Prosinec 28, 201113 r No ja mam benzinaka+Lpg,ja jsem tomu nějak nevěnoval pozornost až jsem ted měnil v zimě olej tak tam byla ta sračka,olej jsem měnil i v letě,prostě jak to vyjde kilometrově a ta hmota tam nebyla.Bavil jsem se i se znamym a mu to děla taky jen na čistě benzinovem autě.Ale jak řikam při delšich trasach ktere jezdim okolo 100km se to většinou rozpusti nebo ubyde na minimum.Ty tam toho maš celkem hodně.Ale určitě bych to nějak nehrotil,pokud neubyva voda tak jsi myslim že je to asi normalni.Zkus počkat až se otepli co to bude dělat. Upraveno Prosinec 28, 201113 r od bitttpower
Prosinec 29, 201113 r Díky, opravdu mohu jezdit do -10 C, nějak jsem lajdácky četl manuál :-), jako normálně. Synovi přestavba LPG Golfa 1,6 přepíná dřív než moje tovární na octávii.
Prosinec 29, 201113 r Ten bílý šlem pod olejovým víčkem je jak píše Karel lpg u Octávií 1.6 skutečně v zimě naprosto normální jev.Původně jsem měl také obavy a zkusil jsem různé oleje ale nepomohlo nic a to jezdím prakticky jen trasy min.100km.Občas pro dobrý pocit víčko vyčistím a neřeším to.Má to tam každý koho znám s tímto motorem.Pokud ta emulze neni v oleji a neztrácí se voda tak neni důvod k obavám a s příchodem jara to zmizí stejně rychle jako se to objevilo.
Prosinec 30, 201113 r treo, záleží na systému,Landi Renzo a BRC mají na liště čidlo hlídání tlaku a teploty plynu, takže i když voda v reduktoru dosáhne teploty pro přepnutí, neznamená to, že auto musí přepnout, pokud je teplota v mínusových teplotác, vstřiky se nerozběhnou...Landi má udělaný ohřev vstřiků tak, že hned po nastartování klapou-střídavě se spínají, tím se prohřejí, BRC prostě přepne, až se prohřejí teplotou motoru....
Prosinec 31, 201113 r karel.lpg mám landi na octavce (orig.) a na fabii (přestavba). Odstřihnul jsem čidlo na reduktoru u fabie a přepne mi na plyn velmi rychle. Stejně jako tovární octavia. Co na to říkáš ? Lovato nemá na liště čidlo ?
Leden 2, 201213 r když se odpojí čidlo, musí se nastavit v ŘJ plynu, že tam není, jinak to bude jinak dávkovat plyn, vychází jen od teploty plynu na liště, takže jsi jednotce sebral jeden důležitý údaj, může se ti to vymstít v létě....zřejmě není nastavená ani diagnostika závad, protože jinak po ustřižení drátů by ti auto nešlo na plyn přepnout vůbec, Podle mě má tovární Octa čidlo teploty napojené přímo na teplotní čidlo vody u termostatu(i tato varianta lze udělat, divil bych se, že by to tam neměli), snímají je od jednotky benzínu.....Lovato je má taky, podle teploty plynu se nastavuje délka vstřiku( čím teplejší plyn=větší objem=delší doba vstřiku)...
Leden 2, 201213 r Zdravím, k tej vonkajšej teplote, mám octaviu LPG (z výroby) od februára 2011. Najazdené 17000km. Zatiaľ som s ňou zažil najnižšiu teplotu -12C a plyn fungoval bez nedostatkov. Pri teplote pod 0 stupňou plyn prepína po cca 2-3km (ak neškrabem okná). Ak škrabem okná pri spustenom motore prepne aj skôr. Ten bordel na zatke otvoru pre plnenie oleja sa robí aj mne. Spotreba oleja za prvých 15000km bola asi 1,3 l. Priemerná spotreba plynu do 9l/100km. Jediný problém, reklamoval som multiventil, lebo mi nefunguje klepanie ventilu keď natankujem 80% objemu nádrže. Bez problémov natankujem do 55l nádrže 53l plynu bez akejkoľvek indikácie že prekračujem využiteľný objem nádrže.
