kols Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Ať ho natřu čímkoli i spreyem na 650 stupňů,vždy zakrátko znovu zreziví. Má někdo osvědčený a ověřený postup jak mu prodloužit život? Vím že rezivi i zevnitř, ale největší hrůza je to zvenku si myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 prave ze nejvic rezavi zevnitr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Zkus na to BODY sprej. Zevnitř je to, ale fakt horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 29. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Zevnitř horší? To musí být síla. Co je to ten BODY sprey? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Jojo, taky jsem se setkal s názorem, že lepší nenatírat, že je to ještě horší právě kvůli působení zevnitř... Takže ho po pěti letech asi budu muset vyměnit-resp. po zimě, tu ještě přečká a nového by byla škoda. Zkusím asi nerez, i když se tady řešil problém s přivařením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohosu Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Řekl bych že 5 let je dost slušná výdrž Osobně bych ho taky nestříkal, nemyslím že by to nějak extra pomohlo,ba možná naopak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 no tim, ze ho natre urcite nic nezkazi.......ale je to uplne zbytecna prace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 30. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Dnes jsem na to téma mluvil se sousedem, starým motoristou a ten tvrdí, že si u svého bývalého vozu nechal kdysi v práci výfuk nastříkat za horka hliníkem /šopovat/ a vydržel mu 15 let. Koupený originál mu vydrží 4-5 let. Takže asi zevnitř to nebude s rezivěním tak divoké Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 no budiz, opet se tu rozvine planna diskuze o nicem.... prosim, jake to bylo auto? v jakem roce? tim, ze mas katalyzator, vyfukove potrubi odsoudis k smrti... vedlejsim produktem v katalyzatoru je totiz voda... dal si domyslis sam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 (editace) Jo, jenže staré výfuky nebyly dvouplášťové a neměly uvnitř tu fůru výplní a katalyzátor jak píše Bobík . A taky na autě byl většinou jen jeden ve kterém se nehromadila tolik voda. Právě ta voda uvnitř spolu s výfukovými plyny ti vytvoří směs, která ti rozežere výfuk zevnitř (takovej malej alien) . Ten tvůj soused měl nejspíš Š120. Já ji měl taky a tam to odcházelo zvenku. BODY sprej koupíš v každé prodejně barvy laky. Je to gumoplastik. Barva černá, bílá a šedá. Editováno: 30. Červen 2006, autor: JendaR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomtom Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Nejvíce vydrží tlumič z hasičáku a lešeňové trubky : Jediné, co se dá udělat, je to opravdu nechat ošetřit hliníkem, ale při rezivění zevnitř a době, o kterou to déle vydrží, to asi nebude vzhledem k investici za hliníkovaní při ceně výfuků rentabilní. Ikdyž je pravda, že ty pohliníkované něco déle vydrží (vydrží déle hezké ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 30. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Katalyzátor jehož teplota v keramicko-platinovém jádru dosahuje až 1000 stupňů Celsia produkuje vodu? To mě teda překvapuje. Spíše když jezdíš jen krátce a to se studeným motorem tak se může tvořit kondenzát ať je tam nebo není kat. nemyslíš? Soused měl žigula a ten měl 2 tlumiče, ten hlavní byl 2-plášťový pokud vím. Přepážky uvnitř má snad každý si myslím. Jak jinak by tlumil. Takže žádný rozdíl bohužel zatím nevidím mezi výfuky starých a novějších vozů. Snad jen vyšší teplotní zatížení určitých části vlivem přenosu tepla od katalyzátoru. Rád se ale nechám poučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 to, ze mi neveris, je mi srdecne jedno... precti si to treba tady... http://www.autoabeceda.cz/co-je-to/katalyz...=30&print=1 nebo kdekoliv jinde.... P.S.: jak jsem jiz psal, akorat se rozpoutala planna diskuze o nicem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Katalyzátor jehož teplota v keramicko-platinovém jádru dosahuje až 1000 stupňů Celsia produkuje vodu? To mě teda překvapuje. Spíše když jezdíš jen krátce a to se studeným motorem tak se může tvořit kondenzát ať je tam nebo není kat. nemyslíš?Soused měl žigula a ten měl 2 tlumiče, ten hlavní byl 2-plášťový pokud vím. Přepážky uvnitř má snad každý si myslím. Jak jinak by tlumil. Takže žádný rozdíl bohužel zatím nevidím mezi výfuky starých a novějších vozů. Snad jen vyšší teplotní zatížení určitých části vlivem přenosu tepla od katalyzátoru. Rád se ale nechám poučit. trosku z chemie: Katalyzator produkuje vodu, co je na tom nepochopitelneho? snad nemusim dokladat chemickymi reakciami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 2 kols: Porovnávat výfukové potrubí dnes a před 15-20 lety opravdu nemá smysl, pokud si natřeš výfuk bude to zbytečné a prodloužíš životnost výfuku tak o 14 dní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 30. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 OK, mozek mi to nebere, ale budiž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tappaja Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Strikat vejfuk BODYckem? Gumoasfaltem? Tak to snad ne... Nevim kam muze vysplhat teplota toho plaste, ale urcite bude dost vysoka na to, aby to ten gumosfalt nevydrzel. Muj nazor je nic nelakovat, pomalu nic na tom nevydrzi diky obrovskejm zmenam teplot. Mozna by stal za vyzkouseni nejakej zinkovej nebo nerezovej spray. K reznuti zevnitr, kdysi mi znamej rikal, navrtat tlumic v nejnizsim miste 2-3mm vrtakem, aby mela voda kam odtect, jinak se tam drzi a vyhnije to. A jednou za nakej cas pro jistotu prostouchnout dratem. Zadny zvyseni hluku se nekona. Mozna komplikace pri mereni emisi, ale to je asi tak vse. A pak je tu jeste ta moznost to nechat udelat komplet z nerezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 zinkovej sprej mam vyzkouseny (pouzivane na strojich v praci sprej co vydrzi bezne kontakt s plamenem)....... neni to k nicemu,vydrzi tak do prvniho deste.za sucha vypada ok,ale zaprsi a jde dolu. myslim ze vyfuck je pocitan na zhruba 3-5 let provozu a pak se hold musi vymenit.spotrebni dil jako brzdy :-) sopovani hlinikem mam vyzkousene na felicii.bylo nasopovano cely komplet i s prirubama,ale po 4 letech bum dira ze vnitr a stejne se musel vymenit.jak pise nekdo vys nema to moc cenu,mozna pro nekoho kdo moc nejezdi a vetsinou stoji v garazi a je nebezpeci ze prorezne zvenku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 ....Muj nazor je nic nelakovat, pomalu nic na tom nevydrzi diky obrovskejm zmenam teplot. Mozna by stal za vyzkouseni nejakej zinkovej nebo nerezovej spray. ... Kde jsi sehnal nerezovej spray, v práci děláme s nerezem, ale o tomhle jsem ještě neslyšel... ...sorry ale fakt mě to pobavilo .Zinkovej a Al-zinkovej spray jsou k ničemu. Jsou to spraye na maskování nenazinkováných míst po závěsech apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedanus Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Na svém prvním auti jsem lakoval vším možným a vydrželo to max dva měsíce. Lakovat výfuk je podle mně blbost. Na každém auti mi shnil z prostředka zhruba kolem 80 000km(asi 3-4 roky). A vždycky to byla klasika: na podzim byl OK a z jara díra jak do prde.. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Tak to nemá chybu Jak se tu psalo životnost je fakt cca4-5 let a je jedno čím se to ošetří. To co tu psal Bobík je svato svatá pravda, to že v katu může být teplota až 1000stupnů no budíš ,ale to že tam voda je v podobě páry mě nikdo nevyvrátí. Jinak kdo chce strácet čas nátěrem Hrrrr do toho,stejně je to na nic, plášť celého výfukového potrubí se po projetí kaluže prudce schladí a dojde k popraskání nátěru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 neviem aka je zivotnost, skor si myslim, ze to silne zavisi od toho co sa jazdi tam kde solia, a aj od jazd. Cim dlshie jazdy tym lepsie, lebo vykondenzovana voda sa vypari vplyvom prehriatia celeho vyfukoveho potrubia. Ja jazdim prevazne a aspon raz za dva mesiace trasu cca 600km na jeden zatah, takze dopohody sa prehreje vsetko co ma a pekne sa pripadne dobije baterka. Inac za jednu jedinu sezonu (min sezonu) mi brutalne zhrdzaveli plechace z vnutorenej strany, hruza . Museli strasne solit, predtym 2r bez problemov. Vyfuk neriesim mam ho 3r á 45tkm a je zatial OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tappaja Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 ....Muj nazor je nic nelakovat, pomalu nic na tom nevydrzi diky obrovskejm zmenam teplot. Mozna by stal za vyzkouseni nejakej zinkovej nebo nerezovej spray. ... Kde jsi sehnal nerezovej spray, v práci děláme s nerezem, ale o tomhle jsem ještě neslyšel... ...sorry ale fakt mě to pobavilo .Zinkovej a Al-zinkovej spray jsou k ničemu. Jsou to spraye na maskování nenazinkováných míst po závěsech apod. Nevim co te na tom pobavilo, ale jsou to tyhle technicky spreje. Weicon Jednou sem to koupil na burze po 50Kc za kus, Zinek, nerez, med, cistic brzd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moa Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Bobík má ve všem v tomto tématu pravdu: největší problém výfuku je oxidace uvnitř a s tím nikdo nic nenadělá. Kolega z práce měl u Mondea problém s tím, že mu zrezly vnitřní vestavby (zvenku byl výfuk OK), zbortily se, ucpaly mu tlumič, výkon motoru šel do háje a vydělal si na nový kat. Takže venkovní nátěry bych vůbec neřešil, životnost výfuku je jendna z nejkratších u auta, s tím je třeba se smířit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 Presne tak, s tou oxidáciou zvnútra sa fakt veľa urobiť nedá. Jedine jazdiť na dlhšie trasy. Tá voda, ktorá je obsiahnutá vo výfukových plynoch totiž nie je v tekutom, ale plynnom skupenstve. A zadná časť výfukového potrubia je pri krátkych trasách studená, takže sa na stenách vyzráža voda a drží sa v zadnom tlmiči. Ak je celé potrubie teplé, tak sa para dostane von. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.