání mechanizmu vypínání a bude klid. Zkus garážistu, co už TDičko dělal, ten nebude nutit měnit úplně vše, i když u spojky se zpravidla mění všechno.

Jinak mi v popisu závady chybí počet skutečných km, jestli je to second hand, tak bych u TDi tipoval pořádnej hektar km a spojku nutnou k opravě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mam najeto poctivych 165tkm-dolozenych,prodavajiciho znam osobne 3roky. je to rv00, auto se sice klepe,ale to hlavne proto,ze spojka prakticky nikdy nevypne. Garazistu co delali TDI a nebal buch se ze mi to dobijou moc asi nebude-nikoho neznam. Mam skveleho karosare a dela i podvozky,ale motor...fakt ho znam,ale bal bych se. Chci si fabuli jeste par nedel nechat,dam to asi do skodovky. Mate nekdo nejvic katastrofickej scenar,kolik to bude delat?

Tomasi: Jeste jednou dekuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ber to tak, Škoda servisy maj na spojku plácnu 5 hodin, při hodinovce za 400kč to dělá celkem 2000kč.

Ale nejvíc si namastí kapsu na ceně ND, připadá jim 50% z prodejní ceny.

Když budu brát nejhorší variantu a tedy výměnu spojky tak komplet stojí cca 10500- 11000

Pokud by to spravil pouze přítlačák tak ten stojí okolo 4000kč nebo lamela 5500kč.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...