Leden 2, 201213 r - karle, konzultoval jsem to s osobou, která mne auto předělávala ... - sám mi tuto variantu navrhl - montuje lpg asi 20let - když za ním přijedu co mu mám teda říct, co mám chtít aby mi upravil v řj - co takhle jak to mám hrozí ?
Leden 3, 201213 r ad Petkob- pokud budeš tankovat plyn, kde je hodně butanu(znám pumpy,co tankují i při -20 letní směsi, aby byly konkurenceschopné),který nemá ten tlak tak jako směs propan-butanu zimní, při tankování to funguje tak, že plyn se tolik neroztahuje, má nízký tlak a tím nefunguje MTV na nádrži jak má, tím pádem můžeš klidně do nádrže natankovit více než je zdrávo(můžeš to reklamovat při každém natankování), Landi nemá indikaci přeplnění nádrže jako např. BRC... ad tomasz. - když ti to navrhl, proč ti to hned nepřeprogramoval..je to o tom špatném startování, dojede se s autem, vypne...vlivem teploty motoru např. u hliníkového sání zůstanou dlouho vstřiky nahřáté a reduktor dávno vychladne, majitel skočí do auta a vyrazí, systém to vidí jako teplé a po pár sekundách to přepne, pokud má auto větší výkon nebo se mu hned šlape na krk, přepnutím se dostává velká dávka plynu do motoru, který se dusí, tam pak vznikají ty komplikace.....
Leden 13, 201213 r Ahoj, mám závadu na Octavii I, r.v.:1997, 1,6 SLX / 74kw SR motor AKL, LPG Magic 2 Lovtec a podpálené ventily - http://forum.skodaho...__fromsearch__1 co by mohla být příčina? Děkuji za odpovědi Upraveno Leden 13, 201213 r od beny250
Leden 14, 201213 r Autor Ahoj Beny250 . Toto bude nejspis chuda smes a to hodne,aby to malo zralo. Ja mam tovarni Octavii a tam,aby LPG nepodpalilo hlavu a ventily, tak ji mam prave z jineho materialu co snese vetsi teploty (hlavu a ventily). Nejlepsi je obratit se na Karla.LPG . Je to montážník a má hluboke znalosti LPG a navic sam vlastní předelanou Octavii na LPG co máš ty. Nekde výše hodil do odkazu i svou firmu na webu,kde ma telefoni cislo.
Leden 14, 201213 r co je pricina Ti asi nikdo nerekne a ja taky ne protoze bohuzel nevlastnim kristalovou kouli ale obecne by se dalo shrnout i takto. 1. spatna funkce hydrostelu (volba spravneho oleje, jak byl motor vevnitr cistej? ) 2. spatna funkce lambdy (nesviti dlouhodobe kontrolka motoru, kdy bylo auto naposledy na oficialnim mereni emisi?) 3. spatna funkce senzoru klepani (tim spatne nastaveni uhlu zazehu) 4. skutecny kilometry co uz motor najel (treba ma i 500 000km...) jinak znam i par motoru (tady o tom lidi taky pisou) co meli podpalene ventily i na BA treba po 150 000km... Kazde setreni je na ukor neceho a zaklepani ventilu je prave dani za toto setreni. Sice je to brzo po 65 000km ale nevis jak na tom motor byl predtim, a jestli te to necekalo i na BA. Jestli chces byt klidnejsi tak si zajed nekam na emise zmerit lambdu...
