Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 8 hodinami, PetrCZm napsal:

Já tedy pridam take svoji zkusenost, vstriky odesly v 70tis, vcetne jednoho benzinoveho (pokud jezdite minimalne na benzin, odchazi i ty benzinove). Skodovka doporucila vymenu vsech plynovych vstriku a navic instalaci tzv. gravitacniho filtru, ktery nahrazuje papirovy filtr plynne faze (montoval se do roku 2012). Jelikoz jsem neservisoval ve značkovem servisu, kulance nula, takze to musim platit sam. Mate nekdo zkusenost s tim domontovanym gravitacnim filtrem, zda se to za cca 8tis vyplati, nebo radeji co pul roku menit papirovy za 100kc?

Pokud si to platiš sam tak bych se na škodovku vykašlal a nechal to předělat nějakemu šikovnému plynaři,určitě ti to uděla za lepši cenu než to děla škodovka.Hlavně ti tam da vstřiky ktere jdou levně repasovat a nebo nove nestoji tolik co ty ve škodovce.Jinak pokud jezdiš málo na benzin doporučuji tankovat nějaky 100 oktan bez biosračky,ta tam děla velkou neplechu,mne se osvědčila Benzina- Verva 100,Omv ma myslim Max motion 100.

Upraveno od bitttpower

v podstate vsechny benziny od naturalu 98 vyse jsou bez bioslozky.. benzina ted dela reklamu na novy aditivovany natural 95, otazka je, co v nem je..

@treo bavime te se ted o originalni zastavbe od Skodovky, nebo individualni prestavbe? Protoze do te originalni ridici jednotky od Skodovky se zadny plynar nedostane, ani origi servis Skoda, jednoduse je to zablokovany tak, aby s tim nemohl nikdo manipulovat, jak si to teda resil?

 

 

před 23 hodinami, treo napsal:

Nechal jsem si vyměnit vstřikovače ve Strakonicích i s řízením Landi Renzo. Dělali to na víc autech, tak s nimi není problém, vstřikovače tam dali odolnější a levně repasovatelné. Auto jezdí a spotřeba spíš klesla, rychleji to zapíná plyn, když je teplý motor, tak skoro okamžitě :-). Mám s nimi najeto cca 10 000 km. Vyšlo to o něco dráž než výměna vstřikovačů ve Škodovce, ale s novou řídící jednotkou plynu si poradí každý schopný  plynař, jen tam musí nechat původní jednotku, potom funguje i měření množství LPG ( tedy stejně špatně :-) ) a s  autem nejsou problémy. Přestavba byla na jeden a půl dne

https://lpg-agcplus.cz/cs/

ale on ti na to odpověděl ;). Treo má origo zástavbu, ale nechal si "na ní" napasovat novou ŘJ s jinými vstřikovači, s tím že origo ŘJ ze škodovky tam zůstala

Zastoupení Landi Renzo ve Strakonicích zkoušelo vymontovat řídící jednotku na prvním autě, co předělávali, ale ta je svázána s benzínovou řídící jednotkou, takže to nešlo snadno udělat. Řeší to přidáním své jednotky, která řídí nové vstřikovače. Měli to vyzkoušené na jiných autech, tak jsem je to nechal udělat na svém, hrdina nejsem :-)

Ahoj treo,no a přepináni plynu ktere je integrovane v palubce(napis gas) je ted s novou přidanou řidici jednotkou řešene jak?Museli tam přidat tu kostičku na přepináni plynu?A ty už jsi měl ty upravene vstřikovače od Landi ze Škodovky i s tim jejich slavnym "gravitačnim" filtrem ne?Kolik ti vydržely ty druhe vstřikovače?

Upraveno od bitttpower

  • Autor

Zdravím, koukám, že řešíte vstřikovače. Ty mně zrovna netrápí, jezdím do autorizovaného servisu v Příbrami a nyní mám najeto 240 303 Km bez jediního problému ( jsou to ty co byly vyměněny v záruce při 80 000 km). Respektivě netrápilo mně nic až do pátku, to se odporoučel zapalovací modul zničehonic, vrátil jsem se k autu a už jsem nenastartoval.

Ahoj,tak to už je pěkny nájezd na ty vstřikovače,původni měly problém se vůbec dožit 100 tis.km.A tyto pokud dobře počítám maji najeto 160 tis.To už jsou asi ty inovovane že?

