Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím,

Dostal jsem se do problému že musím taky vyměnit původní černé vstřikovače za nové jen nevim jestli bude stačit výměna nebo se to bude muset přenastavovat na diagnostice to mý prý neudělá nikdo. Proto by mě zajímalo jestli vám stačila výměna za modré a bylo po problémech? Děkuji.

Nikdo se nedostal do řídící jednotky Škody, ani originální servis Landi Renzo. Tak jsem ve Strakonicích to nechal předělat na novou jednotku s jinými vstřikovači, vyšlo to dráž než výměna u škodovky, ale přepíná mně to rychleji na plyn a klesla mně spotřeba. Mám na ty jejich vstřikovače ujeto přes 50 000 km a dobrý. Ale museli tam nechat tu starou jednotku, takže mně funguje měření množství LPG v nádrži, ale zbytek dělá nová jednotka. Ale spousta firem tyto originální přestavby neumí, jen se chlubí, že nic není problém, je potřeba najít někoho, kdo s tím má zkušenosti. Je několik verzí LPG ve Škodovce :-(, jsou to vše spíš prototypy

20 hours ago, Pallda said:

Zdravím,

Dostal jsem se do problému že musím taky vyměnit původní černé vstřikovače za nové jen nevim jestli bude stačit výměna nebo se to bude muset přenastavovat na diagnostice to mý prý neudělá nikdo. Proto by mě zajímalo jestli vám stačila výměna za modré a bylo po problémech? Děkuji.

 

Ja měnil černé za modré (kupované přímo zde https://www.ebay.com/itm/Landirenzo-Landi-MED-Injektor-Gasduse-Einspritzduse-GI25-65-blau-MY14-GPL-LPG-/271988896659,  protože originál od Škody je nesmyslně drahý) a jen jsem si je nechal u plynaře vyměnit bez seřízení, protože se tam nedostanou ani v autorizovaném servisu Škoda (zkušenost ze 3 servisu v Brně).

 

Mám najeto 40 000km a úplně bez problémů (tankuji ale pouze značkové LPG Kralupol/Tomega, občas vyjedu nádrž vysokooktanového benzínua nechal jsem si domontovat odstředivý filtr plynné fáze, který doporučuje i přímo Škoda: https://www.lpgprofi.cz/filtr-lpg-ultra-360

 

 

  • 3 týdny později...
  • Autor
On 12/13/2018 at 3:09 PM, Pallda said:

Zdravím,

Dostal jsem se do problému že musím taky vyměnit původní černé vstřikovače za nové jen nevim jestli bude stačit výměna nebo se to bude muset přenastavovat na diagnostice to mý prý neudělá nikdo. Proto by mě zajímalo jestli vám stačila výměna za modré a bylo po problémech? Děkuji.

 

Zdravím Pallada, dle mého stačí výměna. Když mně měnili ty poslední černé vstřiky v autorizovaném servisu Škoda Auto tak mně nic v diagnostice nepřenastavovali. Pokud se to jenom minimálně musí dle dílenské příručky, hned mně to udělají a hlavně naúčtují. Vstřikovače prostě to jen vyměnili, vymazali závady, projeli to a dali mně to po zaplacení zpět. A nemám s tím žádný problém.

  • 7 měsíců později...

už někdo řešil výměnu original LPG nádrže?

  • 3 týdny později...
  • Autor
On 8/13/2019 at 6:48 AM, Adam.Fojtik said:

už někdo řešil výměnu original LPG nádrže?

 

Já ještě ne, ale mám poslední dva roky do STK. Pak budu muset (10 let). Ted na STK se dívali na číslo nádrže i fyzicky (předtím ne). 

  • 3 týdny později...