Leden 14, 201213 r Díky za odpovědi. Před dvěma lety mi na doporučení prodejce olejů byl nabídnut olej FINA tento jak nejvhodnější pro moje auto za bezva cenu http://www.novakoil.cz/produkt/fina-first-400-5w-40-1l/ . Provedl jsem výměnu a pak nastalo něco strašného.... Auto začalo brát olej a během cca třech měsíců a 6000km skoro 15 litrů!!!!!. Motor se dokonale vyčistil a moje peněženka taky. Po návratu na 10W40 a cca po půl roce spotřeba oleje klesla.Poté se rozpadla vodní pumpa - plastová vrtule K.O. Po výměně vodní pumpy a rozvodů to začalo haprovat... Lambda hlásila nepravidelně vysoké hodnoty emise hrůza.... Jinak LPG mi montoval HL Propan Praha. Dneska jsem motor po GO hlavy složil a potřebuju odborníka na kontrolu auta (benzín a pak na plyn). Jsem z Panenských Břežan nemáte nějaký tip ?
Leden 15, 201213 r Autor Beny250 ja ti mohu doporucit Ing.Hrmu z Automanie v Praze-Malesicich. V HL Propan jsem byl jednou a nikterak me nenadchli.
Leden 15, 201213 r re bajnyphoenix, díky za tip (http://www.lpg-montaz.cz/) jak auto pojede na BA, tak tam vyrazím. Mám další závadu - dneska jsem auto po opravě a zpětné montáži podpálený ventilů natočil a u tří koncovek mi jiskra lítá na hlavu.... Kabely jsou asi K.O. Ptal jsem se mechanika co mi je tam v létě dal, protože se mu nezdály. Dal tam STARLINE - prý jsou dobré a cena cca 600,- taky!!! Jaký názor máte na značku STARLINE? Možná to bude tim - zítra rozhodně objednávám BOSCH.
Leden 15, 201213 r Autor Jak bych ti Beny rekl,mam bohatou zkusenost jako sef kvality v ruznych firmach v automotive a bud rad,ze nemas zdani jaky chliv panuje na trhu s náhradními díly, kdy podvod stiha podvod za ucelem zisku. Mas autorizovane dily z autorizovanych servisu,i tam se sem tam zkusi a stale zkousi nejaky podvod,ale oddeleni kvality to hlidaji (nekdy vice jindy mene uspesne) a snazi se to nedopustit.To jsou ty dily s vyraženym logem automobilky a mely by splnovat tolerance a kvalitu. Pak mas ty same, ze stejne linky urcene pro aftermarket na nahradni dily,ale tam uz nikdo kvalitu nehlida a to ani tolerance. Nekdy to je lepsi nez originalni dil,nekdy stejne a vetsinou mirne horsi,ale nicemu to nevadi. A pak mas treti skupinu dilu, stare opotrebovane a odlozene raznice koupi take podnikatel (to je ten lepsi pripad) anebo si je necha co nejlevneji vyrobit u nejakeho garazisty (to je ten horsi pripad) a věcí jako technický list a předepsaný material konstrukterem se vubec nezajíma. Nekde sezene uplne jiny material a triska to levne jako nahradni dily za par supu a prodava o nejakych 30% levneji nez original a mne si ruce nad vejvarem. Vypada to sice uplne stejne vizualne,ale ma to uplne jine vlastnosti nez to ma mit.Typicky treba vzduchovy filtr,ten original jen zhnedne,ale neshori. Starline shori jako papir.Starline je znacka Auto Kelly z te treti kvalitativni skupiny a drtiva vetsina dilu je z Polska,i kdyz podobne zhuverilosti se deji i u nas.Nekomu to muze na Skodu 120 a Favorita stacit,ale na nove auto bych to nedaval. Na Felicii jsem drzel originalni dily a najela 300 000 km ,kdyz jsem ji prodaval a nemela krome zrezle kasle zadny jiny problem. Ano to je presne ta Automania co jsem mel na mysli,pan Hrma je sice divnej pavouk,ale LPG rozumi hodne do hloubky. U znacky Bosch dohlidnete,aby to doopravdy byl Bosch.