  • Autor

Ahoj Bit, nejsou inovované. Ty původní co nedožily ani 100 tis. km si myslím, jsem odprasknul plynem odsud http://www.dalitrans.sk

Pak jsem se poučil a bral plyny jen od prověřených značek, mezi nimi byl i Kralupol, ale u něj občas nefungovala ručička na přístrojovce (myslím, že v něm nebyly nečistoty, ale měl jiné chemické složení než norma). Tehdá servis jen našel v ELSA co tam bylo z výroby, to objednal a namontoval. Já od te doby sice v ČR jezdím jen na Tomegas ( i u Tank ONO), bůh ví koho v Rakousku, Slovinsku a Chorvatsku a na Slovensku beru Flagu a cvrlikaji jako nové. I ten filtr mně furt dávají ten papírovej po 15 000 km. A vyhýbám se no name pumpám, nerad beru i Kralupol, ale vzal jsem ho u Benzina na D4 a nic se nestalo, i ukazatel paliva funguje. Takže ano, mají najeto 160 000 km a doufam, že vydrží i nadále. Docela by mně zajímalo co na nich škoda inovovala?

Upraveno od BajnyPhoenix

Ja osobne beriem na dalitranse a mám najazdené 150tkm zatiaľ bez problemov

  • Autor
1 hour ago, stukator said:

Ja osobne beriem na dalitranse a mám najazdené 150tkm zatiaľ bez problemov

Stukator , jaký máš systém v autě a v jakém? Mně tam sice pokaždé láká ta cena, ale bojím se ten plyn vzít. Přeci jen jeden vstřik stojí 2000 Kč, jsou tam 4 a už to není v záruce. Tehdá Škoda Auto platila 12 000 Kč za výměnu.

Ahoj Bajny,no mne bylo řečeno ve Škodovce že vstřiky "MED",ktere jsou v továrních Octaviich na Lpg jsou inovovane něco na ten způsob že nejsou tak nachylne na nečistoty v plynu jako ty prvni,pry nějaka konstrukčni uprava,ale co je na tom pravdy nevím.Protože s těmi prvni vstřiky byly obrovske problémy tak to ted nějak řešili.

Ja mám brc Octavia 2 1.6mpi

Upraveno od stukator

  • Autor
On 8. 7. 2017 at 11:48 AM, bitttpower said:

Ahoj Bajny,no mne bylo řečeno ve Škodovce že vstřiky "MED",ktere jsou v továrních Octaviich na Lpg jsou inovovane něco na ten způsob že nejsou tak nachylne na nečistoty v plynu jako ty prvni,pry nějaka konstrukčni uprava,ale co je na tom pravdy nevím.Protože s těmi prvni vstřiky byly obrovske problémy tak to ted nějak řešili.

 

 

Tak jestli budeš mít zájem, já vyfotím  vstřikovače co tam mám a ty si to posoudíš sám. Protože já to fakt posoudit nedokážu. Jestli to vůbec jde takhle vizuálně posoudit.

  • Autor
On 8. 7. 2017 at 5:12 PM, stukator said:

Ja mám brc Octavia 2 1.6mpi

 

BRC, takže kvalitní italská přestavba. Motorizaci máme stejnou. Akorát mám Landi Renzo. A jak často tam tankuješ? Mícháš to i s jinými LPG?

Keď.cestujem smer BA tak vždy ...ale je aj u nás pumpa od nich tak často ....ale.tankujem aj na iných kde je lepšia cena a prístup. Nemal som problém.akurat v BG z.jednej shellky neviem.co tam.mali za plyn ale bola to katastrofa trhalo sklbalo nechcelo to ísť.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tak jsem dal ted holku trochu dohromady: V záruce byly měněny všechny 4 vstřikovače LPG při 50 000 km /záznamy) a ne 80 000 Km jak jsem se domníval. Nyní mně svítila kontrolka výfukových plynů a byl už nefunkční katalyzátor a netěsný 1. a 3. vstřik LPG. Ve výsledku byla bohatá směs LPG, která rozsvítila tu kontrolku. Čili 1. a 3. vstřikl LPG vydržel 191 000 Km, 2. a 4. tam zůstaly ještě jako plně funkční s těmi najetými 191 000 km. Také je časem vyměním, i když si dám chvíli oraz, přeci jen ten nový katalyzátor se zapalovacím modulem mně udělali trochu průvan v peněžence. ( Bittpower je možné, že ty vstřikovače se upravovaly, já mám ty původní černé, ty dva vyměné nyní jsou světlé modré. To se obvykle dělá u modifikací výrobků, aby se nezaměnili ve skladu a při montáži)

nefunkcní kat při ani ne 200t km?? japato???

