karelkovac Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 Prosím o radu : mám octavii 1,9 PD 96 kw , za studena startuje ihned , když se ale zahřeje , nastartuji , motor běží ale za cca 2+3 sec. zhasne. To udělá při každém dalším startu , nastartovat se dá jedině tak , že podržím startér asi 5 sec. a on pak už běží.Co jsem zkoušel: odpojit čidlo teploty nasávaného vzduchu , funkčnost čerpadla v nádrži , výměna tandemového čerpadla na hlavě , úprava startovací dávky v diagnostice na max. , nic nepomohlo.Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 Je potřeba oprava SW jednotky motoru,nebo si vyměn stratér,popř. baterii. Témata tady na to jsou,proč nepíšeš tam a zakládáš nové téma?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 12. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Našel jsem hodně podobných témat , ale na octavii PD , ne TDI a s problémem zhasínání po 2-3 sec. po nastartování teplého motoru , jsem nenašel téma žádné. Startér je OK , baterka stará cca 1,5 roku.Řídící jednotku jsem zatím neřešil.Do zimy jezdilo auto výborně , za jízdy je vše v pořádku.Napadá ještě někoho něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Napadá, komplet diagnostika,nebo věštecká koule... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 14. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 opravdu děkuji za vyčerpávající odpověd' , ani se nedivím , že mi to nepomohlo , že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Dost často to u PD dělají kroužky na vstřikovačích. Zkus je vyměnit a uvidíš. Jestli máš rozvody na 0, tak by to mohlo pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 15. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 díky za nápad , podívám se na to .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 (editace) Tohle jsou všechno jen mohlo by to být. Rozvody bez diagnostiky nezměříš, takže moje rada nebyla marná,prosím. Ale pokud by jsi to měřit chtěl, tak je to jednotka 01,kanál 4, blok hodnot 4 - hodnota ideál 0 +-0,5. Čerpadlo v nádrži běží? Editováno: 15. Duben 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 (editace) Máš pravdu, že by to všechno mohlo být, ale když má nastavenou dávku na max. tak se předpokládá, že rozvody nastavovali nebo aspoň kontrolovali. Čerpadlo údajně kontrolovali. BTW karelkovac: kolik to má nalítáno? Editováno: 16. Duben 2011, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 18. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 (editace) Auto má po výměně rozvodů tak 30 tis. , ty by měly být Ok . čerpadlo v nádrži dává . Najeto mám 280 tis. před cca 20 tis. mi kontrolovali vstřiky a dávali nové kroužky , tam asi závada nebude , to by asi přibýval olej v motoru a ten se ani nehne. Editováno: 18. Duben 2011, autor: karelkovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 Teďka teda nevím jak je to PD, ale tenhle problém u rotaček dělal vyběhaný startér a tím menší otáčky a nebo slabá baterka. A taky čerpadlo v háji, ale to u PD nejspíš nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Tak jsem pokročil dál , nechal jsem nahrát nový soft , ale zase nic. Pak jsem ještě vyměnil startér a zase nic.Pořád to samé , když se zahřeje , nastartuje ale asi po 2 sec. zakolísají otáčky dolů a zhasne , pak zase chytne , běží a zhasne. Jedině ho musím podržet na startéru 3 sec. on zase po 2 sec. jde dolů , ale startér ho zvedne a pak už běží normálně.Po 10 minutách už startuje normálně.fakt nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Jak je na tom filtr a zpětnej ventil(gumičky)? Co tlaky ve válcích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 o filtru jsem ani nepsal , nebyl tam dlouho ,tak jsem to neřešil , ale nějak mě to donutilo to i dneska zkusit , tak jsem koupil nový za 450 Kč , zase nic a to ten původní nevypadal nejhůř.tlaky ve válcích jsme měřily při opravě vstřiků , vše bylo Ok. Problém tam nebude , auto jede parádně , nikde necuká , nemá řádnou díru výkonu , nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fkarel Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 proměř čidlo teploty motoru, tedy aspoň u mě to bylo právě čidlo - je dvojité, takže teploměr ukazuje dobře, ale do ŘJ motoru jde špatná informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 28. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 čidlo teploty to taky nedělá , na diagnostice ukazuje teplotu dobrou.ještě jsme kontrolovali i dávky nafty do jednotlivých válců , taky jenom malá korekce. taky jsme kontrolovali nastavení rozvodů - hodnota ale nebyla konstantní , myslím při běhu , pohybovala se od -0,6 do 0,6 , ale to nevím , jestli je OK , případně jak to odstranit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Koukali jste jestli není vymačkaná hlava. To potom těsnění a ani kroužky nepomůžou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 (editace) Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+ Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě. Editováno: 4. Květen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelkovac Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 díky moc za další radu , až to zase pořádně zahřeju , tak to zkusím , díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lluboss Vloženo 4. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 V 4. 5. 2011 na 17:52, juke.box napsal: Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+ Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě. Čau, co pak s tím? Odpojim čidlo a startuje dobře, čidlo na výměnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Aj keby vznikol max ci min odpor v cidle a RJ by videla -60 alebo + 150 stale musi nastartovat a bez zavahania jazdit.Ale kedze je konzum a su za darmo skoro tak treba vymenit.Ja mam octaviu od nova 320 000km cidlo povodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lluboss Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Podle diagnostiky jsem včera viděl čidlo měřit 94stupňů. Tak nevím teď ho skusim o víkendu vyměnit a pak startér a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.