Leden 15, 201213 r re bajnyphoenix, napsané přesně podle reality.... tak to bohužel je. doufám, že kvalita u značky BOSCH bude dobrá - nerad vyhazuju peníza za zmetky a spolehlivé auto potřebuju. Ale radě ji se budeme věnovat problémům a jak je řešit - jinak nás odříznou......
Leden 15, 201213 r re silarm. senzorem klepání to asi nebude... jinak servisku k autu mám a je to z německa - kilometry podle el. zázamů sedí. Z Motoreny (www.motorena.cz) mi dali stará gufírka z ventilů a tři byli K.O. Při brzdění motorem to tahalo olej (mlhovinu) a asi díky tomu emise špatné. Loni jsem na jaře jsem řešil i tuto závadu na fóru FCD (http://www.fcd.eu): Popis problému: Po nastartování cca 5sec OK, potom začne tarokovat a zdechne nebo vyletí otáčky na 4000 a pak zdechne. Lambda regulace nefunguje v paměti závad horní nebo spodní doraz, čidlo rychlosti a otáček sporadicky Doposud provedeno bez úspěchu: Vadná svíčka 3 válce/ 25000 najeto od výměny BOSCH 4 - dány nové Brisk Platinum, přeskok jiskry mezi kabelem válce 4 na blok motoru - výměna kabelů. Najeto cca 200km bez problémů. Druhý den již nenastartováno... Zjištěn vyhřátý a uvolněný kontakt zapalovacího modulu cívky pin 4 po demontáži modulu zjištěna popraskaná izolace a koroze dílů VN trafa - nový pin a zapalovací modul dán nový. Provedena kontrola pojistek OK. Provedeno vyčištěni ovládací klapky a provedeno základní nastavení. Po nastartování v paměti závad: sběrnice CAN, čidlo otáček, čidlo rychlosti, lambda sonda, ABS ,sahování oken. Kontrola pojistek OK, odpojení AKU a kontrola kabeláže, konektorů (čidel a ŘJ) s ošetřením všech spojů kontaktolem. Po připojení AKU provedeno vymazání chyb a provedeno základní nastavení. Problém se opakuje... cca 5 sec chod motoru, tarok a zhasnutí. Kontrola nastavení rozvodů OK, motor lze udržet pouze v otáčkách 3000-4000 jinak zdechne.... palivo dohořívá ve výfuku a paměť závad - bez chyby! Co s tím ? Popis aktuální analýzy: Závěr: 19.3.2011 17:39:23 Důkladná kontrola a proměření celé el. instalace motoru, konektorů, ukostření, kontrola všech čitel, opakovaná rozborka a vyčištění ovládací klapky... Vše OK. A pozor při zpětné montáži klapky - nalezení závady!!!! Za klapkou u tohoto typu není čidlo, ale zátka... Pravděpodobně netěsností plynového vstřikovače došlo k úniku plynu do sání a zášleh při startu vyrazil zátku v místě čidla.... Oxidace konektorů - pravděpodobně závady snad všeho a zátka - co dodat. Po zaslepení otvoru po čidle motor šlape jako hodinky!! Čas hledání závady cca 16hodin
Leden 15, 201213 r nazdar, zbezne som si to tu prezrel, mam octu 1,4 16V BCA, no a tiez rozmyslam o tom, ze tam hodim plyn. auto ma nalietanych 160000km, tyzdenne nabeham 350 - 400km, takze cena prestavby by sa mi vratila tak do cca 10 mesiacov auto musi vydzrat este minimalne 3 roky, kym sa podari nazbierat nejake € na nieco lepsie ma niekto nejake skusenosti s LPG v tomto motore? ak hej, pozitivne, alebo negativne? v mojom okoli je par firiem, ktore ponukaju system lovato/solaris. opat otazka, ake mate s tymto skusenosti? dakujem Upraveno Leden 15, 201213 r od Emiiilio
