Přejít na obsah

Podvozek po 92000km


amogh

Doporučené příspěvky

A čemu teoreticky vadí vylágrovanej podvozek? Když opomenu vytahaný tlumiče, rozhozenou geometrii tak může to něčemu vadit? POslední dobou při přejetí kdejaké díry se mi rozklepe celý auto jakostarej Ikarus autobus, nevím jestli rachtá jen interiér nebo něco na podvozku. Má cenu to řešit? Vždyť ani těm Ikarusům neupadávaly kola, ne? B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čemu teoreticky vadí vylágrovanej podvozek? Když opomenu vytahaný tlumiče, rozhozenou geometrii tak může to něčemu vadit? POslední dobou při přejetí kdejaké díry se mi rozklepe celý auto jakostarej Ikarus autobus, nevím jestli rachtá jen interiér nebo něco na podvozku. Má cenu to řešit? Vždyť ani těm Ikarusům neupadávaly kola, ne? B)

tak to neřeš no a uvidíš co to udělá ;)lol

počkej až ti to nezabrzdí tak jak by mělo, nebo se v zatáčce nebo po projetí díry objevíš v protisměru ;) atd B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezbláznil...

dělám si srandu... ted mám 16" zimní a jsem sníženej asi o 4,5-5cm... na jaře pujdou asi 17"

(se těšim...)

17" dobra volba ........ -_-;)

uvažuji o 18" ale... nejsou v papírech a bojim že první díra o bude po nich... asi pujdu do 17" ale nějak si nemůžu vybrat... Je tolik možností a tak málo peněz....

Ted docela vážně uvažuji o TeamDynamikz nebo jak se to jmenuje... potřebuji kvalitní a lehký kolo... poradte... O.Z. Ultralagera ale jsou pekelně drahy... normální cena je 7250,- v 17" mohl jsem mít 18" za 5500,- ale jsou zlatý a to ke žlutýmu autu nic moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

sám mám sníženo o 30mm, najeto tak 100.000 se snížením, celkem najeto 160.000km, na podvozku jsem měnil jen tlumiče (včetně ložisek uložení, jedno kaput, jedno dobré) a silenbloky na 120.000km - to ale se snížením nemá co dělat :) , čepy a kosti původní, nic nebouchá, žádný problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: to je dobrej vykon,ja mam najeto 75tkm

- tlumice jsou KO , auti uz se houpe

- utrzene silenbloky prednich ramen , kolo se hybe dopredu/dozadu cca 5cm !

- silenbloky zadni napravy taky pomalu praskaji

snizeno mam od 25tkm,od te doby taky krome zimy 16" kola

kosti meneny jeste v zaruce (kolem 25tkm),nove jsem promazal (asi na to pri vyrobe zapomeli)

i tak si myslim ze je to na nasich cestach uctyhodnej vykon (jezdim okrsky v jiznich cechach a D1),muj predpoklad ze se to dozije tak 60tkm se tedy vyplnil,vzhledem k cene dilu to nepovazuju za nejake prodrazeni provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a pokud se ptas proc snizovat? me proste nevadi kdyz je auto tvrdy ale vadi me kdyz je vysoko a naklani se v zatackach

proto jsem si koupil podvozek co jsem chtel (jak na fabii tak na oktu) nevim co je na tom nepochopitelnyho

kldyz se tedy nekdo zepta na snizeni tak mu poradim jelikoz s tim mam zkusenosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten rejpal jsem například já, protože stále nechápu když si někdo koupí Fabku, proč snižovat podvozek, když stabilní sporťák z toho stejně nikdy nebude a snižovat si dobrovolně už tak chabý komfort cestování může jen masochista. :feve:

nevěřil by jsi o kolik se zvýší stabilita, to si musíš vyzkoušet, a to mám jen -30mm a 15´´ kola, ono taky záleží na kombinaci snížení a velikostí kol, použité pneu, tlumiče,

samozřejmě, že je to tvrdší, ale nijak závratně, rozhodně poměrově méně než zvýšení stability oproti sérii,

no prostě si to musíš vyzkoušet,

já volil pro mou osobu optimum - -30mm, pneu 195/50/15 bridgestone turanzy, potenzy (jsou tvrdší), jinak teď na zimákách snowsportech je to stejné (tvrdostí) jako na potenzách,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zimáky ne. :palec2:

ha, ah,

játo myslel tak, že některé pneu mají měkčí boky a tím se chovají měkčeji než druhé tvrdší ve stejném rozměru, mám zkušenosti, že měkčí jsou turanzy a rossa, tvrdší potenzy a nera zera, takže se dá kombinovat, taktéž s tlumiči, některý výrobce je má měkčí - sachs a naopak - monroe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj :-) uz je to tak :-) upgradoval a u zzase snizil :-)

jinak HR sem cekal ze by mohlo vydrzet vice :-) ja jsem na HPcku najel tak 50-60, koupil jsem ho jako mirne jety a prodal jsem ho lewisovi co na nem do ted jezdi a pohoda :-)

to co jsem mel na jete octavce melo najeto tak 70 tis a uz teda zacal jeden tlumic tyct

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu polemiky - zatím tu není nikdo se snížením a težkým motorem, všichni mají hlavně 1.4 a 1.2, takže je klidně možný, že chrochty a 2.0 budou ty podvozky po přitvrzení lágrovat víc, ne? Třeba já mám na klasice FRS už 4. kosti za 60tkm během 4 let...a to jsem pacient, co je schopnej se vyhýbat i sirce na silnici ;)

Třeba Karle, máma měla OI 1.9 81kW a tlumiče a celej spodek ok do 140tkm, který najela za 3 roky, ale ty s tím samým autem, pominu že kombajnem oproti jejímu liftbacku, jsi měnil sportovní podvozek (nevim, jestli je to správná terminologie) už po 70tkm a víš, jak ten zadní tlumič vypadal, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...