  • Autor
On 1. 8. 2017 at 7:49 PM, JirkaBrno said:

nefunkcní kat při ani ne 200t km?? japato???

 

Nevím, podezříval jsem je, že jej možná měnili zbytečně, ale jsem VIP a ukázali mně výsledky. Navíc už na STK, říkal pán, který s nimi nemá nic společného, že emisel LPG v pohodě, ale s benzínem si chvíli hrál. Jinak katalyzátor má dle EHK č.83 vydržet maximálně 160 000 km. Takže u 240 000 km měl nárok. Jsou tam tři drahé kovy, rhodium, platina a palladium. Každý z nich reaguje s chemickým prvkem a proto je trojčinný ( i když se nesprávně překládá trojcestný) a  chemická reakce rozkládá oxid uhličitý a oxid dusičitý na méně problémový oxid uhelnatý a dusík co je v atmosféře.  Vše je pokryto na povrchu  včelí plástve, při ceně těchto kovů za gram není pak divu, že je tato komponenta drahá jak kráva a levná ani být nemůže, pokud tam ty kovy jsou. Akorat, když není účinný nic se nestane, u starých aut to do emisí nikdo neví a u novějších na to může reagovat lambda sonda za katíkem a rozsvítit  kontrolku výfukových plynů.

Podelim se take o aktualni zkusenost, v 90t zacalo auto spatne startovat, bylo treba pri startu seslapnout plyn,  autorizovany servis Skoda v Brne - zkouseli vstriky vycistit ultrazvukem,  ale nepomohlo, potom prisli na to, ze 3 vstriky protikaji, takze vymena za 15 000!. Pry je to u LPG bezne, ze pri nedostatecne jizde vyhradne na LPG odchazi i ty benzinove, takze ted par minut pred dojezdem vzdy prepnu na benzin, aby se vstriky protahly.

 

Zaroven znova odchazi ty plynove, (Vstřikovač LPG Landi Renzo MED GI 25-65 modrý - náhrada za černý). V autorizovanem servisu SKODA za 4000 jeden, na internetu za 2000. Nemate s vymenou nekdo zkusenost, jestli se lisi kvalita, nebo je to vsechno stejny od Landi Renzo jen Skodovka si na tom bere 100% marzi?

 

Zaroven mi nabidli take instalaci gravitacniho filtru, misto toho papiroveho co tam je ted, dodelavali jste si to nekdo a pomohlo to?

Ahoj,no a kolik máš najeto na ty inovovane (modre) vstřikovače.Pokud ja vím tak maji na to vydane TPI a pokud tam davaji už ty modre vstřiky tak tam maji zároveň dat i ten graviračni filtr.Možna bych zkusil jiny servis.4000 tis za jeden vstřik bych jim nedal ani náhodou,to je pěkna zlodějna.Jinak Bajny máš pravdu,ty modre jsou inovovane.

Je to úplně jednoduché, kdysi dělalo Landi Renzo vstřikovače, které vydržely po celou životnost auta- máme tu auta s 380 tisíci km s původními vstřikovači MED....tak jak všichni výrobci, tak i Landi inovovalo, udělalo vstřikovače prakticky stejné, ale novější typ-nevím co je v nich lepšího, spíš horšího, možná i uvnitř materiál je jiný-nevím, když bude čas, nějaký starý a nový rozříznu a porovnám....skutečnost je taková, že ty nové vstřikovače jak v Octaviích, tak Oplech, Daciích vydrží kolem 40 tisíc-podle toho, jak to popisují lidí s podobnými problémy....dnes už je ani v nabídce v nových sadách nemají, jen se vyrábí jako náhradní díl...ty nové se použít nedají.....

petrczm   .vyhradne na lpg říkaš.. ale startuješ na BA, navíc, já tam mam zaplý přívstřik nad 3900otaček, takže si nemyslím, že by ba vstřiky nějak zahálely.. a pokud klesne teplota, tak než se to přepne na lpg, jedu kus cesty na beneli.. co tankuješ za benzín? 95tku s biosložkou, nebo dáváš něco lepšího??