Leden 26, 201213 r čaute kluci, tak mám ode dneška objednanou octavku 1.6MPi na LPG. Vybral jsem si kombi verzi. Cenu jsme udělali na 355 000kč. Dodací lhůta mne byla sdělena max. do konce srpna ,ale prý dřív. Přede mnou byla paní s dcerou a prý dnes oslavují, dočkali se. Taky LPG. ProsímTě jak Ti to přepíná na LPG v mraze....mi až po 15 km a teplotě oleje 70oC to při venkovním -3oC.... servis ve Frýdku specialista na plyn si s tím neví rady...co Tvé zkušenosti, když mrzne , nebo je těsně pod nulou. Dodávám dnešek: -3 st, ujeto 5km....nepřeplo se. Po půlhodině další jízda -přeplo se po 300m. 3hodinky pauza, další jízda, venku -3, přeplo se po 15km a teplotě 70 olej. 2,5 hodiny lyžovačka ,pak jízda -přeplo se za 200m...jsem z toho blázen. Upraveno Leden 26, 201213 r od Kampekus
Leden 26, 201213 r Teď mají být mrazy, prosím majitele 1.6MPi LPG rv. 2011 aby tady hodili svoje zkušenosti s přepínáním na LPG, hlavně po ránu, kdy je pod nulou. Díky.
Leden 26, 201213 r me se 1,8T pri -3°C prepina kolem 1km kdyz nepustim teplou vodu do topeni a sedim v aute v kulichu... kdyz si zatopim tak do 2km je to preple vzdycky
Leden 26, 201213 r Kampekus:To je nějake divne že ti to při minus 3 přepina až za tak dlouho.Mam taky 1.6 a přepina do těch 2 km při těchto malych mrazech.V ktere firmě jsi to měl ve Frýdku?
Leden 27, 201213 r ProsímTě jak Ti to přepíná na LPG v mraze....mi až po 15 km a teplotě oleje 70oC to při venkovním -3oC.... servis ve Frýdku specialista na plyn si s tím neví rady...co Tvé zkušenosti, když mrzne , nebo je těsně pod nulou. Dodávám dnešek: -3 st, ujeto 5km....nepřeplo se. Po půlhodině další jízda -přeplo se po 300m. 3hodinky pauza, další jízda, venku -3, přeplo se po 15km a teplotě 70 olej. 2,5 hodiny lyžovačka ,pak jízda -přeplo se za 200m...jsem z toho blázen. Ahoj, v -30°C jsem ještě nejel tak Ti neřeknu nic při této teplotě. Snad mě to ani nepotká -30°C. To co píšeš v druhém odstavci: tak se mi to stalo jednou a byl jsem z toho taky trochu hned v rozpacích, nemám to na 100% otestované, ale zatím to přikládám k tomu, že jsem tam neměl moc plynu v nádrži a plyn se v mrazech jeví tak že ho tam je méně. Mám 2 auta na lpg tovární octavku a fabii 1 s systémem Landi. Ve fabce mám před chladičem vody kryt který zabraňuje foukání studeného vzduchu na chladič, celkem by ti toto asi hodně pomohlo i u tebe budu si to i dnes dávat na octavku. Ale co mám odzkoušené je toto: auto po ránu nechám běžet na volnoběh, zapínám přední světla a pak jdu auto oškrábat od ledu na skle ometu atd. Když to mám sednu do auta a pak mi to přepne hned anebo max. do 300m jízdy. Potvrdila mi to i moje baba, tak to už je co říct . Nezapomeň na tu zábranu před chladič. Odzkoušej si to prvně přes celý chladič jesli se ti bude zapínat ventilátor a když ano tak uber ze zábrany kousek at vzduch fouká na chladič. Asi tak. Jsem z Havířova můžem o tom hodit řeč někde. Upraveno Leden 27, 201213 r od tomasz.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.