Zdravím všechny,

potřeboval bych radu. Mam v O II FL namontovaný LPG Magic (cca 7 let naprosto bez problémů), v poslední době se mi zvýšila spotřeba plynu cca o 2 litry na 100 km a auto mi začalo špatně startovat. Když ráno přijdu k auto, tak musím 3x-4x startovat, než se normálně chytí. Vždy je to tak, že sice chytne, ale běží jakoby na dva či tři válce, proto motor zhasnu a startování opakuju a až na 3 nebo 4 pokus jde auto do otáček a potom již motor běží a auto jede v pořádku, motor nijak nezhasíná a otáčky také nekolísají. Potom už auto chytá normálně. Jen je tu ta vyšší spotřeba. 

Zkoušel jsem také, na základě rady, před příjezdem domů přepnout auto na benzín, aby ráno auto startovalo na čistý benzín a situace je úplně stejná. Nemáte prosím někdo nějakou radu, co by s tím mohlo být?

Děkuji

před 53 minutami, bropol napsal:

Zdravím všechny,

potřeboval bych radu. Mam v O II FL namontovaný LPG Magic (cca 7 let naprosto bez problémů), v poslední době se mi zvýšila spotřeba plynu cca o 2 litry na 100 km a auto mi začalo špatně startovat. Když ráno přijdu k auto, tak musím 3x-4x startovat, než se normálně chytí. Vždy je to tak, že sice chytne, ale běží jakoby na dva či tři válce, proto motor zhasnu a startování opakuju a až na 3 nebo 4 pokus jde auto do otáček a potom již motor běží a auto jede v pořádku, motor nijak nezhasíná a otáčky také nekolísají. Potom už auto chytá normálně. Jen je tu ta vyšší spotřeba. 

Zkoušel jsem také, na základě rady, před příjezdem domů přepnout auto na benzín, aby ráno auto startovalo na čistý benzín a situace je úplně stejná. Nemáte prosím někdo nějakou radu, co by s tím mohlo být?

Děkuji

Odpojit baterku na cca 2-3 hodiny, pak zkusit nastartovat, pokud bude v pořádku najet cca 200-300 km na benzin, pak to přepnout na plyn, pokud se to bude opakovat se špatnými starty, je problém v plynové části...pokud to bude dělat hned po odpojení baterky, je problém v benzinu, nutno změřit tlak benzinu, zkusit vyčistit benzinové vstřiky, natankovat pořádný benzin...

Děkuju, vyzkouším.

  • 11 měsíců později...

Dlhšie som tu nebol ale hlásim po 255tkm odišiel reduktor vstreky zatiaľ pôvodne bez zásahu  . Nič zásadné sa nerobilo len výmena filtrov LPG. Zástavba BRC mb1200

asi dobrej oddíl :-) uděláš Karlovi radost, BRC je BRC

Tak to klobouk dolů s těma vstřikama,super že takto vydržely,ja už Keihny u Prinse čistil po cca 50 tis.km.

Mám klasické Lendi Renzo místo originálních vstřikovačů od Škodovky, mám s nimi ujeto přes 80 000 km, s originály jsem nepřekročil 55 000 km,  lze je levně repasovat, originály se vyměňují. Tankuji  stále u stejných plniček, třetí multiventil drží již 140 000 km, první umíraly kolem 25 000 km, takže to asi vyladili , příští léto měníme nádrž, takže to vypadá, že přijdu o analogový ukazatel LPG na palubce :-), zapojí mně ledky na tlačítku

Chcel som niečo kvalitnejšie lebo vo fabii som mal lovato podtlak. Momentálne 347tkm olej nezere menim po 20tkm

  • 1 rok později...
  • Autor

Tak výměna nádrže po 10 letech v autorizovaném servisu.  Cena 8 883 Kč.

Tak to je dobra raketa....Bohužel autorizak.

 

  • 3 týdny později...
  • Autor

Bittpower to je ještě se slevou,protože mně ubrali 2 roky. Neměli s platností 10 let na skladě. Druhá varianta byla koupit u Stako a ručili by jen za práci, ale nechtěl jsem přijít o záruku mobility, kterou stále mám.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.