  • Autor
10 hours ago, PetrCZm said:

Podelim se take o aktualni zkusenost, v 90t zacalo auto spatne startovat, bylo treba pri startu seslapnout plyn,  autorizovany servis Skoda v Brne - zkouseli vstriky vycistit ultrazvukem,  ale nepomohlo, potom prisli na to, ze 3 vstriky protikaji, takze vymena za 15 000!. Pry je to u LPG bezne, ze pri nedostatecne jizde vyhradne na LPG odchazi i ty benzinove, takze ted par minut pred dojezdem vzdy prepnu na benzin, aby se vstriky protahly.

 

Zaroven znova odchazi ty plynove, (Vstřikovač LPG Landi Renzo MED GI 25-65 modrý - náhrada za černý). V autorizovanem servisu SKODA za 4000 jeden, na internetu za 2000. Nemate s vymenou nekdo zkusenost, jestli se lisi kvalita, nebo je to vsechno stejny od Landi Renzo jen Skodovka si na tom bere 100% marzi?

 

Zaroven mi nabidli take instalaci gravitacniho filtru, misto toho papiroveho co tam je ted, dodelavali jste si to nekdo a pomohlo to?

 

 

PetrCZ  já si nemyslím, že by tvůj problém ve startování spočíval ve vstřikách. Když vezmu své zkušenosti z poslední doby, rovněž jsem měl problém se startováním z ničeho nic. Najednou přijdu k autu, benzín tam je, teče, starter točí, baterka plná a auto nic. Když přijela záruka mobility cca 40 min, otočili klíčky a chytlo na poprve. V následnem servisu bylo vše v pořádku. Pak jsem jezdil dva dny po městě bez problému. Další den ráno na dálnici, motor ztratil za jízdy na LPG tah a chcípnul. Vzal jsem vestu, šel dát trojúhelník a po návratu jsem zkusil motor a naskočil napoprve. Dojel jsem bez problému do práce a odpoledne zase nenaskočil. Přijela mobilita, auto naskočilo, pak zase ne, pak zase jo, tak jsem jen vyjel z areálu firmy a zavolal odtahovku do mého servisu. Tam udělali velkou diagnostiku RVZ a byl v kelu zapalovací modul a kabely. Ted už to bez problému startuje.  (oprava 6300 Kč)

 

Špatné vstřiky v mém případě měly vliv jen na rozsvícení kontrolky výfukových plynů. Na jízdní vlastnosti ani na spotřebu žadný. Po RVZ bylo odhaleno, že dávají hodnoty kolem 18 jednotek a dle TP by meli dávat 3-4. Dali mně tam ty modré, ceníková cena Škoda Auto 3070 Kč včetně DPH za jeden, nikoliv 4000 Kč. Se slevou jsem platil za jeden 2600 Kč.

 

Jinak Landi Renzo na svých stránkách uvadí minimálně tři  různé řady svých vstřikovačů v anglické mutaci italských stránek. A všichni tvrdí i jak uvádí Karel.lpg , že životnost současných vstřikovačů LPG je počítaná 50 000 Km. Vše co je navíc už je bonus jak kdo s autem zachází.A je úplně jedno zda je to Skoda, Opel, Dacia. Rekl bych, že je výrobce začal vnímat jako spotřební materiál.

Diky za zkusenost. Ten problem se startovani byl opravdu protikajici benzinove vstriky. LPG jsem uplne na tyden odpojil, abych vyloucil nejakou spojinost, nechal jen na benzin. Pri kratsim vypnuti motoru naskocil v poradku, kdyz jsem ale odstavil auto na par hodin, tak vstriky trosku protekly a spatne to startovalo. Vstriky vymeneny a hned to startuje jako nove :)

 

Jinak ted uz radeji tankuji jen Vervu 100 na benzine bez bioslozky

 

 LPG vstriky nakonec resim nakupem z Nemecka na ebay za 1300kc/ks http://www.ebay.com/itm/1x-Landirenzo-Landi-MED-Injektor-Gasduse-Einspritzduse-GI25-65-blau-MY14-GPL-LPG-/271988896659?hash=item3f53cd3393:g:vXcAAOSwr41XIbCq

 

zaroven si tam nechat udelat v autorizovaně ten gravitak (cca 6000) a uvidime jak dlouho ty vstriky vydrzi. Pred dojezdem budu vypinat LPG a dojizdet na benzin, takhle to radi i primo ve skodovce

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.